W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres ip i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane firmie google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować.

Logo

Witaj na Katalogu Grafików , w sercu grafikosfery, gdzie wspieramy i doceniamy każdego grafika. Znajdziesz tu aktualności, artykuły oraz przeglądy pełne różnorodnych i ciekawych prac.

TŁO

POZNAJ NASZYCH GRAFIKÓW

KATALOGI

— 27 grudnia 2013
Witajcie moi mili! Jak mijają wam te bezśnieżne Święta? Ja bardzo tęsknię za białym puchem, który w zeszłym roku opuścił nas dopiero w połowie kwietnia. Dwanaście stopni na termometrach, o zgrozo! Za niedługo w grudniu będziemy wybierać się nad morze, by się solidnie opalić, a w czerwcu, ubrani na "cebulkę", będziemy szusować po górskich stokach. Cóż, ale katalog nie zmienia tematyki. To nie miejsce na komentowanie anomalii pogodowych lecz miejsce, gdzie spotykają się osoby blisko związane z grafiką. Dlatego też czas na sondę. To wy zadecydujecie, kto ma zostać zwycięzcą konkursu "zimowa abstrakcja".

   

Misao 

Ireth

Effey

Niezrównoważona 

Poniżej znajduje się sonda, w której każdy ma szansę głosować na osobę, która jego zdaniem powinna zwyciężyć w naszym konkursie. Uczestnicy akcji mogą dodać link do tego posta u siebie na blogu, aby możliwość oddania głosu trafiła do większej ilości odbiorców. Życzę wam powodzenia! Wyniki już 1 stycznia :)

Podziel się tym postem na:
Wiemy jak ważny jest czas. Dlatego też stworzyliśmy formę, dzięki której można podesłać do nas swoje prace, bez zbędnego logowania się na maila.
Jedyne co musisz zrobić, by twoja praca została poprawnie zakwalifikowana
  • Podać swój Nick. Opcjonalnie: po przecinku podać nazwę strony na której tworzysz (tylko jednej).
  • Wpisać swój adres e-mail, opcjonalnie w wiadomości podać inny kontakt. Ważne, by w razie problemów, można było się z tobą szybko skontaktować.
  • W wiadomości podać: nazwę rywalizacji (postu), oraz link do grafiki.
  • Zamieścić komentarz w rywalizacji, o przesłaniu przez formę pracy.
Życzymy powodzenia!
-Załoga Katalogu.



  1. Hm, czy tylko mi wyświetla się tylko praca Niezrównoważonej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też ;/ A tak poza tym to fajnie by było, gdyby linki miały odnośniki do prawdziwych rozmiarów, bo u mnie na przykład nic nie widać ;)

      Usuń
  2. Ja bardzo przepraszam wszystkich czytelników. Mój internet szwankował, miałam pewne problemy, ale teraz wszystko jest naprawione. Obrazki są zalinkowane i klikając na nie możemy podejrzeć oryginalne rozmiary. Jeszcze raz przepraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O mój Boże :O Czyli się wygłupiłam, robiąc swoją pracę, bo jak patrzę na resztę... Chyba dosadnie zrobiłam abstrakcję, aż za bardzo xD
    Śliczna jest praca Effey i Misao *.* Tylko jak chcę kliknąć w podgląd, do wyświetla mi się jakaś poczta. Mam utworzyć konto, by je zobaczyć? xD Sorry, mimo że jest południe, to ja nadal nie jestem obudzona :D
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodziło właśnie o abstrakcję i kreatywność. Poszłaś na całość po prostu, ale i tak twoja praca jest świetna.

      Ja też chyba jeszcze śpię. Zalinkuję prace na tinypic. Tyle problemów stwarzam... :)

      Usuń
  4. Niezrównoważona, do Ciebie leci mój głos!
    Wszystkie prace naprawdę świetne, po prostu przepiękne (zróbcie z nimi szablony!), jednak głos mogę oddać tylko jeden. Wybaczcie dziewczyny, ale praca Niezrównoważonej powaliła mnie na kolana. To jest genialne!!! Jak tak patrzę na tą koparkę... No cieszę się i nie mogę przestać! W dodatku od razu skojarzyło mi się to z "Kopara team!" xD To mogłoby być logo teamu:D Nawet mojej siostrze szalenie się podoba! Tak trzymać!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zastanawiałam się pomiędzy pracą Misao a Niezrównoważonej, ale jednak głos na pracę Niezrównoważonej. Prawdziwa abstrakcja! :D

    OdpowiedzUsuń

Szukajka

graphic-luna
© 2020 | graphic-luna