zamknij

Przegląd tygodnia

Witam serdecznie w ostatni piątek kwietnia! Jak tam samopoczucie po świętach? :) Zapraszam na dzisiejszy przegląd!

(c) panda-graphics

Katherine, krytyczna-biel

http://th07.deviantart.net/fs71/PRE/f/2014/113/2/0/fly_by_resovija-d7fr61w.jpg
Ress, szablono-sfera

http://fc00.deviantart.net/fs70/f/2014/101/6/5/template_by_lizzkaviste-d7dzvqx.png
Lizz Kaviste, imagined-paradise

http://fc04.deviantart.net/fs70/i/2014/112/3/6/szablon_wolny_blake_by_chedey111-d7fim2u.jpg
Chedey, krucze-szablony

http://dzudi91.deviantart.com/art/R-eacute-volution-immortelle-449351795?q=gallery%3Adzudi91%2F44384824&qo=4
Mia, land-of-grafic

http://zielony-kociak.deviantart.com/art/Gossip-Girl-panda-graphics-449545320
Zielony Kociak, panda-graphics

http://sanctumsilence.deviantart.com/art/006-Szablon-1101-449766599
Szkielet Smoka, zaczarowane-szablony

http://zaczarowana123.deviantart.com/art/Template-1112908970434181963-15-448606499
Fearless, unfaithful-heaven

http://112.imagebam.com/download/wcd2g3Gr5z7wboeZmfSbMQ/32250/322492532/preview1.png
Switch, switchfine




Udało mi się zrobić rameczki! Na początku, byłam z nich bardzo zadowolona, ale chyba nie są jednak takie fajne. A co wy sądzicie? Moim faworytem, jest szablon z Rue, wykonany przez Szkielet Smoka, z zaczarowane-szablony. Uwielbiam "Igrzyska Śmierci", a Rue, jest jedną z postaci które powinny przeżyć (mam dziwne podejście do filmów, dla mnie żeby film był ciekawy, muszą umrzeć główni bohaterowie, ale jak od każdej reguły, od tej też, są wyjątki. Jednym z nich jest film "Igrzyska śmierci"). Gossip Girl, lubię ten serial, a szablon jest ciekawie wykonany. Urzekł mnie tez szablon z "Darów Anioła". O ile film mnie nie zachwycił - książkę uwielbiam! Nie byłam pewna czy uda mi się dodać dziś przegląd - wczoraj była wywiadówka i trochę mama się czepia, że ciągle przed komputerem siedzę, a oceny mam złe... Ale udało się zrobić przegląd więc jest OK :) Cóż, na zakończenie zapraszam już za tydzień na następny przegląd!


Do następnej,
Besos,
~Eff

14 komentarzy:

  1. I to się nazywa przegląd! Oby tak dalej, Eff :) Wszystkie przedstawione przez ciebie prace mają coś w sobie, a rameczki są całkiem ładne (idealnie komponują się z szatą graficzną katalogu).

    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za umieszczenie mojej pracy :)
    Urzekł mnie najbardziej szablon Switch oraz Szkieletu Smoka ( nie umiem odmieniać xd )
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki wielkie za wyróżnienie mojego szablonu w przeglądzie. :) Cieszę się, że przypadł do gustu!
    Najbardziej podoba mi się szablon Lizz. ^^
    A przeglądzik naprawdę fajny. Każdy szablon jest taki... Inny, ma w sobie coś wyjątkowego.

    OdpowiedzUsuń
  4. Rameczki śliczne, a co ;) Przeglądzik udany, a moje faworyty to szablon Lizz, Szkieletu Smoka, Zielonego Kociaka no i Switch :D
    Pozdrawiam ;*
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojejku *-* Ja w przeglądzie? Naprawdę? *-* Własnym oczkom nie wierzę i szczerz dziękuję z całego mojego smoczego serducha ♥
    Co do moich faworytów to zdecydowanie Ress, Lizz i Switch c: Poza tym... Wszystkie prace są naprawdę świetne i wręcz zaszczytem jest dla mnie, że moja praca widnieje pośród takich cudeniek :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Praca Fearless była robiona ze mną ;) Tak na marginesie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Sygnaturka z Pandzi ♥
    Praca Lizz wymiata! Strasznie mi się podoba. Szablon Kociaka z GG też bardzo lubię. Nagłówek w szablonie od Fearless też jest całkiem niezły, ale o reszcie, czyli CSS, nie mogę tego powiedzieć. :p

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo dziękuję, że mój szablon się tu znalazł ♥ Moi faworyci to prace Lizz Kaviste, Chedey, Szkieletu Smoka <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Denerwuje mnie jedno
    Czemu zawszę pracę w przeglądach są tych samych osób z tych samych blogów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mnie denerwuje to, że zgraja anonimów zadaje te same monotonne pytania zarówno u mnie jak i na Katalogu Graficznym co tydzień. Dlaczego nie piszecie z kont? Boicie się? Zaczynacie i wasze prace nie są dostrzegane? Czujecie żal do tych, którzy są w przeglądzie? Może warto wziąć się w garść, poduczyć się, poćwiczyć, stworzyć taki szablon, żeby wszystkim kopary opadły, a nie lamentować dlaczego są te same prace.

      Usuń
    2. A moim zdaniem tym razem to nie są prace znów tych samych osób. Oba KG potrafią zauważyć perełki autorów nowych jak i tych znanych. Zrozumiałam to z czasem, ale w końcu to do mnie dotarło. Przy czym ja nie miałam im tego za złe i nie wypisywałam bezpodstawnych zarzutów z anonima. Jeśli ktoś zechce obejrzeć prace albo czegoś szuka to i tak zajrzy na bloga, prawda? No i oczywiście, kiedy pada pytanie redaktorek: przegląd którego bloga chcecie zobaczyć? - nie ma żadnych propozycji...
      Pozdrawiam.

      Usuń
  10. Dzięki za umieszczenie mojej pracy w przeglądzie <3 Najbardziej podobają mi się prace Chedey i Switch, ale moim faworytem jest szablon Zielonego Kociaka :D Praca Szkieletu Smoka te moim zdaniem zasługuje na wyróżnienie, bo pomimo drobnych niedociągnięć jest naprawdę ciekawa i oryginalna :)
    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniały przegląd. Moi faworyci to Lizz Kaviste i Switch <3.

    OdpowiedzUsuń
  12. Szablon Zielonego Kociaka <3

    OdpowiedzUsuń