Prywatne
711 || Avatary pbf Blondiee Graphics Colorful Squares Diaphanerose Follow the Flame Galeria by Dusia Głęboki Off Grafika Centaura Graphical dream Graphical thoughts Graphic Valley Graphics Temptation Heartbeat Graphic Kropla Sztuki Król trefl Kotuch Larwiasta Tapeciarnia Lost Souls Graphics Pandemonium prettysmilex Rinne Lasair Rockmenowa Scargraf Szablonodsiewnia Unfaithful heaven Unique Graphic Weathered Soul
Grupowe
AB City Bajkowe szablony Dellyland Graphic Heart. Graphic Poison KPOP's Grafic Land of grafic Panda Graphics Secret Templates Szabloniarnia w Łatki Wioska szablonów
Zawieszone
101mini 404error 98 Seconds 94jellies All of me Angels Graphics AnpirArt Art of Monster B.F.P - Graphics Bezdech nocny Bleeding Through Blood Bonds Bravery graphics Butterflies Island Classical Graphics Coequal Coneq Dark Dream Dark Graphic Dark Side of Asgard Demigods Graphic Desirouss - sesje :) Distorted System Dotyk magii Dusza Anayi Engraving Greys Fabryka szablonów Fantastic Graphics Farfallen Graficzna przystań Graficzny Klucz Grafika tu i tam Graphic Foxes Graphic Luna Graphic Rhythm Graphique du Monde Graphic Harmony Graphics Secret Half A Heart Graphic idk-p Imagination of scath Immortal Souls I'll catch you if you fall Irresistible K-4S kotxox || graphic Kraina Szablonów Królestwo Szablonów Krytyczna biel Leprokonus Little Sparkly Thing Lunedolly madziula-graphic Magic Breath Maudlaisy Minist. szablonów MRUwisko Nasz graficzny zakątek Natt liv Occulta Sonomia Graphics Paix - my design & graphic blog Play with me seek and hide Pomocny Pomost Pretty Sinner Psychodeliczna Sel. Rosalainess Rose Perdu Sayendesse Secret Artwork shimmyshame Sosowa Szabloniarnia Spadająca Rozgwiazda Strove Szablon caffee Szablono Sfera Szablonowa Owczarnia Szablonowo Świat grafiki Terrible Crash Time Machine Tropical Talent Tworzone z sercem Überschrift Violainess Watch Me Burn Wolfie GEE Wonder Templates World Magic Graphics Wyimaginowana grafika Wyspa Twórczości Zaczarowane szablony Zatracone Dusze Zatsune Graphics

O katalogu grafików

Katalog grafików to najstarszy funkcjonujący spis blogów graficznych. Poruszamy tematy ważne dla blogosfery, staramy się być blisko naszych czytelników, a także dostosować się do każdej osoby, która nas odwiedza. Zachęcamy do zaobserwowania katalogu, jak i polubienia naszego fanpejdża, aby być na bieżąco. A skoro o mediach mowa, zachęcamy również do dołączenia do naszej grupy na facebooku. Graficy, łączcie się to strona zrzeszająca wszystkich maniaków szablonów, nagłówków czy sygnatur. Powstała ona na potrzeby rozrastającej się w szybkim tempie grafikosfery; członkowie pomagają sobie nawzajem, jak i poruszają kluczowe tematy.

Aktualności

Remake challenge

Czyli innymi słowy akcja, która ma za zadanie pokazać, jakich
postępów dokonaliście przez dany okres czasu. Wyzwanie powstało we współpracy z Rinne, która tenże challenge wzięła pod swoje skrzydła. Wszelkie szczegóły znajdziecie w tej notce. Nudzisz się w wakacje? Upał daje się we znaki? Szukasz zajęcia? Zmierz się z samym sobą!

Nowa twarz przeglądu

Tak, tak - to dzieje się naprawdę! Od teraz to
WY decydujcie o tym, czyje prace będą się ukazywały w cotygodniowym przeglądzie. Od soboty aż do środy macie okazję na wytypowanie dzieł swoich faworytów. Serdecznie zachęcam do licznego udziału. Im Was więcej, tym bogatsza notka. Niech perełki ujrzą w końcu światło dzienne!

Wattpad? Ależ tak!

Mam wspaniałą wiadomość dla grafików, którzy zajmują się tworzeniem
okładek na Wattpada. Kochani, Katalog otwiera się na Waszą twórczość! Poprzez nasze konto na tejże platformie będę bacznie obserwować każdy Wasz ruch oraz rozpowszechniać Wasze prace w przeglądach. Szczegóły niebawem!

Przegląd tygodnia

Autor: Bommie



Miałam w planach bardziej bogatszy przegląd, ale ten tydzień był dla mnie bardzo ciężki. Nauka, nauka i jeszcze raz nauka. Nie nie potrafię wybrać swojego faworyta z tego przeglądu. Każda praca ma w sobie coś wyjątkowego ^ ^










*Praca autorstwa Selly, przepraszam za
pomyłkę*

10 komentarzy:

