Prywatne
711 || Avatary pbf Blondiee Graphics Colorful Squares Diaphanerose Follow the Flame Galeria by Dusia Głęboki Off Grafika Centaura Graphical dream Graphical thoughts Graphic Valley Graphics Temptation Heartbeat Graphic Kropla Sztuki Król trefl Kotuch Larwiasta Tapeciarnia Lost Souls Graphics Untouchable Monster Pandemonium prettysmilex Rinne Lasair Rockmenowa Scargraf Szablonodsiewnia Unfaithful heaven Unique Graphic Weathered Soul
Grupowe
AB City Bajkowe szablony Dellyland Graphic Heart. Graphic Poison KPOP's Grafic Land of grafic Panda Graphics Secret Templates Szabloniarnia w Łatki Wioska szablonów
Zawieszone
101mini 404error 98 Seconds 94jellies All of me Angels Graphics AnpirArt Art of Monster B.F.P - Graphics Bezdech nocny Bleeding Through Blood Bonds Bravery graphics Butterflies Island Classical Graphics Coequal Coneq Dark Dream Dark Graphic Dark Side of Asgard Demigods Graphic Desirouss - sesje :) Distorted System Dotyk magii Dusza Anayi Engraving Greys Fabryka szablonów Fantastic Graphics Farfallen Graficzna przystań Graficzny Klucz Grafika tu i tam Graphic Foxes Graphic Luna Graphic Rhythm Graphique du Monde Graphic Harmony Graphics Secret Half A Heart Graphic idk-p Imagination of scath Immortal Souls I'll catch you if you fall Irresistible K-4S kotxox || graphic Kraina Szablonów Królestwo Szablonów Krytyczna biel Leprokonus Little Sparkly Thing Lunedolly madziula-graphic Magic Breath Maudlaisy Minist. szablonów MRUwisko Nasz graficzny zakątek Natt liv Occulta Sonomia Graphics Paix - my design & graphic blog Play with me seek and hide Pomocny Pomost Pretty Sinner Psychodeliczna Sel. Rosalainess Rose Perdu Sayendesse Secret Artwork shimmyshame Sosowa Szabloniarnia Spadająca Rozgwiazda Strove Szablon caffee Szablono Sfera Szablonowa Owczarnia Szablonowo Świat grafiki Terrible Crash Time Machine Tropical Talent Tworzone z sercem Überschrift Violainess Watch Me Burn Wolfie GEE Wonder Templates World Magic Graphics Wyimaginowana grafika Wyspa Twórczości Zaczarowane szablony Zatracone Dusze Zatsune Graphics

O katalogu grafików

Katalog grafików to najstarszy funkcjonujący spis blogów graficznych. Poruszamy tematy ważne dla blogosfery, staramy się być blisko naszych czytelników, a także dostosować się do każdej osoby, która nas odwiedza. Zachęcamy do zaobserwowania katalogu, jak i polubienia naszego fanpejdża, aby być na bieżąco. A skoro o mediach mowa, zachęcamy również do dołączenia do naszej grupy na facebooku. Graficy, łączcie się to strona zrzeszająca wszystkich maniaków szablonów, nagłówków czy sygnatur. Powstała ona na potrzeby rozrastającej się w szybkim tempie grafikosfery; członkowie pomagają sobie nawzajem, jak i poruszają kluczowe tematy.

Aktualności

Remake challenge

Czyli innymi słowy akcja, która ma za zadanie pokazać, jakich
postępów dokonaliście przez dany okres czasu. Wyzwanie powstało we współpracy z Rinne, która tenże challenge wzięła pod swoje skrzydła. Wszelkie szczegóły znajdziecie w tej notce. Nudzisz się w wakacje? Upał daje się we znaki? Szukasz zajęcia? Zmierz się z samym sobą!

Nowa twarz przeglądu

Tak, tak - to dzieje się naprawdę! Od teraz to
WY decydujcie o tym, czyje prace będą się ukazywały w cotygodniowym przeglądzie. Od soboty aż do środy macie okazję na wytypowanie dzieł swoich faworytów. Serdecznie zachęcam do licznego udziału. Im Was więcej, tym bogatsza notka. Niech perełki ujrzą w końcu światło dzienne!

Wattpad? Ależ tak!

Mam wspaniałą wiadomość dla grafików, którzy zajmują się tworzeniem
okładek na Wattpada. Kochani, Katalog otwiera się na Waszą twórczość! Poprzez nasze konto na tejże platformie będę bacznie obserwować każdy Wasz ruch oraz rozpowszechniać Wasze prace w przeglądach. Szczegóły niebawem!

Informator dzienny

Autor: Weronika

Witajcie drodzy czytelnicy! Tyle się działo w ostatnim miesiącu. Aktywność szabloniarzy wzrosła ze względu na to, iż większość miała ferie. Czas na podsumowanie wszystkich zdarzeń, które ostatnimi dniami/tygodniami miały miejsce. 

