W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres ip i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane firmie google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować.

Logo

Witaj na Katalogu Grafików , w sercu grafikosfery, gdzie wspieramy i doceniamy każdego grafika. Znajdziesz tu aktualności, artykuły oraz przeglądy pełne różnorodnych i ciekawych prac.

TŁO

POZNAJ NASZYCH GRAFIKÓW

KATALOGI

— 10 marca 2014
No cześć! Na samym początku pragnę oznajmić, iż regulamin został zaktualizowany. Wprowadziłam parę istotnych zmian, a także objaśnień (między innymi dotyczących podawania kategorii bloga). Tak poza tym mamy już marzec. Powiem wam, że niedawno mieliśmy Święta Bożego Narodzenia. Zanim się jednak obejrzymy będzie Wielkanoc! Przypominam tym, co nie wiedzą: 20 kwietnia Katalog Grafików obchodzi swoje pierwsze urodziny :) Ah, ja to mam talent do odbiegania od tematu...

(c) Anusia

#Brillbrillammente.blogspot.com
   

Sellyzatsune-graphics.blogspot.com
   

Rockmenowa, rockmenowa.blogspot.com
   

monika4451, dream--art.blogspot.com
 

Veronike, theyre.blogspot.com
Autoreklama musi być ;p

Nathalie Parsons, snow--storm.blogspot.com
   

Rosesylla, lucrime.blogspot.com
  

Mam wrażenie, że graficy powoli zapominają o ikonkach, a szkoda. Myślę nad zorganizowaniem jakiejś akcji, która wznowiłaby produkcję tych malutkich, niepozornych cacuszek. Cóż, zostawiam was z dzisiejszą notką i lecę się uczyć. Pamiętajcie o eliminacjach. Do napisania! 

Podziel się tym postem na:
Wiemy jak ważny jest czas. Dlatego też stworzyliśmy formę, dzięki której można podesłać do nas swoje prace, bez zbędnego logowania się na maila.
Jedyne co musisz zrobić, by twoja praca została poprawnie zakwalifikowana
  • Podać swój Nick. Opcjonalnie: po przecinku podać nazwę strony na której tworzysz (tylko jednej).
  • Wpisać swój adres e-mail, opcjonalnie w wiadomości podać inny kontakt. Ważne, by w razie problemów, można było się z tobą szybko skontaktować.
  • W wiadomości podać: nazwę rywalizacji (postu), oraz link do grafiki.
  • Zamieścić komentarz w rywalizacji, o przesłaniu przez formę pracy.
Życzymy powodzenia!
-Załoga Katalogu.



  1. Witam, chciałabym poinformować, że Abstrakcyjne (blog prywatny) został usunięty.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To mój pierwszy raz w przeglądzie ;) Dziękuję bardzo!
    Właśnie zaczynam tworzenie ikonek, będzie ich u mnie coraz więcej.
    Bardzo podobają mi się prace #Brill, Rosesylli czy Selly, ale wszystkie przedstawione mają w sobie to coś.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziękuję za dodanie moich ikonek do przeglądu. :*
    Taka akcja dotycząca ikon może być ciekawa, bo ja osobiście bardzo lubię je oglądać, a coraz mniej mam do tego okazji. Można spróbować może coś na wzór miesiąców tematycznych, ale zamiast określonych tematów grafiki będzie np. jaki rodzaj grafiki ma się znaleźć w przeglądzie. Myślę, że może to być ciekawe, a ikonki na pewno będą miały szanse pojawić się w czymś takim. Albo też na wzór "miesiąców tematycznych" ale tylko ikonki i ich tematyka, ale ten pomysł mi się mniej podoba...
    Z ikonek umieszczonych tutaj bardzo podobają mi się te autorstwa Nathalie Parsons Brill.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Szukajka

graphic-luna
© 2020 | graphic-luna