W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres ip i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane firmie google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować.

Logo

Witaj na Katalogu Grafików , w sercu grafikosfery, gdzie wspieramy i doceniamy każdego grafika. Znajdziesz tu aktualności, artykuły oraz przeglądy pełne różnorodnych i ciekawych prac.

TŁO

POZNAJ NASZYCH GRAFIKÓW

KATALOGI

— 19 września 2014
 
(c) prettysmilex

Tak oto znów mam możliwość stworzenia przeglądu tygodnia. W dzisiejszej odsłonie zobaczycie najciekawsze prace tego tygodnia, ale również zeszłego. No wiecie, nie było ostatnio przeglądu... nie chcę tego tak zostawić ;) To oznacza więcej pracy, ale nie ma co narzekać. Lubię robić coś dla Was. Miniatury automatycznie ułożyły się alfabetycznie, bo były nazwane Waszymi nickami. :] Wybaczcie to, że są tak ciemne, ale się zagapiłam ze zmęczenia po tym okropnym tygodniu... Zapraszam!

 
Świetne kolory nagłówka i wtopienie stocków. Wycięcie postaci jest całkiem niezłe, jak się tak przyglądam krawędzi. Przy tle kolumn jednak jak dla mnie zaszalałaś. 
 
Jak zawsze dużo się dzieje, nie ma monotonii. Sporo ciekawych efektów, które razem dają niesamowite wrażenie. 
 
Bardzo fajne wykorzystanie patternu. Spokojna kolorystyka, ale jednocześnie nie nudna. 
 
Nie ma słów, które wyraziłyby mój zachwyt nad nagłówkiem. Może gdyby wyświetlał się tylko jeden post na stronie, efekt nie byłby tak odstraszający. Mnie np. te kolorowe paski nieco przerażają ;)
 
Mrs. Punk zostawiła moim zdaniem jednak mniej niż minimum. Temu szablonowi czegoś brakuje. Ale zwróciłam uwagę na tło gadżetów - good idea. Poza tym podoba mi się ogólna koncepcja. 
 
Cudna kolorystyka. Nagłówek idealny. Nawet nie zauważyłam braku kolumn bocznych. ;)
 
Genialna ja, miniatura pokazuje chyba najciekawszy fragment pracy :/ A tak na serio: świetne wyważenie kolorów, które normalnie dawałyby po oczach. I taka fajna stopka (bo to jest stopka, co nie?)
 
Fantastycznie! Dominuje tutaj grafika, a cała reszta jest świetnym dopełnieniem. 
 
Zaokrąglenia były dobrym wyborem. Odciążyły szablon i całość teraz czaruje. 
 
Świetny nagłówek, ale tło nie jest dopasowane do koloru czcionki... 
 
I na koniec. Przykład już nie tak klasycznego web designu. Gradienty uczyniły cuda. Efektowny minimalizm. 
To właśnie powyższe szablony moim zdaniem wyróżniły się w przeciągu ostatnich dwóch tygodni. Nie dodawaliście wiele, ale wybór pozostał trudny. Prawda, że prawie co druga praca pochodzi z Pandy - jednak jeśli coś zasługuje na pokazanie, to dlaczego miałabym tego nie zrobić? 
Podziel się tym postem na:
Wiemy jak ważny jest czas. Dlatego też stworzyliśmy formę, dzięki której można podesłać do nas swoje prace, bez zbędnego logowania się na maila.
Jedyne co musisz zrobić, by twoja praca została poprawnie zakwalifikowana
  • Podać swój Nick. Opcjonalnie: po przecinku podać nazwę strony na której tworzysz (tylko jednej).
  • Wpisać swój adres e-mail, opcjonalnie w wiadomości podać inny kontakt. Ważne, by w razie problemów, można było się z tobą szybko skontaktować.
  • W wiadomości podać: nazwę rywalizacji (postu), oraz link do grafiki.
  • Zamieścić komentarz w rywalizacji, o przesłaniu przez formę pracy.
Życzymy powodzenia!
-Załoga Katalogu.



  1. Ja na pewno nie będę narzekała, że tyle prac jest z Pandzi xD
    Podoba mi się szablon Viper, Xiaolu, ale najbardziej wpadła mi w oko praca Deneve - świetny pomysł z tym patternem *o*

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za wyróżnienie :D Tak, to stopka XD
    Wszystkie prace są cudne, jednak Kicia zdecydowanie rządzi ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. Bleachi skradła moje serce tak samo, jak Rinne i Vanes ♥
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za umieszczenie mojej pracy w przeglądzie :3
    Każda praca ma coś w sobie, jednak najbardziej podobają mi się Lizz Kaviste, Renfri oraz Bleachowej ^^
    Pozdrawiam~

    OdpowiedzUsuń
  5. Podobuje mi się szablonik Rinne - idealny jest w końcu.
    Praca Deneve też wymiata. ;D

    OdpowiedzUsuń

Szukajka

graphic-luna
© 2020 | graphic-luna