Prywatne
711 || Avatary pbf Blondiee Graphics Colorful Squares Diaphanerose Follow the Flame Galeria by Dusia Głęboki Off Grafika Centaura Graphical dream Graphical thoughts Graphic Valley Graphics Temptation Heartbeat Graphic Kropla Sztuki Król trefl Kotuch Larwiasta Tapeciarnia Lost Souls Graphics Untouchable Monster Pandemonium prettysmilex Rinne Lasair Rockmenowa Scargraf Szablonodsiewnia Unfaithful heaven Unique Graphic Weathered Soul
Grupowe
AB City Bajkowe szablony Dellyland Graphic Heart. Graphic Poison KPOP's Grafic Land of grafic Panda Graphics Secret Templates Szabloniarnia w Łatki Wioska szablonów
Zawieszone
101mini 404error 98 Seconds 94jellies All of me Angels Graphics AnpirArt Art of Monster B.F.P - Graphics Bezdech nocny Bleeding Through Blood Bonds Bravery graphics Butterflies Island Classical Graphics Coequal Coneq Dark Dream Dark Graphic Dark Side of Asgard Demigods Graphic Desirouss - sesje :) Distorted System Dotyk magii Dusza Anayi Engraving Greys Fabryka szablonów Fantastic Graphics Farfallen Graficzna przystań Graficzny Klucz Grafika tu i tam Graphic Foxes Graphic Luna Graphic Rhythm Graphique du Monde Graphic Harmony Graphics Secret Half A Heart Graphic idk-p Imagination of scath Immortal Souls I'll catch you if you fall Irresistible K-4S kotxox || graphic Kraina Szablonów Królestwo Szablonów Krytyczna biel Leprokonus Little Sparkly Thing Lunedolly madziula-graphic Magic Breath Maudlaisy Minist. szablonów MRUwisko Nasz graficzny zakątek Natt liv Occulta Sonomia Graphics Paix - my design & graphic blog Play with me seek and hide Pomocny Pomost Pretty Sinner Psychodeliczna Sel. Rosalainess Rose Perdu Sayendesse Secret Artwork shimmyshame Sosowa Szabloniarnia Spadająca Rozgwiazda Strove Szablon caffee Szablono Sfera Szablonowa Owczarnia Szablonowo Świat grafiki Terrible Crash Time Machine Tropical Talent Tworzone z sercem Überschrift Violainess Watch Me Burn Wolfie GEE Wonder Templates World Magic Graphics Wyimaginowana grafika Wyspa Twórczości Zaczarowane szablony Zatracone Dusze Zatsune Graphics

O katalogu grafików

Katalog grafików to najstarszy funkcjonujący spis blogów graficznych. Poruszamy tematy ważne dla blogosfery, staramy się być blisko naszych czytelników, a także dostosować się do każdej osoby, która nas odwiedza. Zachęcamy do zaobserwowania katalogu, jak i polubienia naszego fanpejdża, aby być na bieżąco. A skoro o mediach mowa, zachęcamy również do dołączenia do naszej grupy na facebooku. Graficy, łączcie się to strona zrzeszająca wszystkich maniaków szablonów, nagłówków czy sygnatur. Powstała ona na potrzeby rozrastającej się w szybkim tempie grafikosfery; członkowie pomagają sobie nawzajem, jak i poruszają kluczowe tematy.

Aktualności

Remake challenge

Czyli innymi słowy akcja, która ma za zadanie pokazać, jakich
postępów dokonaliście przez dany okres czasu. Wyzwanie powstało we współpracy z Rinne, która tenże challenge wzięła pod swoje skrzydła. Wszelkie szczegóły znajdziecie w tej notce. Nudzisz się w wakacje? Upał daje się we znaki? Szukasz zajęcia? Zmierz się z samym sobą!

Nowa twarz przeglądu

Tak, tak - to dzieje się naprawdę! Od teraz to
WY decydujcie o tym, czyje prace będą się ukazywały w cotygodniowym przeglądzie. Od soboty aż do środy macie okazję na wytypowanie dzieł swoich faworytów. Serdecznie zachęcam do licznego udziału. Im Was więcej, tym bogatsza notka. Niech perełki ujrzą w końcu światło dzienne!

Wattpad? Ależ tak!

Mam wspaniałą wiadomość dla grafików, którzy zajmują się tworzeniem
okładek na Wattpada. Kochani, Katalog otwiera się na Waszą twórczość! Poprzez nasze konto na tejże platformie będę bacznie obserwować każdy Wasz ruch oraz rozpowszechniać Wasze prace w przeglądach. Szczegóły niebawem!

