zamknij

Ogłoszenia tematyczne

Blog Imagination of Scath zostaje zawieszony na czas nieokreślony z powodów osobistych. Mam nadzieje, że wrócę. 
 
 Na Szablono Sferze trwa nabór! Szukamy zdolnych osób z ciekawymi pomysłami nie bojących się eksprymentować z grafiką. Więcej informacji w zakładce nabór
  
Na blogu graficznym KROPLA SZTUKI czekam na Wasze zamówienia na szablony oraz inną grafikę! UWAGA! Dwa ostatnie zamówienia złożone przed pojawieniem się kolejnej notki MAJĄ GWARANCJĘ WYKONANIA! 

3 komentarze:

  1. Przepraszam, ale jak podawałam ogłoszenie, to wkradł się błąd, z mojej winy niestety, w ostatnim zdaniu, czy istniałby możliwość poprawienia go? Chodzi mi o "nie".
    Pozdrawiam,
    S.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma problemu. ;) Właśnie, coś mi nie pasowało...

      Usuń
  2. Proszę o umieszczenie ogłoszenia, o treści:
    "Serdecznie zapraszam na nowy blog graficzny Pretty Flame (nazwa bloga zalinkowana http://pretty-flame.blogspot.com/). Będzie można tam znaleźć różnorodne prace i dodatki graficzne. Dopiero zaczynam, więc miło by było gdybyś wpadł ;)"
    Wraz z buttonem http://funkyimg.com/i/Jp3F.png

    OdpowiedzUsuń