W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres ip i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane firmie google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować.

Logo

Witaj na Katalogu Grafików , w sercu grafikosfery, gdzie wspieramy i doceniamy każdego grafika. Znajdziesz tu aktualności, artykuły oraz przeglądy pełne różnorodnych i ciekawych prac.

TŁO

POZNAJ NASZYCH GRAFIKÓW

KATALOGI

— 26 sierpnia 2013
Buszowałam w galerii Yass. Nie wiem, czy tylko ja mam problem z pobieraniem jej szablonów. Postanowiłam, że napiszę pod najnowszym postem komentarz o tym, że coś szwankuje na hostuje.net. Moją uwagę przykuł pewien komentarz:


Weszłam na adres jaki podała "Yassmine". Zaniepokoił mnie fakt, że szablon (ten sam, który wisi na TC) jest mocno zniekształcony. Porównajmy:



U góry oryginalny Terrible Crash natomiast na dole... sami zobaczcie. Są dwa fakty, które nie dają mi spokoju: skoro Yasmine straciła TC i otworzyła nowy, to z pewnością nie zdążyłaby zrobić szablonu. Byłaby zajęta głoszeniem wiadomości o tym, że ktoś ukradł jej bloga. Drugim faktem jest to, że gdyby jednak założyła szablon - zrobiłaby to z największą precyzją. Wszyscy znamy Yass i wiemy, że nie przyozdobi bloga byle czym. Wsadza we wszystko masę serca oraz czasu. Na razie nie dostałam żadnego mejla od prawdziwej Yass dotyczącego kopiary, ale podejrzewam, że ktoś próbuje się podszyć pod właścicielkę oryginalnego Terrible Crasha. Tutaj porównajmy linki:

http://terriblecrash.blogspot.com/
http://teriblecrash.blogspot.com/

Edit: Informacja potwierdzona. Ktoś podszywa się pod Yassmine. Mam już, co prawda, własne podejrzenia. Przedstawiam wam screen najnowszego posta. Nie warto się wysilać komentując bloga, gdyż autorka usuwa wpisy.


Według mnie to po prostu zazdrość. Sama nie wiem, co o tym sądzić. Aktualnie Yassmine nie odpisuje na moje mejle, ale założę się, że nie będzie z tego zadowolona.
Podziel się tym postem na:
Wiemy jak ważny jest czas. Dlatego też stworzyliśmy formę, dzięki której można podesłać do nas swoje prace, bez zbędnego logowania się na maila.
Jedyne co musisz zrobić, by twoja praca została poprawnie zakwalifikowana
  • Podać swój Nick. Opcjonalnie: po przecinku podać nazwę strony na której tworzysz (tylko jednej).
  • Wpisać swój adres e-mail, opcjonalnie w wiadomości podać inny kontakt. Ważne, by w razie problemów, można było się z tobą szybko skontaktować.
  • W wiadomości podać: nazwę rywalizacji (postu), oraz link do grafiki.
  • Zamieścić komentarz w rywalizacji, o przesłaniu przez formę pracy.
Życzymy powodzenia!
-Załoga Katalogu.



  1. WTF? Pewno jakieś dziecko podszywa się pod Yassmine.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hm... a po co naszej kochaniutkiej Yassmine na jakimś blogu próbnym szablon Agaty z Wioski Szablonów? Czyżby nasza Nauczycielka zapomniała ustawić widoczności jej próbnego blogaska tylko dla wybranych czytelników (czyt. siebie). Pewnie grzebie teraz w kodzie tego szablonu.... a przecież tak nie wolno. NUNUNU YASSMINE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzi ci o ten: bloggerowe-instrukcje.blogspot.com? Czy ty przypadkiem nie widzisz, co się na nim znajduje? Blogowe porady, czyż nie? Z tego co zdążyłam kiedyś zauważyć to tego bloga nie prowadzi tylko Yassmine.
      Najpierw sprawdź, a później rzucaj oszczerstwami.

