W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres ip i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane firmie google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować.

Logo

Witaj na Katalogu Grafików , w sercu grafikosfery, gdzie wspieramy i doceniamy każdego grafika. Znajdziesz tu aktualności, artykuły oraz przeglądy pełne różnorodnych i ciekawych prac.

TŁO

POZNAJ NASZYCH GRAFIKÓW

KATALOGI

— 28 września 2014
 
(c) tiny fox 

Jakoś ostatnio nie mam pomysłu na to, co napisać na wstępie notki. To mój pierwszy przegląd nagłówków. Wcale nie łatwiejszy od szablonowego - miałam sporo problemów z wyborem prac, bo nie mogłam się zdecydować. Jesteście świetni i czasami chciałabym pokazać wiele prac jednego grafika, ale muszę wybrać jedną the best. Enjoy!


 
Lekki chaos, ale na szczęście wszystko czytelne. Podoba mi się kolorystyka. 
 
Całość prezentuje się tajemniczo, widzę nawet motyw kółek. Tylko to przycięcie głowy... 
 
Bardzo fajny pomysł na kompozycję. Uporządkowany i konkretny. Niewiele się na nim znajduje, przynajmniej niewiele widać, ale jest kompletny. 
 
Tak jak autorka napisała, można go oglądać do góry nogami. Świetny efekt i kolory. 
 
Nie potrafię opisać dlaczego ta praca mi się spodobała. Jest mroczna ale i delikatna na swój sposób. 
 
Mam mieszane uczucia co do rozmazanego centrum nagłówka z postacią. Bo wszystko wokół jest ostre, ma krawędzie. Dla tajemniczego klimatu pracy mogę porzucić jednak tę uwagę. 
 
Cudowny efekt lekkości. Róże wyglądają nieco nienaturalnie, ale wszystko pasuje. 
  
Dawno nie widziałam tak żywej i składnej pracy. Można się przyglądać i szukać połączeń między stockami. I modelka jest zdecydowanie w centrum, jak powinno być. Mój faworyt. 


Mam nadzieję, że dobrze wybrałam. Czemu się tak mało udzielacie? Piszcie coś. Jak tam wrzesień? Jedziecie gdzieś na wycieczkę?  :)
Pozdrawiam. 
Podziel się tym postem na:
Wiemy jak ważny jest czas. Dlatego też stworzyliśmy formę, dzięki której można podesłać do nas swoje prace, bez zbędnego logowania się na maila.
Jedyne co musisz zrobić, by twoja praca została poprawnie zakwalifikowana
  • Podać swój Nick. Opcjonalnie: po przecinku podać nazwę strony na której tworzysz (tylko jednej).
  • Wpisać swój adres e-mail, opcjonalnie w wiadomości podać inny kontakt. Ważne, by w razie problemów, można było się z tobą szybko skontaktować.
  • W wiadomości podać: nazwę rywalizacji (postu), oraz link do grafiki.
  • Zamieścić komentarz w rywalizacji, o przesłaniu przez formę pracy.
Życzymy powodzenia!
-Załoga Katalogu.



  1. Nagłówek Jane jest cudowny :) pozostałych też są super ale ten najbardziej mi się spodobał

    OdpowiedzUsuń
  2. Już wiem, co jeszcze powinno się tu znaleźć. Któryś z nagłówków Evelyn z Wyspy Twórczości... Mam nadzieję, że nie będzie mieć mi tego za złe...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale oczywiście, że nie mam Ci tego za złe. Przecież nie zawsze moje nagłówki muszą być w przeglądach :D

      Usuń
  3. Prace Sasame Ka i Renfri skradły moje srece *o*

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za umieszczenie mojego nagłówka w przeglądzie :)
    Najbardziej wpadły mi w oko prace: Dakoty, Jane, Renfri i Yassmine :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dakota, Renfri i Yass *O* Piękne

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za umieszczenie mojego nagłówka. Wszystkie są świetne, ale praca Yass mnie rozwaliła :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam, chciałabym prosić o zamieszczenie ogłoszenia:
    Wszystkie chętne i uzdolnione szabloniarki zapraszamy do wysyłania zgłoszeń na GRAPHIC POISON, gdzie trwa nabór! Strona traci swoją załogę i w niedługim czasie może grozić jej zamknięcie! Wszystkich pasjonatów grafiki prosimy o wysyłanie swoich zgłoszeń. Więcej info w regulaminie Graphic Poison! :)

    button - http://2.bp.blogspot.com/-AFaZXjNVoUM/UAwMbeLPEI/AAAAAAAAASg/o1sdziPKhHk/s1600/button3.png

    OdpowiedzUsuń

Szukajka

graphic-luna
© 2020 | graphic-luna