Prywatne
711 || Avatary pbf Blondiee Graphics Colorful Squares Diaphanerose Follow the Flame Galeria by Dusia Głęboki Off Grafika Centaura Graphical dream Graphical thoughts Graphic Valley Graphics Temptation Heartbeat Graphic Kropla Sztuki Król trefl Kotuch Larwiasta Tapeciarnia Lost Souls Graphics Pandemonium prettysmilex Rinne Lasair Rockmenowa Scargraf Szablonodsiewnia Unfaithful heaven Unique Graphic Weathered Soul
Grupowe
AB City Bajkowe szablony Dellyland Graphic Heart. Graphic Poison KPOP's Grafic Land of grafic Panda Graphics Secret Templates Szabloniarnia w Łatki Wioska szablonów
Zawieszone
101mini 404error 98 Seconds 94jellies All of me Angels Graphics AnpirArt Art of Monster B.F.P - Graphics Bezdech nocny Bleeding Through Blood Bonds Bravery graphics Butterflies Island Classical Graphics Coequal Coneq Dark Dream Dark Graphic Dark Side of Asgard Demigods Graphic Desirouss - sesje :) Distorted System Dotyk magii Dusza Anayi Engraving Greys Fabryka szablonów Fantastic Graphics Farfallen Graficzna przystań Graficzny Klucz Grafika tu i tam Graphic Foxes Graphic Luna Graphic Rhythm Graphique du Monde Graphic Harmony Graphics Secret Half A Heart Graphic idk-p Imagination of scath Immortal Souls I'll catch you if you fall Irresistible K-4S kotxox || graphic Kraina Szablonów Królestwo Szablonów Krytyczna biel Leprokonus Little Sparkly Thing Lunedolly madziula-graphic Magic Breath Maudlaisy Minist. szablonów MRUwisko Nasz graficzny zakątek Natt liv Occulta Sonomia Graphics Paix - my design & graphic blog Play with me seek and hide Pomocny Pomost Pretty Sinner Psychodeliczna Sel. Rosalainess Rose Perdu Sayendesse Secret Artwork shimmyshame Sosowa Szabloniarnia Spadająca Rozgwiazda Strove Szablon caffee Szablono Sfera Szablonowa Owczarnia Szablonowo Świat grafiki Terrible Crash Time Machine Tropical Talent Tworzone z sercem Überschrift Violainess Watch Me Burn Wolfie GEE Wonder Templates World Magic Graphics Wyimaginowana grafika Wyspa Twórczości Zaczarowane szablony Zatracone Dusze Zatsune Graphics

O katalogu grafików

Katalog grafików to najstarszy funkcjonujący spis blogów graficznych. Poruszamy tematy ważne dla blogosfery, staramy się być blisko naszych czytelników, a także dostosować się do każdej osoby, która nas odwiedza. Zachęcamy do zaobserwowania katalogu, jak i polubienia naszego fanpejdża, aby być na bieżąco. A skoro o mediach mowa, zachęcamy również do dołączenia do naszej grupy na facebooku. Graficy, łączcie się to strona zrzeszająca wszystkich maniaków szablonów, nagłówków czy sygnatur. Powstała ona na potrzeby rozrastającej się w szybkim tempie grafikosfery; członkowie pomagają sobie nawzajem, jak i poruszają kluczowe tematy.

Aktualności

Remake challenge

Czyli innymi słowy akcja, która ma za zadanie pokazać, jakich
postępów dokonaliście przez dany okres czasu. Wyzwanie powstało we współpracy z Rinne, która tenże challenge wzięła pod swoje skrzydła. Wszelkie szczegóły znajdziecie w tej notce. Nudzisz się w wakacje? Upał daje się we znaki? Szukasz zajęcia? Zmierz się z samym sobą!

Nowa twarz przeglądu

Tak, tak - to dzieje się naprawdę! Od teraz to
WY decydujcie o tym, czyje prace będą się ukazywały w cotygodniowym przeglądzie. Od soboty aż do środy macie okazję na wytypowanie dzieł swoich faworytów. Serdecznie zachęcam do licznego udziału. Im Was więcej, tym bogatsza notka. Niech perełki ujrzą w końcu światło dzienne!

Wattpad? Ależ tak!

Mam wspaniałą wiadomość dla grafików, którzy zajmują się tworzeniem
okładek na Wattpada. Kochani, Katalog otwiera się na Waszą twórczość! Poprzez nasze konto na tejże platformie będę bacznie obserwować każdy Wasz ruch oraz rozpowszechniać Wasze prace w przeglądach. Szczegóły niebawem!

Informator dzienny - wydanie sierpniowe

Autor: Weronika

(c) Dakota

Cześć :) Nie będę poruszać tematu pogody, bo jakoś prawie każda z nas wspomina o aurze za oknem. Nie będę także paplać o szkole, ponieważ jest to temat dla niektórych niezbyt przyjemny, prawda? To o czym będzie? Będzie o grafikosferze. O tym, co się działo w ostatnim czasie.