      Usuń
    2. Yassmine miała zająć się szatą graficzną. Bloggerowe Instrukcje to podstrona Katalogu Grafików jak i Graficznego Spisu. Jednak zrezygnowałam z szablonu Yass i poprosiłam ją by takowy założyła na Katalog Grafików. A to, że została w autorach to moje niedopatrzenie.

      Usuń
    3. I zaraz każdy ma o to pretensje. Co za ludzie...

      Usuń
    4. Po prostu chcą za wszelką cenę znaleźć coś, co dotyczy obiektu zazdrości.

      Usuń
    5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    6. Nauczycielka? Czyżby autorka zbuzyc-mury zaangażowała się w to wszystko? Hmm, ciekawe.

      Usuń
  3. Ktoś założył bloga, wzorując się na nazwie Yassmine, zjadając jedną literkę ''R'', zakładając konto z nickiem Yassmine i kopiując kod ze źródła strony oryginalnego TC. Co ciekawe: profil tej niby nowej Yass jest niedostępny. A przecież konto niby to samo.
    Cóż mogę powiedzieć.
    Śmiech na sali.

    A co do tej Waszej uwagi odnośnie szablonu: zawsze można mieć na pulpicie kopię zapasową szablonu i w razie awarii od razu wrzucić ją na bloga :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam kopię, ale powoli przyzwyczajam się do tego :)

      Usuń
    2. Tu chodziło o kopię zapasową szablonu Yassmineeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

      Usuń
    3. To ja się pogubiłam. Btw, dlaczego nie publikujesz komentarzy z konta?

      Usuń
  4. Wersja mobile również się różni.
    Mam screeny jakby ktoś chciał...

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy mogę skomentować ten post "koniec" głośnym śmiechem? HA HA HA!
    Załamka! Jakiś dzieciak (co będę mówić dokładnie kto i tak wszyscy pewnie podejrzewają jedną osobę) się nudzi...własnego życia nie ma i z tego właśnie wychodzą takie rzeczy! Na głupotę ludzką lekarstwa nie ma. Mnie to osobiście śmieszy...mam na myśli ludzką głupotę!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pojawił się edit - "Nie odpisuje na mail, bo też nie mam do nich dostępu, podobnie z gg." oraz komentarz - "Nie chcecie to mi nie wierzcie.
    TC zostało mi skradzione i ktoś inny ma kontrole nad wszystkim; blogami, pocztą i gg.
    To koniec, ponieważ odchodzę a niech ta złodziejka zostawi sobie bloga nie mam na niego już siły."
    Link: http://teriblecrash.blogspot.com/2013/08/koniec_26.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niektórym się nudzi. Ja tam bym im zajęcie znalazła. Niech takie osoby drogi zamiatają. Coś pożytecznego zrobią.

      Usuń
    2. bardzo dobre zajęcie...pożyteczne i na świeżym powietrzu...idealne dla nich..

      Usuń
    3. Może by ich coś rozjechało po drodze.

      Usuń
    4. Można pomarzyć Faith, nożna pomarzyć...

      Usuń
  7. Czy jest możliwość dodania ogłoszenia dotyczącego bloga, na którym będzie publikowana grafika? (;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewno!
      Więcej znajdziesz w regulaminie, w punkcie 8. Wyślij mi treść ogłoszenia oraz (jeżeli chcesz) jakiś obrazek. Adres mejlowy jest podany w tejże zakładce.

      Pozdrawiam

      Usuń
    2. wysłałam ogłoszenie :d

      Usuń
  8. Hah, ja tam mam tylko dwie zasadnicze rozkminy, co w tej sprawie zrobić. Z jednej strony nie warto wybierać się na blogi pań, które zostały rzekomo polecone przez Yass jako "bardziej wartościowe" (naprawdę? Jest ktokolwiek na tym świecie, kto ma aż tak wybujałą fantazję?} i dawać upust własnemu zniesmaczeniu tą sytuacją, bo właśnie o to chodzi trollom, z drugiej... Zostawić to wszystko bez komentarza, to trochę jak zbyć nieznośnego dzieciaka milczeniem. On nie zrozumie aluzji.
    Jakieś pomysły? Propozycje?

    OdpowiedzUsuń

Szukajka

graphic-luna
© 2020 | graphic-luna