Przegląd Tygodnia

Autor: Julia K.


(c) Frustracja

Cześć! Czy tylko do mnie nie dociera, że za równiutki tydzień będą wakacje? Tak, jeszcze tylko 7 dni i "Papa, pani B!". Ale notka nie o mojej matematyczce tylko o grafice. Mam dla was kilka prac z tego tygodnia. Wzięłam sobie do serca wasze uwagi i w tym przeglądzie są i miniaturki, i opisy. Zapraszam :)

Przegląd Tygodnia otwiera cudowna praca Ched. Kiedy zobaczyłam, że Chedey dodała notkę chciałam ją pominąć, bo szabloniarka była w prawie każdym moim przeglądzie. Ale powiedziałam sobie "e tam, a co mi szkodzi zajrzeć"... Kiedy zobaczyłam ten nagłówek zrezygnowałam z postanowienia i postanowiłam go tu wstawić. Cudo!

Kurczę, nie wiem jak sensownie wyjaśnić wybór nagłówka. Po prostu uwielbiam styl Frustracji - to, jak dobiera stocki, modelki, koloryzacje... Wszystko tworzy jedną, spójną całość.

Tym razem prosty szablonik od bleachowej. Zawsze lubiłam prace z "postrzępionym" nagłówkiem, a do tego jeszcze te karty na górze! Cud, miód, malina :-) Szablon prosty (bo ze zdjęciem zamiast nagłówka), ale efektowny.

Prosty, piękny i przejrzysty, tylko tyle ode mnie :-)

Dokładnie wszystko mi się tu podoba - grafika jak i CSS. Kolorystyka mi się tu najbardziej podoba. No, ewentualnie zmieniłabym trochę napis, ale oprócz tego wszystko super.

Uwielbiam takie "geometryczne" szablony. Może zmieniłabym kolorystykę, bo niespecjalnie przepadam za kolorem różowym, no ale jak kto lubi :)

9 komentarzy:

  1. Miki i Bleachowa ♥♥♥
    Bardzo fajny przegląd! Te proste miniaturki i opisy zachęcają do czytania.
    Tak z ciekawości, dlaczego zmieniłaś otwierającą sygnaturkę? Tamta była świetna, choć teraz pewnie nie zasnę (dziecinne strachy :o) :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie dlatego zmieniłam :) Choć zgadzam się - była świetna :)

      Usuń
  2. Też dziwiłam się, dlaczego zmieniłaś sygnaturkę, ale już wiem to z odpowiedzi na wpis Ariany :) Ale ciekawa była, nie powiem. Co do przeglądu; cieszę się, ze wzięłaś sobie moje rady do serduszka - jest estetycznie, a opisy dopełniają przegląd. Z notki najbardziej podobają mi się prace Bleachowej, Frustracji i StrayHeart.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za umieszczenie mojej pracy w przeglądzie <3 to zdjęcie może nie wygląda ale nie było takie szerokie wiec musiałam je tam jeszcze rozszerzyć, trochę mnie to czasu kosztowało :-P

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem w przeglądzie. Znowu. :D Nie no, cudowny dzień- oddano mi laptopa, telefon, a teraz jestem w przeglądzie, hah.
    A różowy jest, bo pasował mi do włosów dziewczyny z obrazka. ;p

    Moim faworytem jest praca bleachowej zdecydowanie. ;>

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję Lattuś za wstawienie tutaj mojego nagłówka ;)
    Praca Bleachowej jest genialna *-* Pozostałe również ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za umieszczenie mojej pracy w przeglądzie :)
    Moim faworytem jest praca Bleachowej i Frustracji, genialne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Udany przegląd widzę :) Strasznie podoba mi sie praca StrayHeart i Miki <3

    OdpowiedzUsuń
  8. wszystkie świetne:)

    Chciałabym dodać ogłoszenie
    " Cześć wszystkim. Fabryka Szablonów odżywa na nowo po swoim małym "upadku" i mojej długiej nieobecności, więc postanowiłyśmy otworzyć nabór, aby wpuścić trochę nowego stylu i różnorodności. Szukamy zdolnych osób, które lubią się bawić grafiką oraz nie boją się jej. Nie mamy preferencji wiekowych i każdy talent, może się u nas rozwijać:) Mamy nadzieję, że zachęciłyśmy Was, abyście jednak zajrzeli do nas:)"
    Button:
    http://imageshack.com/a/img853/1355/boqk.png

    OdpowiedzUsuń