Odszedł. Na zawsze.

(c) Breath

Switch, znany z blogów switchfine.blogspot.com, a także graphicpoison.blogspot.com, odszedł. Nie tłumacząc się usunął bloga, usunął konto, zniknął. Niestety, ale prawdopodobnie już na zawsze. Jakiś czas na Switchfine widniał post, w którym grafik oznajmił, że to koniec jego przygody z wirtualnym światem szablonów. Mamy nadzieję, że switch powróci i to niebawem. Pamiętajmy, że to w końcu "nadzieja umiera zawsze ostatnia"!

"Informacyjnie"

(c) Evelyn

Gela opublikowała na blogu 5sos-szablony.blogspot.com informację o tym, że wybiera się na wakacje. Nic w tym dziwnego, w końcu za oknem piękne lato. Jednak jest jeden minus. Graficzka zostanie pozbawiona dostępu do internetu. Zapowiada jednak, że mimo 'uziemienia' postara się coś przygotować.

"Nie wiem, czy ktoś z Was tu jeszcze zagląda, może część się fochnęła ;). Mam nadzieję, że nie. Liczyłam, że w wakacje dam radę wstawiać notki nawet 1-2 razy na tydzień. Jak wiecie, nie wyszło. Teraz szykuje mi się dwutygodniowy urlop (alleluja!) w dziczy, bez dostępu do internetu. Mimo tego, postaram się coś stworzyć. Jeśli chodzi o zamówienia, prawie wszystkie nagłówki mam już zrobione. Pozostaje CSS. Na dzisiaj, to tyle ode mnie."

Wielki powrót z... wakacji

(c) Luna

Insolatte (94jellies.blogspot.com) wróciła już na stare śmieci. Graficzka była nieobecna, ponieważ odwiedziła nasz kraj, a także była na ślubie swojego brata (dokładniej to zajmowała się pomocą, ale w ceremonii także uczestniczyła - co chyba jest logicznym ;p). Przez ten czas Ins przygotowała parę dodatków, które prezentuje w najnowszym poście. 

"Witajcie!!! Już jestem z powrotem. Co u was słychać? U mnie w porządku, trochę się wynudziłam w Polsce, bo jak przyjechałam to okazało się że większość z moich znajomych w ogóle nie zjechała na wakacje. Wróciłam więc do domu wcześniej niż planowałam, bo nie miałam co tam robić. W ostatnie dwa dni pojechałam odwiedzić rodzinkę i prosto od nich do Niemiec. Wakacje powoli się kończą, a tutaj z tego co pamiętam to szkoła zaczyna się już w środę, wiec niestety w Niemczech mają gorzej. Ja idę do pracy dopiero za 2 miesiące, więc długie leniuchowanie mnie czeka. W te dni w które nie miałam nic do roboty to zrobiłam parę dodatków na dzisiejszą notkę i robiłam je na komputerze babci, a tam te kolory ma źle ustawione, wiec podejrzewałam że jak na swoim laptopie je przejrzę to będą wyglądać nieładnie, ale jednak chyba mi wyszły. Nie jest tego dużo, ale zawsze coś. Przejdźmy do nich :)"

Nowa duszyczka

(c) Ariana

W blogosferze witamy nową duszyczkę - skitelsovą. W pierwszy poście, jaki opublikowała na swiom blogu skitelsova.blogspot.com pokazuje nam trzy sygnaturki. Są one niezwykle interesujące, dlatego osobiście będę śledzić każde poczynanie świeżo upieczonej graficzki. Zapowiada się ciekawie!

"Hej hej! Jestem nowa w blogosferze. W sieci jestem znana jako skitelsova i dlatego mój blog również ma taka nazwę. Postanowiłam założyć bloga, bo chciałam się też pochwalić swoją grafiką jak inni. Nie jestem jakaś utalentowana, ale lubię to robić. Co do mnie to jestem szczerą osobą i potrafię czasem kogoś moimi słowami zranić, ale nie trzeba się mnie bać, bo zdarza mi się być miła :) Nie potrafię się witać, więc ciężko mi skleić zdania tak by miały sens. Mam nadzieję że na tym blogu pozostane na dłużej, a tymczasem na początek 3 sygnatury :) następnym razem się bardziej postaram."

Informator dzienny kończymy jak zwykle miłą informacją :) Bo jakby inaczej? Katalog przejdzie parę metamorfoz, ponieważ są one potrzebne. W raz z nowym rokiem szkolnym (a nawet i wcześniej!) wprowadzone zostaną nowe cykle wpisów, a także wiele innych atrakcji, które umilą wam spędzanie jesiennych wieczorów. Cóż, pozostaje mi się z wami pożegnać. Do napisania i enjoy!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz