W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres ip i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane firmie google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować.

Logo

Witaj na Katalogu Grafików , w sercu grafikosfery, gdzie wspieramy i doceniamy każdego grafika. Znajdziesz tu aktualności, artykuły oraz przeglądy pełne różnorodnych i ciekawych prac.

TŁO

POZNAJ NASZYCH GRAFIKÓW

KATALOGI

— 23 kwietnia 2014
Witam serdecznie. Ta notka jest moim debiutem na KG, należę do niego dopiero od tygodnia. Zapraszam do lektury wywiadu przeprowadzonego z Selly (zatsune-graphics). W trakcie czytania możecie podejrzeć również prace jej autorstwa.

(c) Selly

Kiedy zaczęła się Twoja przygoda z grafiką i jakie były jej początki? 

Moja przygoda z grafiką zaczęła się dokładnie 1 września 2012 roku. Miałam konto na forum o Vampire Diaries, a tam podziwiałam prace innych dziewczyn. Pewnego dnia stwierdziłam, że też tak chcę. Ściągnęłam Gimp'a i spróbowałam robić 'sygnatury'. Początki były naprawdę trudne.

Jak ćwiczyłaś? Tutoriale czy własne próby i błędy?

Na początku własne próby i wskazówki innych. Dopiero po dłuższym czasie poszukałam tutoriali na nagłówki i spróbowałam robić coś ze stockami.


  

No dobrze, mówiłaś o roku 2012. Ale Zatsune powstało końcem 2013. Co się z Tobą działo przez ten czas?

Przez większość czasu tworzyłam komplety, czyli sygnaturka+avek, na forum. Następnie miałam lekką przerwę, ale w końcu z nudów znowu otworzyłam Photoshopa i wróciłam do grafiki. W międzyczasie nauczyłam się robić szablony, dołączyłam do ekipy Wyimaginowanej Grafiki, aż w końcu postanowiłam otworzyć Zatsune.

A która z form grafiki jest Twoją ulubioną? Dlaczego?

Najbardziej lubię robić szablony. Prawdopodobnie, z powodu dużych nagłówków. Można dać sporo stocków oraz tekstur. Lubię także pisać kody CSS, mam wtedy spore pole do popisu.


   

Jest przy tym również dużo pracy. Widzisz w myślach jak będzie wyglądać kolejny szablon? Masz jakiekolwiek wyobrażenie, czy po prostu w ciągu tworzenia wszystko się układa?

Zawsze jak zaczynam tworzyć pracę mam ją mniej więcej zaplanowaną. Zazwyczaj i tak wszystko mi się zmienia w czasie tworzenia i w końcu z szablonu jasnego, delikatnego, powstaje jego kompletne przeciwieństwo.

Ale jesteś zadowolona z efektów? Pewnie nie ze wszystkich, ale mimo wszystko: lubisz swoje prace? Podobają Ci się?

Zawsze kiedy zamykam Photoshopa muszę powiedzieć przynajmniej 'Jest okey'. Czasami jestem mniej zadowolona, czasami bardziej. Wszystko, co dodam na bloga musi mi się podobać, bo inaczej nie miałoby to sensu. Czasami muszę spędzić nad pracą dużo czasu, ale wtedy zazwyczaj jestem bardzo zadowolona z efektów.
    

Masz jakieś swoje ulubione źródła z teksturami, stockami czy koloryzacjami? Może wolisz tworzyć je sama?

Tekstury na pewno Yassmine oraz Carllton. Stocki szukam sama albo pobieram z różnych blogów. Z koloryzacjami bywa różnie. Czasami sama, a czasami korzystam z czyichś. 

Muszę zapytać jeszcze o inspiracje. Bo plany na grafikę nie biorą się znikąd. ;)

Czasami jak słucham muzyki, napada mnie chęć zrobienie jakiejś pracy. Albo oglądam sesje zdjęciowe i myślę, że mogłabym zrobić z tym zdjęciem całkiem fajny nagłówek.


 

Co poradziłabyś nowym grafikom?

Na pewno, żeby się nie poddawali, ponieważ początki zawsze są trudne. Żeby przyjmowali krytykę, bo to na prawdę pomaga. Żeby dążyli do jak najlepszych prac i oczywiście żeby bawili się grafiką.


  
  

Tym motywującym akcentem możemy zakończyć nasz wywiad. W imieniu redakcji KG bardzo dziękuję za poświęcenie czasu i wkład w jego tworzenie.

Ja także bardzo dziękuję. Mam tylko nadzieję, że nikogo nie zanudziłam swoimi odpowiedziami :D
Podziel się tym postem na:
Wiemy jak ważny jest czas. Dlatego też stworzyliśmy formę, dzięki której można podesłać do nas swoje prace, bez zbędnego logowania się na maila.
Jedyne co musisz zrobić, by twoja praca została poprawnie zakwalifikowana
  • Podać swój Nick. Opcjonalnie: po przecinku podać nazwę strony na której tworzysz (tylko jednej).
  • Wpisać swój adres e-mail, opcjonalnie w wiadomości podać inny kontakt. Ważne, by w razie problemów, można było się z tobą szybko skontaktować.
  • W wiadomości podać: nazwę rywalizacji (postu), oraz link do grafiki.
  • Zamieścić komentarz w rywalizacji, o przesłaniu przez formę pracy.
Życzymy powodzenia!
-Załoga Katalogu.



  1. Udany wywiad. Lubię pracę Selly^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawie, nie powiem. Myślę, że Monika jest dobrą redaktorką i przeprowadza interesujące wywiady :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Ale to na razie pierwszy. ;)

      Usuń
    2. I mam nadzieję, że nie ostatni :) Nadajesz się do tej roli!

      Usuń

Szukajka

graphic-luna
© 2020 | graphic-luna