W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres ip i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane firmie google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować.

Logo

Witaj na Katalogu Grafików , w sercu grafikosfery, gdzie wspieramy i doceniamy każdego grafika. Znajdziesz tu aktualności, artykuły oraz przeglądy pełne różnorodnych i ciekawych prac.

TŁO

POZNAJ NASZYCH GRAFIKÓW

KATALOGI

— 4 maja 2013
Ogłaszam akcję "creative talent". Z racji tego ,że poprzednia był niewypałem chciałam zorganizować inną. Otóż szukamy chętnych grafików do wzięcia w nim udziału. Zadanie jest proste: projektujesz okładkę magazynu z twoją grafiką. Wyobraź sobie, że wszystkie twoje szablony i nagłówki zainteresowały redakcję pewnego magazynu i poprosili Cię oni o zaprojektowanie strony reprezentującej. Nie liczy się wiek, doświadczenie oraz to czy twój blog należy do spisu. Po prostu, to zabawa. Najciekawsze prace będą wystawione w zakładce "Creative talent". Czekamy na oryginalne idee. Linkujcie swoje prace i przysyłajcie na nasz e-mail:
katalog.grafikow@o2.pl
Wysyłając pracę proszę podać autora pracy lub bloga jaki ona reprezentuje!
Nie tolerujemy plagiatów oraz kopiowania! Grozi to dyskwalifikacją oraz uniemożliwieniem brania udziału w innych akcjach.

Mam nadzieję,że zgłosi się ktoś bo powiem szczerze,że poprzednia akcja była.. jakby to powiedzieć - nie możliwa to zrealizowania. Jedna z czytelniczek uznała,że nie ma ona sensu. Po głębszym przemyśleniu doszłam do wniosku,że ma rację. Dlatego przepraszam osoby,które dostały zaproszenie oraz link do nieistniejącego posta. Po prostu jestem typem człowieka, który najpierw zrobi,a potem myśli. Tak samo jak w poprzedniej akcji - możecie zadawać również w komentarzach pytania. Przypominam,że to zabawa więc rywalizacja nie jest konieczna.
Podziel się tym postem na:
Wiemy jak ważny jest czas. Dlatego też stworzyliśmy formę, dzięki której można podesłać do nas swoje prace, bez zbędnego logowania się na maila.
Jedyne co musisz zrobić, by twoja praca została poprawnie zakwalifikowana
  • Podać swój Nick. Opcjonalnie: po przecinku podać nazwę strony na której tworzysz (tylko jednej).
  • Wpisać swój adres e-mail, opcjonalnie w wiadomości podać inny kontakt. Ważne, by w razie problemów, można było się z tobą szybko skontaktować.
  • W wiadomości podać: nazwę rywalizacji (postu), oraz link do grafiki.
  • Zamieścić komentarz w rywalizacji, o przesłaniu przez formę pracy.
Życzymy powodzenia!
-Załoga Katalogu.



  1. Niestety mój blog nie zostanie przeniesiony do zakładki nieaktywne. Jestem w trakcie pisania postu, więc nie ma takiej potrzeby. Prosiłabym także, aby nie robić ze mnie dwóch osób, a z mojego bloga - bloga prowadzonego przez więcej niż jedną osobę. Dlatego chcę, aby został umieszczony w kategorii prywatne, a nie szabloniarskie. :-)
    Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest i był w kategorii prywatne, a ja napisałam w liczbie mnogiej przez pomyłkę. Wybacz :)

      Usuń
  2. W takim razie mam pytanie. Czemu mój blog miałby trafić do nieaktywnych skoro na blogu Elfaby także występuje brak aktywności. To trochę niesprawiedliwe, nie uważasz? Ale teraz to nie ważne. Pozdrawiam, jedna jedyna właścicielka halofy. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapowiedziałaś zawieszenie, a Elfaba poinformowała,że wróci lecz nie teraz. No cóż, przepraszam za komplikacje.

      Również pozdrawiam.

      Usuń
  3. W poście o zawieszeniu jest napisane, że po praktykach wracam. Raczej nie trudno się zatem domyślić, że blog ma chwilowe zawieszeni broni spowodawne praktykami. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie będę się tutaj wykłócać więc ok, ja zadałam tylko pytanie, nic w kierunku przeniesienia nie poczyniłam. Po prostu chciałam się upewnić :)

      Usuń

Szukajka

graphic-luna
© 2020 | graphic-luna