W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres ip i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane firmie google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować.

Logo

Witaj na Katalogu Grafików , w sercu grafikosfery, gdzie wspieramy i doceniamy każdego grafika. Znajdziesz tu aktualności, artykuły oraz przeglądy pełne różnorodnych i ciekawych prac.

TŁO

POZNAJ NASZYCH GRAFIKÓW

KATALOGI

— 8 lutego 2014
Koniec tygodnia, a więc czas na przegląd! Razem z Villemo szykujemy dla was wielką niespodziankę. Metamorfoza, jakiej nie widzieliście. Nowy styl, nowe logo, nowe życie dla katalogu. Nie mogę wam zdradzić więcej szczegółów, dlatego przejdźmy do spraw przyziemnych. Na wstępie poinformuję, że za parę dni tygodni katalog zostanie zamknięty, gdyż rozpoczną się prace nad jego totalną przemianą. To będzie wielkie wydarzenie!








O wszystkim jednak poinformujemy w osobnym poście. Nie ma co wybiegać zbytnio w przyszłość. Post napisany, a więc zabieram się za analizę najnowszych zgłoszeń do katalogu. Enjoy!
Podziel się tym postem na:
Wiemy jak ważny jest czas. Dlatego też stworzyliśmy formę, dzięki której można podesłać do nas swoje prace, bez zbędnego logowania się na maila.
Jedyne co musisz zrobić, by twoja praca została poprawnie zakwalifikowana
  • Podać swój Nick. Opcjonalnie: po przecinku podać nazwę strony na której tworzysz (tylko jednej).
  • Wpisać swój adres e-mail, opcjonalnie w wiadomości podać inny kontakt. Ważne, by w razie problemów, można było się z tobą szybko skontaktować.
  • W wiadomości podać: nazwę rywalizacji (postu), oraz link do grafiki.
  • Zamieścić komentarz w rywalizacji, o przesłaniu przez formę pracy.
Życzymy powodzenia!
-Załoga Katalogu.



  1. To ja w takim razie nie mogę już się doczekać tych zmian. Pewnie będzie cudownie! :)

    Jestem zachwycona dwoma ostatnimi szablonami, które mnie wręcz urzekły! :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Zostawiłam ci wiadomość na poczcie, mam nadzieję, że odpowiesz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To i ja wysłałam e-mail, bo nie wiem czy się zgramy na GG. (:

      Usuń
  3. Miło się zrobiło, że mój szablon wylądował w przeglądzie wśród tak dopracowanych szablonów! :))
    Co by tu powiedzieć, najbardziej spodobał mi się szablon Rossemond z Szablonownicy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy Dobór Prac ;)

    OdpowiedzUsuń

Szukajka

graphic-luna
© 2020 | graphic-luna