zamknij

Przegląd tygodnia

(c) Zasnute Graphics

Cześć kochani ♥ Dzisiaj prezentuję wam przegląd z ostatnich dwóch tygodni, bo - jak pewnie zauważyliście - przegląd tydzień temu się nie ukazał. Muszę na początku wspomnieć, że przy wybieraniu słuchałam piosenkę Elektrycznych Gitar "Dywizjon 303". Muszę się jej nauczyć na jutro, bo jak nie, to nie wiem co moja klasa mi zrobi. Mamy jutro turniej o II wojnie światowej, więc życzcie mi powodzenia :)











Przypominam również, że nadal możecie zgłaszać się do Szablonu Miesiąca!

10 komentarzy:

  1. Anonimowy16 maja, 2014

    Praca StrayHeart nie jest zalinkowana i czemu w przeglądzie tygodnia są nagłówki skoro jest dla nich przeznaczony osobny przegląd?

    Btw. Szablon Anusi rozwala mi psychikę ;x Świetna koloryzacja i bogaty CSS - czyli to, co kocham ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za przypomnienie, za chwilę zalinkuję ;) Przejrzyj sobie poprzednie przeglądy - tam również zamieszczałyśmy nagłówki.
      Pozdrawiam xx

      Usuń
  2. Dziękuję za dodanie mojej pracy do przeglądu ;)
    Z pozostałych najbardziej podobają mi się szablony Chedey i Anusi ,oba są pięknie pokazane. Mają świetny CSS i grafikę :) ale reszta prac ,także jest super :) ! Tak dalej dziewczyny !

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję Lattuś za dodanie mojej pracy :*
    Bardzo mi się podoba praca Jane, Mind oraz StayHeart! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak mi się podobała, że nie mogło jej tu zabraknąć :>

      Usuń
  4. Bardzo dziękuję za dodanie mojej pracy do przeglądu :) Co do innych prac, jestem zakochana w tworach Mind, Strayheart i Jane. Są wspaniałe!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za umieszczenie mojej pracy w przeglądzie :) Osobiście kocham prace Chedey (nagłówek *.*), dissentire, Strayheart i Anusi :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za wyróżnienie mojej pracy <3
    Mnie najbardziej do gustu przypadły prace od Chedey, Jane, Mind i Anusi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za umieszczenie mojej pracy w przeglądzie^^, ale nagłówek wykonałam z Jaejoong.
    Moimi faworytami z przeglądu jest Mind i StrayHeart.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń