W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres ip i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane firmie google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować.

Logo

Witaj na Katalogu Grafików , w sercu grafikosfery, gdzie wspieramy i doceniamy każdego grafika. Znajdziesz tu aktualności, artykuły oraz przeglądy pełne różnorodnych i ciekawych prac.

TŁO

POZNAJ NASZYCH GRAFIKÓW

KATALOGI

— 7 września 2014
(c) PARANOID
Cześć kochani! Jak tam po pierwszym tygodniu szkoły? Ja przyznam się, że u mnie ciężko. Nie wiem czy nauczyciele po prostu chcieli nas tak przycisnąć na początku, czy potem będzie jeszcze gorzej. W sobotę praktycznie cały dzień ślęczałam nad książkami. No nic...zapraszam do oglądania pracek naszych wspaniałych grafików!


W pracy Natx podobają mi się kolorki,
a nagłówkowi urody dodaje zdjęcie z
zwisającymi latarenkami ^^ 
Świetne połączenie pomarańczowego z
zielonym, po prostu nie mogę oderwać
wzroku od tej pracy :)! Mój faworyt
Przepiękna, kolorowa pracka, która
przypomniała mi o wakacjach...mój
kolejny faworyt!
Wspaniała kompozycja i piękne kolorki.
Cudo...nic dodać, nic ująć ^^
A w nagłówku Sasame Ka zauroczyły
mnie delikatne kolory i fajne rozmieszczenie
stocków ;)
Taka śliczna kompozycja <3 i jesienne
odcienie, a te rozmieszczenie stocków...
No to musi być mój faworyt ^^
Szkoda, że coraz rzadziej spotykam
prace o tych kolorach. Nagłówek 
Alexxy zauroczył mnie swoją prostotą
i oczywiście kolorami :)

Cudooo <333. Bardzo fajne dobranie
tekstur, piękne kolory, napisy...no wszystko
cudne ^^




Podziel się tym postem na:
Wiemy jak ważny jest czas. Dlatego też stworzyliśmy formę, dzięki której można podesłać do nas swoje prace, bez zbędnego logowania się na maila.
Jedyne co musisz zrobić, by twoja praca została poprawnie zakwalifikowana
  • Podać swój Nick. Opcjonalnie: po przecinku podać nazwę strony na której tworzysz (tylko jednej).
  • Wpisać swój adres e-mail, opcjonalnie w wiadomości podać inny kontakt. Ważne, by w razie problemów, można było się z tobą szybko skontaktować.
  • W wiadomości podać: nazwę rywalizacji (postu), oraz link do grafiki.
  • Zamieścić komentarz w rywalizacji, o przesłaniu przez formę pracy.
Życzymy powodzenia!
-Załoga Katalogu.



  1. Invisible skradła moje serducho. Poza tym współpraca Prettysmilex&Misao dała świetny efekt. Co do samego przeglądu: bardzo udany i ciekawe miniaturki ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję serdecznie za wstawienie mojego nagłówka. <33
    Najbardziej podoba mi się nagłówek Invisible, zauroczył mnie. ^^ Na pewno również praca Prettysmilex i Misao, Insolatte, Tiny Fox są przepiękne. <3 Ogólnie wszystkie prace są warte uwagi, udany przegląd. ^^

    Pozdrawiam~

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziękuje za umieszczenie mojej pracy *-*
    Najbardziej podobają mi się nagłówki Prettysmilex i Misao oraz... woah - Alexxy. Jest przecudowny, uwielbiam takie klimaty :D.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za umieszczenie mojej pracy w przeglądzie :)
    Moim faworytem jest nagłówek Insolatte, inne prace też przyciągają uwagę i są naprawę śliczne :>

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Baaaaaardzo dziękuję za umieszczenie mojej pracy :DDDDD
    Nie mogę się nadziwić tym wszystkim nagłówkom, są takie przepiękne!!!!! :>
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Szukajka

graphic-luna
© 2020 | graphic-luna