W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres ip i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane firmie google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować.

Logo

Witaj na Katalogu Grafików , w sercu grafikosfery, gdzie wspieramy i doceniamy każdego grafika. Znajdziesz tu aktualności, artykuły oraz przeglądy pełne różnorodnych i ciekawych prac.

TŁO

POZNAJ NASZYCH GRAFIKÓW

KATALOGI

— 21 grudnia 2014
(c) Insolatte

Grudzień to miesiąc zwariowany. Z jednej strony sporo zawieszeń, bo nauka, końcowe zaliczenia, bo wyjazdy na Święta, a z drugiej powroty, bo wolne, nowy sprzęt i brak obowiązków. To właśnie w tym miesiącu Katalog przechodzi oblężenie, jeżeli chodzi o ilość blogów dodawanych do spisu. Drugim takim okresem są wakacje. Nie przeciągając zbytnio, ponieważ mamy przygotowania do Bożego Narodzenia, zapraszam do lektury informatora dziennego wszystkich tych, co mają chwilkę :) Wesołych Świąt!

Został zawieszony. Na zawsze?


(c) Chedey

Przytoczony przeze mnie fragment mówi sam za siebie. Szablonarnia Grafika tu i tam zostaje zawieszona na czas nieokreślony. Jedna ze współautorek trafiła do szpitala, a reszta nie widzi sensu w dalszym prowadzeniu bloga, o czym napisała Dodo Comello siedemnastego grudnia. Życzymy szybkiego powrotu do zdrowia!

"Chyba już większość z was wie ,że Zuza znana wam jako Shiori trafiła do szpitala. Wszystko było związane z trudnym życiem naszej koleżanki oraz z sytuacją która miała miejsce nie dawno na blogu. Nie będę zdradzać więcej szczegółów gdyż nie są one potrzebne a rodzina Zuzanny oraz ona raczej by sobie tego nie życzyli. Wczoraj również na asku blogowym toczyły się kłótnie. Dużo osób obwinia Katie o zmuszenie Zuzy do doprowadzenia się do takiego stanu. Prawda jest taka ,że tylko ja wiedziałam o jej chorobie i sytuacji ale mimo kilku słów, Zuza nie chciała już żyć na tym świecie. Kasia napisała swoje zdanie aby mnie obronić więc ja również czuje się winna. Niestety okazało się ,że wszystko było spowodowane chorobą Zuzy. Przeprowadziłam wczoraj z Katie poważną rozmowę i obie stwierdziłyśmy ,że SNW nie ma już przyszłości. Bo po co wracać i się starać jak zawsze będzie jakieś ale? Wszystko robiłyśmy z pasji do grafiki i dla was ale obie nie mamy już siły. Wiem ,że padną teraz komentarze typu iż użalam się nad sobą ale zauważcie co wasza ,,krytyka'' potrafi zrobić? Czy jest sens w tym wszystkim?"

Skoro jesteśmy w temacie zawieszeń: Krucze Szablony definitywnie znikają z grafikosfery. Jak tłumaczy Blacky: "Z myślą o zamknięciu Kruczych nosiłam się już od zeszłego roku. Wtedy jednak ostatecznie postanowiłam dać jeszcze jedną szansę temu blogu, i nie pożałowałam tej decyzji, bowiem KS w dość krótkim czasie ponownie odżyło.". Może jednak KS jeszcze powróci w nowej, lepszej odsłonie? Trzymamy kciuki :)

Zabawa w "kupony"


(c) Dakota

Załoga Wyimaginowanej grafiki wpadła na ciekawy pomysł. "Święta się zbliżają, zostało do nich zaledwie kilka dni. Z tej okazji, postanowiłyśmy zorganizować akcję świąteczną, w której udział biorą: Shandie, Arachne, Nat x (nowa stażystka), Selly i Renfri. Ukryłyśmy na wyimaginowanej dziesięć kuponów, po dwa na łebka. Każdy z nich można zamienić na szablon.". Zachęcamy do wzięcia udziału w zabawie! Aby dowiedzieć się szczegółów dotyczących tego, jak kupony zdobyć, klikajcie tu

Powróciła z prezentami!


(c) Jane

Jak wiemy, 6 grudnia na Graphical Thoughts pojawił się post, w którym autorka bloga (Tyler) obdarowała każdego czytelnika paczuszką z czterema darmowymi szablonami. Powiem wam, że owe prace są naprawdę bardzo ładne i jedną z nich wykorzystałam nawet na swoim prywatnym blogu! Liczymy na więcej takich niespodzianek - a może by tak prezent z okazji Świąt Bożego Narodzenia? Z tego co wiadomo, Tyler zaplanowała więcej tego typu postów. Czekamy z niecierpliwością :)

"Niespodzianki są szykowane na cały grudzień, jeśli wszystko się powiedzie. Będę starała się je dodawać i tworzyć mimo wszelkich przeciwności losu z prostej przyczyny - Należy Wam się. Jesteście najlepszymi czytelnikami i ludźmi na całym świecie i naprawdę nie wybaczyłabym sobie, gdybym Was w tym uroczym miesiącu zostawiła z niczym."

