zamknij

Sygnaturowy przegląd graficzny

Hey! Ten post został zaplanowany w niedzielę, a to ze względu na złośliwość nauczycielską. Mam na myśli panią z historii, która mając problemy w życiu prywatnym, wyżywa się na nas. Na dziś miałam się do nauczenia: przyczyny i skutki wojen z Rosją, Turcją, Szwecją, powstanie Chmielnickiego, "potop szwedzki", a gdyby tego było mało muszę wykuć na pamięć wszystkich królów elekcyjnych z datami ich panowania oraz okolicznościami (np. Jan III Sobieski - wojna z Turcją itp. itd.). A na jutro? A na jutro spowiedź z mapy. Do wskazania mam około 50 miejscowości z datami bitew. Mam nadzieję, że przebrnę przez wtorkowy dzień bez problemów i z uśmiechem na twarzy mimo tak wielu przeciwności. Strzeliłam referat, wiem. Odbiegłam od tematu - to też wiem. Dlatego już się zamykam i otwieram przegląd :)

   
(c) Rosesylla

autor: Agusia_



autor: royalrockin



autor: Anusia


autor: Selly

autor: Rosesylla



autor: Bommie



autor: Renfri


autor: Arcanum


autor: prettysmilex
sygnature




autor: Rinne



Dzisiejszy przegląd sygnatur bardzo bogaty w te niewinne prace, ale za to bardzo wartościowe i efektowne. Macie swoich faworytów? Według mnie wszystkie powyżej zamieszczone grafiki zasługują na waszą uwagę. Byle do piątku. Enjoy!

10 komentarzy:

  1. Obie sygnaturki Anusi są cudowne, takie delikatne, mogę je ciągle podziwiać. Ale oczywiście nie tylko one przykuwają moją uwagę. To prace prettysmilex i Rinnie zdobyły moje serce <3
    Udany przeglądzik. Powodzenia życzę z nauką. Ja sama muszę wkuwać na fizykę i informatykę (programowanie :<).
    Pozdrawiam! ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa. Również pozdrawiam i życzę miłej nauki :-)

      Usuń
  2. Dziękuję za umieszczenie moich prac w przeglądzie ^.^
    Sygnaturki Anusi i Arcanum są wręcz boskie :D
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co, również pozdrawiam!

      Usuń
  3. Widzę nowy przeglądzik, ale tym razem sygnaturowy... Ciekawy pomysł. ^^
    Muszę przyznać, że przeżyłam mały szok widząc tutaj swoje ikonki. Chciałabym bardzo podziękować ich a także moich (aż) trzech sygnatur w przeglądzie. Dziękuję. ♥

    Moimi faworytami z tego przeglądu są sygnautrki od Anusi, royalrockin, prettysmilex i Arcanum. ♥

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że nie ma za co :)

      Również pozdrawiam ;p

      Usuń
  4. Ciekawy pomysł z przeglądem sygnaturek :)
    Bardzo dziękuję, za umieszczenie mojej pracy *.*
    Tyle pięknych prac, że chyba nie potrafię wybrać najlepszej. Chociaż prettysmilex mają w sobie jakiś specyficzny urok xD
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomysł pojawił się parokrotnie na blogu, lecz pokazywałam tam tylko parę sygnaturek (w dodatku zawsze jednego bloga).

      Również gorąco pozdrawiam <3

      Usuń
  5. Wow dziękuję za umieszczenie moich prac ^^. Mi najbardziej podobają się sygnatury od prettysmilex :)

    OdpowiedzUsuń