zamknij

[2] I like it!

    Oto i I like it!

 IKONY
 

NAGŁÓWKI

Darmowy hosting zdjęć i obrazków 


http://zapodaj.net/images/67daa3127b7b8.png


http://funkyimg.com/i/D4Cv.png 

SZABLONY 
 



***

Po dość długiej przerwie, następne "I like it!', Nie ma teraz za bardzo czasu, jak pewnie większość z was. Zaczeła się szkoła, pierwsza klasa liceum. kurde, naprawdę chciałabym częściej coś dodawać, ale ten tydzień miała strasznie zabiegany. Teraz co dzień będę wracać koło 4 do domu, z wyjątkiem piątku, ok. 13. (długi weekend xd). Tak więc, odmoszę się tu do tego komentarza:


Ja się pytam dlaczego, do jasnej cholery, nie piszesz ze swojego konta?! Hejtu się boisz? Czy ku*wa czego?! Bardzo się zdenerwowałam.  Każdy ma życie prywatne, obowiązki, a nie tylko siedzi przed kompem, i pisze posty na blogu. Ja, ja tylko znajduję chwilę siadam przed klawiaturą i piszę. Esther pisze najczęściej, poświęca cały swój wolny czas, postarajcie się to kurde zrozumieć. A ty drogi Anonimie, na przyszłość proszę cię pisz ze swojego konta, lubię wiedzieć z kim rozmawiam. A po za tym, ciekawi mnie kim jesteś. Z anonima to każdy mądry, jak nas chcecie hejtować róbcie to ze swoich własnych kont. Podpisujcie się pod swoimi słowami. 
Dziękuję za uwagę. 
        Eff.

8 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się czwarta ikona, niby prosta a ma w sobie coś. Szkoda, że podglądy dwóch pierwszych nagłówków nie działają. ostatni jak najbardziej prezentuje się świetnie. Jeżeli chodzi o szablony, to chociaż wszystkie są śliczne, zdecydowanie moim faworytem jest trzeci (;
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj Agato, dziękuję:*

      Usuń
    2. Nie masz za co, świetny szablon :D

      Usuń
  2. Ależ się cieszę, że mój szablon pojawił się tutaj w "I like it!". To zaszczyt, gdyż zazwyczaj to autorki Zaczarowanych oraz Szablonownicy pojawiają się w takich rankingach :) Dzięki wielkie za docenienie! :)

    Trzecia ikonka z dziewczynką - NAJ!

    OdpowiedzUsuń
  3. http://oi42.tinypic.com/2rqf3tc.jpg

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, też myślę, że druga wersja jest lepsza. http://oi39.tinypic.com/v43qlj.jpg

      Usuń
  4. Miło,że mnie wyróżniłaś;*Chociaż średnio podoba mi się ten nagłówek,ale bardzo dziękuję;*

    OdpowiedzUsuń