  1. Arianie już to napisałam napiszę też tutaj bo myślę że mam ważne słowa do przekazania. Dziwi mnie szablon Ariany bo nie wiem co chciała nim pokazać. Że umie zrobić szablon jak Yassmine? Spoglądam na niego i zastanawiam się czy on się czymś w ogóle różni, mam wrażenie że po prostu chciała zrobić coś takiego jak ona: archiwum to samo (pewnie linki miesięcy będą tak wyjeżdżać jak u niej), menu różni się tylko niepełnym zaokrągleniem, menu w kolumnie jest identyczne, statystyka jest taka sama i nawet obramowanie bloga ma takie jak ona (trzy linie w kilku odcieniach). Kolorystyka również jest podobna: róż i niebieski, choć u niej te kolory są może mocniejsze.
    Szablon sam w sobie wygląda fajnie naprawdę:) Nie rozumiem tylko tego dziwnego zachowania że wszyscy próbują zrobić coś takiego jak ona. Szału na kółka też nie rozumiem. Naprawdę chcecie by Wasze blogi były kojarzone jako podróbki? Uważam że robienie szablonów na wzór kogoś to strata czasu. Czas, który możnaby poświęcić na zrobienie czegoś zupełnie nowego, czegoś co by sprawiło że zostałoby się zapamiętanym i blog mógłby się szybko wybić został po prostu zmarnowany. Może to będzie brutalne co teraz powiem, ale może dzięki temu szablonarki się obudzą i przestaną tracić czas za to może w końcu ujrzymy masę oryginalnych prac. Porównując oba szablony muszę to przyznać niestety że ten Ariany jest od oryginału gorszy. Nagłówek jest kiepskiej jakości (co jest pewnie winą hostingu lub kiepskich zdjęć), samo wykonanie też pozostawia wiele do życzenia bo ciężko robić nagłówki takie jak ona (szczerze mówiąc to nie jestem pewna czy wogóle gdzieś można znaleźć takie prace). Szablon jest niedopracowany bo wszystko jest krzywo. Poza tym cały czas mam w pamięci oryginał i chyba wszyscy go znają na pamięć więc nie wiem czy dobrze startować z szablonem który zaprosi innych do oglądania oryginału.
    Najważniejsza rzecz którą chcę powiedzieć będzie teraz i jest to kierowane do wszystkich szablonarek. Dziewczyny ona tworzy już bardzo długo i temu się po prostu nie dorówna a wszelkie próby zawsze będą wyglądały gorzej. Nie ma sensu więc tracić czas bo lepiej go wykorzystać na wypracowanie własnego stylu ;) Mam nadzieję że moje słowa dotrą do wszystkich dziewczyn. Nie czujcie się gorsze i twórzcie po swojemu a nie jak ktoś ;) Więcej wiary w siebie! Pozdrawiam, D.

    ***trochę przerobilam ten komentarz ale ogólny sens został ten sam bo chcę tylko by inni pamiętali że sami mogą stworzyć coś jeszcze lepszego od tego co już było***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze to nie rozumiem po co piszesz taki komentarz i wrzucasz wszystkich do jednego kosza. Mnie nie interesują jakie robi prace Yass. Owszem, korzystam z jej tekstur, bo są naprawdę fajne, ale nic więcej. Jestem pewna, że inne dziewczyny czują to samo co ja. Nigdy nie inspirowałam się pracami Yassmine i nie mam zamiaru robić tego w przyszłości. A ty nas mówisz jakby każda szabloniarka świeciła oczami na prace Yassmine....
      Co do przeglądu, to bardzo spodobał mi się szablon Lizz i bleachowej, kolory są przecudowne :D

      Usuń
  2. o jak miło, widzę Kociaka i nawet swoją pracę z Lizz w przeglądzie<3
    Dziękuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję bardzo za umieszczenie mojego szablonu w przeglądzie. Ale mam jedną prośbę, abyś dodała pod spodem link do ruchomego nagłówka :)
    Najbardziej podoba mi się praca Yassmine :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej. Dzięki za umieszczenie mojej pracy w przeglądzie! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. "Miałam w planach bardziej bogatszy Przegląd, ale dziesięć tydzien Byl dla Mnie BARDZO Ciężki. "

    Kompletnie nie potrafię rozgryźć tego zdania :o Btw. przeglądzik świetny, wiele pięknych prac, a wisienką na torcie są ikonki Renfri :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dziękuję za umieszczenie mojego nagłówka w przeglądzie :)
    Mnie najbardziej podobają się prace Renfri i Brill.
    Pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za umieszczenie mojej pracy, aczkolwiek ostatni nagłówek nie jest mojego autorstwa, a Selly.

    OdpowiedzUsuń
  8. Renfri widzę już wyjaśniła xD
    Czyli dziękuję za umieszczenie mojej pracy w przeglądzie :)
    Moimi faworytami są prace Yass i Renfri.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mogłabym prosić o umieszczenie ogłoszenia? Nie jest to blog graficzny.. W pewnym sensie można to uznać za konkurencję, ale SQY nie jest stworzony w tym celu.


    " button: http://2.bp.blogspot.com/-yHxG4vpXcfI/Uysr2ShvowI/AAAAAAAADfs/7KfifPNDim8/s1600/1b.png

    Witam serdecznie! Postanowiłam znowu spróbować swoich sił w blogosferze, ale tym razem obiecuję zostać na dłużej. Jakiś czas temu stworzyłam bloga, który również może zostać nazwany 'gazetką', czy 'magazynem', ale będzie się skupiał tylko na grafice wszelkiego rodzaju. Co miesiąc będą pojawiały się dłuższe wydania, w którym znajdziecie wiele ciekawych artykułów. Niedługo pierwszy numer, dlatego serdecznie zapraszam do obserwowania SQALAY(http://sqalay.blogspot.com/) by być na bieżąco :).

    fear.of the.dark"

    OdpowiedzUsuń