   


Już rok z nami!


Impressole jest z nami już ponad rok! Życzmy właścicielce wytrwałości oraz pomysłów na nowe, coraz to lepsze prace. Anusia tak skomentowała tą ważną rocznicę:

"Nie wiem jak Wy, ale ja się cieszę, że udało mi się tyle wytrwać. Był już moment w którym chciałam opuścić bloga ale dzięki Wam zostałam i bardzo Wam za to dziękuję. :) Notka nie jest do końca taka jaką chciałabym aby była. Miałam zaplanowanych jeszcze wiele rzeczy ale na głowę spadła mi sesja, w dodatku jeszcze kilka dni temu nie wiedziałam czy będę mogła coś tutaj opublikować. (...) Mam nadzieję, że uda mi się wytrwać jeszcze dłużej na tym blogu i, że moje dodatki czy prace będą dla Was użyteczne."


Bez happy endu


Nagłówkownik oficjalnie zakończył swoją działalność. Blog, który istniał ponad rok "wylądował na cmentarzu", jak ujęła to Kostroma, właścicielka.

"Nie myślałam, że to się tak skończy. Naprawdę. Nagłówkownik został założony 17 lipca 2012 roku przez wspaniałą Rudą Kropkę (teraz Farfadetę). Całkiem przypadkiem (takie mam wrażenie) przegapiłyśmy nasze urodzinki. W trakcie tych wszystkich miesięcy pracy na Nagłówkowniku pojawiło się 327 prac. (...) To może czas w końcu powiedzieć, czemu pojawia się taka notka. Starałam się tego uniknąć. Och, i to jak! Urlopy, zawieszenie. Ale nie udało mi się. Przykro mi to mówić, ale Nagłówkownik zakończył swój żywot (nieoficjalnie) 16 października 2013r. (oficjalnie) 7 lutego 2014r. Galeria, buttony, pobieralnia - te zakładki istnieją wciąż, gdyż żal byłoby zmarnować ponad trzysta prac."

   

Znowu koniec?


Bully po raz kolejny zawiesiła Rockową Artystkę. Przypominamy, że blog ten całkiem niedawno wznowił działalność. Swój kaprys właścicielka tłumaczy brakiem weny. Pozwólcie, że przytoczę fragment notki pożegnalnej:

"Jestem beznadziejna. Tyle już razy zawieszałam tego bloga, a później go odwieszałam, że nie potrafię tego zliczyć. Nie potrafię go regularnie prowadzić, mam częste zaniki weny albo brak chęci do robienia grafiki. Od trzech tygodni nawet nie włączyłam Photoshopa, bo nie mam chęci. Zawieszenie chyba będzie najlepszym rozwiązaniem. Myślałam o przyjęciu kogoś do pomocy, ale to by było bez sensu, bo ta osoba pewnie sama prowadziłaby tego bloga. Nie wiem, czy tu jeszcze wrócę. Jeśli mam co chwilę zawieszać i odwieszać blogu, to szkoda w ogóle się fatygować. Jeśli mi coś odbije i coś stworzę, może wrzucę to na swojego Deviantarta, więc jeśli chcecie, możecie tam mnie obserwować.Co zrobię z tym blogiem? Na razie tutaj zostanie, może jednak kiedyś tutaj wrócę. Dziękuję za tyle miłych komentarzy, naprawdę podnosiły na duchu :) Pozostało mi powiedzieć: do widzenia ;*"

   

Powrotów  ciąg dalszy...


Miejsce snu wznowiło działalność. Z tego też powodu bardzo się cieszymy. Ostatnim czasem coraz częściej słyszy się o upadkach szabloniarni, a tutaj taki miły gest. 

"Witam! Nie było mnie tu chyba z miesiąc.Powód? Egzaminy semestralne,które miałam w tamtym tygodniu,oczywiście,zaliczone,w tym programowanie na dst :) Przyznaję, że nagłówki,które robiłam,to totalna porażka,zawsze znajdował się źle wycięty stock, już nie mówiąc css...Dopiero wczoraj się przyłożyłam,i zrobiłam porządny szablon. Ale to już Wy oceńcie :) Nagłówek wykonałam za pomocą instrukcji prettysmilex. Poza sprawami blogowymi,jestem załamana,nieźle udaję,że jest ok."

  

Takim oto akcentem kończymy dzisiejsze wydanie informatora dziennego. Już za niedługo nowe wydanie i... może jakiś konkurs? Tymczasem, enjoy!

4 komentarze:

  1. Przyjmujecie osoby do załogi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wysłałam zgłoszenie :)
      F.

      Usuń
    2. Jeszcze raz maila wysłałam... Dziwna sytuacja...
      F.

      Usuń