Sto lat, sto lat!


(c) Jane

W tym miesiącu drugie urodziny obchodził blog Szablon Caffee. Jane z tej okazji przygotowała notkę obszerną w ikony, tekstury, sygnatury, nagłówki, koloryzacje, szablony, a także upominek dla obserwatorów bloga, którzy dodali button SC na swojej stronie. Powyżej jedna z sygnaturek otwierająca post Jane.

"Hej ! Dziś obchodzimy 2 urodziny bloga Szablon caffee ! Szczerze mówiąc nie spodziewałam się, że tak długo na nim wytrwam. Na początku prowadziłam go sama, później na jakiś czas dołączyła do mnie Hayley, ale teraz tworzę znowu samotnie, ponieważ ona nie ma w tej chwili warunków do wznowienia działalności tworzenia w PS'sie. Nie wiem czy wróci, może kiedyś, ale na tą chwilę imprezę przygotowywałam sama. Powiem wam tak w "tajemnicy",że SC to mój pierwszy blog w życiu, jaki w ogóle posiadałam. Zakładając go nie spodziewałam się, że będę tworzyć grafikę XD Pierwszym przeznaczeniem SC ( ale wtedy miał inną nazwę ) było bycie blogiem z ikonkami ( ja bym to raczej nazwała teraz bazami do ikon ) na twittera oraz pamiętnikiem ... czyli takie niby nic :) Ale później, z czasem SC przeobraziło się w blog prawdziwie graficzny. Co prawda usunęłam te posty z ikonkami, ale wejdźcie w archiwum i przeglądnijcie mojego bloga od początku do tego posta, zmiana jaka zaszła w moim sposobie tworzenia jest aż (absurdalna ? ) dobry przymiotnik ? :D Jak patrzę na moje pierwsze prace to nie mogę uwierzyć ,że robiłam takie paskudztwa. Więc widzicie "Praktyka czyni mistrza",a choć mistrzem nie jestem, to przynajmniej mam jakieś umiejętności, które zostały wyuczone z czasem. Jest to rada dla początkujących. "

Rubryczka naborów


(c) Breath


Wierzę, że w następnym podsumowaniu minionego miesiąca będzie raczej więcej napomknięć o powrotach, a niżeli o zawieszeniach. To smutne, że autorzy tak szybko rezygnują z tego, dla czego poświęcali swój wolny czas. Ja też czasem nie mam weny, bo są dni, w trakcie których wolałabym nie wychodzić z pokoju, ale rany boskie! Ileż można się zamartwiać? Rozumiem jeszcze przypadek GTIT, gdzie jedna z autorek wylądowała w szpitalu, ale reszta? Co się z wami dzieje? :)

 Poszukujemy kompanów do załogi!

Podziel się tym postem na:
Wiemy jak ważny jest czas. Dlatego też stworzyliśmy formę, dzięki której można podesłać do nas swoje prace, bez zbędnego logowania się na maila.
Jedyne co musisz zrobić, by twoja praca została poprawnie zakwalifikowana
  • Podać swój Nick. Opcjonalnie: po przecinku podać nazwę strony na której tworzysz (tylko jednej).
  • Wpisać swój adres e-mail, opcjonalnie w wiadomości podać inny kontakt. Ważne, by w razie problemów, można było się z tobą szybko skontaktować.
  • W wiadomości podać: nazwę rywalizacji (postu), oraz link do grafiki.
  • Zamieścić komentarz w rywalizacji, o przesłaniu przez formę pracy.
Życzymy powodzenia!
-Załoga Katalogu.



  1. Mogłabym prosić o dodanie ogłoszenia? :)
    Banner: http://1.bp.blogspot.com/-zWu0VSYFzqU/VJRp32i4iEI/AAAAAAAADpM/yyG-LZNg_MY/s1600/banner1.PNG
    "26 grudnia blog BloodBonds zaprasza na specjalny, świąteczny post z mnóstwem dodatków na Twojego bloga. Począwszy od kolekcji czcionek, a skończywszy na teksturach do małych, jak i dużych prac."

    OdpowiedzUsuń
  2. Mile zaskoczył mnie powrót Tyler. Fajnie, że dziewczyna się wykazała i obdarowała czytelników paczkami z szablonami. Akcja Wyimaginowanych również zapowiada się ciekawie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Na Pandzi też jest świąteczna akcja. ;3
    Wkrótce się rozstrzygnie, hehe. ;D
    Fajny, ciekawy informator. ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda mi Kruczych, patrzę sobie i oczom nie wierzę. Ogółem te wszystkie zawieszenia to jakieś fatum. Ostatnio przejrzałam listę blogów i stwierdzam, że połowa od dana już nie funkcjonuje ;( Ale za to cieszy oko powrót Tyler! ;)

    OdpowiedzUsuń

Szukajka

graphic-luna
© 2020 | graphic-luna