zamknij

Tematyczne przeglądy szablonów - szablony potterowskie z WS

Jestem, żyję i piszę dla was kolejną notkę. W dzisiejszym przeglądzie zaprezentuję szablony potterowskie, które zostały wykonane przez wspaniałe graficzki z bloga Wioska Szablonów. Zapraszam do lektury :)











Krótko, zwięźle i na temat. Nieobecność tłumaczę nauką oraz zabieganym weekendem. Mam za sobą występ w MDK i do teraz czuję motyle w brzuchu. Cieszę się, że mam już to za sobą. W tym tygodniu postaram się coś opublikować, choć nie wiem, czy znajdę na cokolwiek czas. Co do Corrine, słuch o niej zaginął. Na gadu-gadu nie daje znaków życia. Miejmy nadzieję, że to nic poważnego!

8 komentarzy:

  1. Dziękujemy za dodanie naszych szablonów ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie są świetne, ale szósty zdecydowanie mój faworyt <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Prosiłabym o wypisanie Szablonówki ze spisu.
    Z góry dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  4. Szablony są bardzo ciekawe, zresztą wioska szablonów istnieje dokładnie tyle lat ile ja bloguję, więc jako nieliczna mam tą przyjemność obserwowania bloga od początku i muszę przyznać że załoga trzyma poziom od początku, i widać graficzny progres.

    Tak dalej dziewczyny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję w imieniu nas wszystkich :*

      Usuń
  5. Szkoda, że nie ma tutaj szablonu Agaty, mojego ulubionego z potterowskiego maratonu tematycznego, czyli Lilly i James ;)

    OdpowiedzUsuń