W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres ip i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane firmie google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować.

Logo

Witaj na Katalogu Grafików , w sercu grafikosfery, gdzie wspieramy i doceniamy każdego grafika. Znajdziesz tu aktualności, artykuły oraz przeglądy pełne różnorodnych i ciekawych prac.

TŁO

POZNAJ NASZYCH GRAFIKÓW

KATALOGI

— 13 października 2013

Trzecie I like it! , po długiej przerwie!

 



 
 


https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhZJOR6LFGz3PSoKzVlw12MxRMPtVqE8_S77sZDAn2FwZQSWQtKZ7__IiL8xWpKG6YDIffMrD4lhkHHpluc6Ieg4NnvruAvBQN70AaGalC2CzHwNntYEuUUW8OKb70Cho9K96KLMmvTVeac/s1600/1.png 










Postaram się teraz częściej udzielać na blogu, ale pewnie nie za bardzo mi to wyjdzie, ponieważ ciągle czasu nie mam. W sensie mam, ale nie na tyle by usiąść i napisać porządną notkę.
Za nie długo mam urodzinki <3 ale się tym jaram xD

Pozdrawiam, Eff <3

Podziel się tym postem na:
Wiemy jak ważny jest czas. Dlatego też stworzyliśmy formę, dzięki której można podesłać do nas swoje prace, bez zbędnego logowania się na maila.
Jedyne co musisz zrobić, by twoja praca została poprawnie zakwalifikowana
  • Podać swój Nick. Opcjonalnie: po przecinku podać nazwę strony na której tworzysz (tylko jednej).
  • Wpisać swój adres e-mail, opcjonalnie w wiadomości podać inny kontakt. Ważne, by w razie problemów, można było się z tobą szybko skontaktować.
  • W wiadomości podać: nazwę rywalizacji (postu), oraz link do grafiki.
  • Zamieścić komentarz w rywalizacji, o przesłaniu przez formę pracy.
Życzymy powodzenia!
-Załoga Katalogu.



  1. Jeeej jak się cieszę, że umieściłaś moje ikonki w "I like it" :)
    Oczywiście prace Impressole i Natt-liv są świetne! <3
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię "I like it". Wszelkie serie tego typu bardzo mnie cieszą. Jeśli mam być szczera to najbardziej podobają mi się ikonki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ikony i nagłówek Misao z natt-liv <3333

    OdpowiedzUsuń
  4. http://pomackamy.blogspot.com/p/szablony.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety strona szukana przez Ciebie w tym blogu nie istnieje. ♥♥♥

      Usuń
  5. Chciałam zgłosić, że Imaginaria Luna nie jest dodana do gadżetu "Co nowego..." :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam Cię Kaeru najmocniej za moje niedopatrzenie! Już dodaję Twojego bloga do "co nowego...". Bardzo przepraszam :(

      Usuń
    2. Nie ma za co przepraszać, zdarza się każdemu :)

      Usuń

Szukajka

graphic-luna
© 2020 | graphic-luna