W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres ip i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane firmie google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować.

Logo

Witaj na Katalogu Grafików , w sercu grafikosfery, gdzie wspieramy i doceniamy każdego grafika. Znajdziesz tu aktualności, artykuły oraz przeglądy pełne różnorodnych i ciekawych prac.

TŁO

POZNAJ NASZYCH GRAFIKÓW

KATALOGI

— 2 października 2014
(c) Agusia_

Już jestem! Cieszycie się? Już widzę wasz entuzjazm :) Przede mną sporo pracy. Na piątek mam ponad dwadzieścia wzorów z fizyki - boję się, ponieważ mam tylko jeden dzień na przygotowanie. Straszne! W połowie października czekają mnie daty z historii. Jest ich trzy razy więcej niż wzorów, a dodatku jest to część pierwsza. I tak nie jest źle. Przyjechałam wczoraj o siódmej rano i zdążyłabym do szkoły (miałam na 8:35), ale stwierdziłam, że nie wysiedziałabym w niej dziewięć godzin. Jak nadrobić trzy dni nieobecności? Za cholerę nie wiem jak. Macie jakieś sprawdzone sposoby? 









Moim zdaniem na wyróżnienie zasługują prace prettysmilex, Insolatte, December i Evelyn. Reszta jest równie niesamowita. Potraficie wskazać swój numer jeden? Która sygnaturka jest (według was) idealna?
Podziel się tym postem na:
Wiemy jak ważny jest czas. Dlatego też stworzyliśmy formę, dzięki której można podesłać do nas swoje prace, bez zbędnego logowania się na maila.
Jedyne co musisz zrobić, by twoja praca została poprawnie zakwalifikowana
  • Podać swój Nick. Opcjonalnie: po przecinku podać nazwę strony na której tworzysz (tylko jednej).
  • Wpisać swój adres e-mail, opcjonalnie w wiadomości podać inny kontakt. Ważne, by w razie problemów, można było się z tobą szybko skontaktować.
  • W wiadomości podać: nazwę rywalizacji (postu), oraz link do grafiki.
  • Zamieścić komentarz w rywalizacji, o przesłaniu przez formę pracy.
Życzymy powodzenia!
-Załoga Katalogu.



  1. Jejku, bardzo dziękuje za wyróżnienie moich pracy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo za umieszczenie moich sygnatur :)
    Moimi faworytami są prace: Insolatte, Tiny Fox, Yassmine, Jane, Renfri i Prettysmilex.

    Pozdrawiam! :>

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja po prostu chodzę do szkoły. W zeszłym roku miałam tylko w sumie 6 godzin opuszczonych. Nie wiem, co zrobię w tym, bo będzie tego z pewnością więcej...
    A co do sygnatur: prace Evelyn, Renfri, Prettysmilex i te dwie pamiętnikowe w wykonaniu Lotus spodobały mi się najbardziej. :)

    OdpowiedzUsuń

Szukajka

graphic-luna
© 2020 | graphic-luna