W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres ip i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane firmie google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować.

Logo

Witaj na Katalogu Grafików , w sercu grafikosfery, gdzie wspieramy i doceniamy każdego grafika. Znajdziesz tu aktualności, artykuły oraz przeglądy pełne różnorodnych i ciekawych prac.

TŁO

POZNAJ NASZYCH GRAFIKÓW

KATALOGI

— 12 grudnia 2014
 
(c) Jane

Przybywam do Was z piątym odcinkiem "Kronik graficznych". Uwierzycie, że kolejne wydanie będzie w czasie świątecznym? Czas naprawdę szybko biegnie i można tylko żałować rzeczy, których się nie zrobiło. Zazdroszczę tym, którzy mogą cieszyć się z efektów swojego zaangażowania - w jakiejkolwiek sferze życia. Ja czasu nie liczę, bo nie nadążam... 

Tradycyjnie najpierw Wasz wkład w ten post. Ostatnio tematem był przypinki. A nawet udało się dotrzeć do ich wzoru w formie psd (dzięki pomocy Szkieletu Smoka). Nie jestem w stanie pokazać Wam wszystkiego, co dostałam, bo wpis ten nabrałby rozmiarów przeglądu, a nie to jest moim zamiarem. Dlatego pozwoliłam sobie wybrać po dwie przypinki każdego autora - będzie przejrzyście i estetycznie. Uwierzcie mi po prostu na słowo, że wszystkie są cudne. :)

  
(c) Szkielet Smoka - panda-graphics (?) 

  
(c) Vanes - panda-graphics 

I można spokojnie przejść do dzisiejszego tematu, czyli do kształtów. O co mi chodzi? W pewnym momencie grafikowania ktoś wymyślił, że gotową pracę można ciekawie przyciąć. Wiadomo, że początkowo podlegały temu zwykłe zdjęcia z kilkoma filtrami. Mam przynajmniej taką nadzieję, że te fotki były najpierw jakoś przygotowywane i indywidualizowane.
  
Bardzo mi się spodobała ta animowana śnieżynka. Przypomina mi, dlaczego lubię zimę. :) Mam nadzieję, że będzie tak padać przez święta aż do Sylwestra.
Wspomniałam, że można przyciąć gotową pracę. Nie będę teraz nic wklejać. Odsyłam Was do galerii bloga indiesynth. Wybierzcie pierwszy lepszy tutorial z góry i  spójrzcie, co znajduje się na jego dole. Nie twierdzę, że jest to jedyna taka galeria czy tylko Royalrockin tak prezentuje swoje prace. Po prostu pamiętam, że można tam coś takiego znaleźć.
  
Powyżej coś ciekawego: literka z patternem. Dawno nie widziałam u nas czegoś takiego. A szkoda, bo prezentuje się naprawdę fajnie i schludnie, bo wzór jest ograniczony konturem znaku, dodano też subtelny cień. Dbałość o szczegóły to pierwszy krok do udanej pracy, nieprawdaż?
 
Na koniec oczywiście macie zadanie domowe. :) Wierzę w Waszą wyobraźnię, bo zadziwiacie na każdym kroku. Jednakże podaję dwie instrukcje, które zakładają różne sposoby wycinania: na podstawie zaznaczenia (kształtu) oraz pędzla

Na prace czekam do 24 grudnia, chociaż w czwartek też możecie coś podrzucić. :) Tematyka dowolna! Naprawdę doceniam Wasze zaangażowanie, ale nie wysyłajcie tony obrazków, bo mam później dylemat, co pokazać - niekoniecznie w zgodzie z autorem, który uważał za bardziej udaną pracę numer dwa. Co innego, gdy dostaję kilka wersji (kolorystycznych czy kompozycyjnych) jednej pracy. Pozdrawiam!
źródła powyższych (niepodpisanych) prac: klik, klik, klik, klik 
Podziel się tym postem na:
Wiemy jak ważny jest czas. Dlatego też stworzyliśmy formę, dzięki której można podesłać do nas swoje prace, bez zbędnego logowania się na maila.
Jedyne co musisz zrobić, by twoja praca została poprawnie zakwalifikowana
  • Podać swój Nick. Opcjonalnie: po przecinku podać nazwę strony na której tworzysz (tylko jednej).
  • Wpisać swój adres e-mail, opcjonalnie w wiadomości podać inny kontakt. Ważne, by w razie problemów, można było się z tobą szybko skontaktować.
  • W wiadomości podać: nazwę rywalizacji (postu), oraz link do grafiki.
  • Zamieścić komentarz w rywalizacji, o przesłaniu przez formę pracy.
Życzymy powodzenia!
-Załoga Katalogu.



  1. Bueh... Byłam przekonana, że zostawiłam tu już komentarz.
    Przede wszystkim przepraszam, że nie wyrobiłam się z moimi przypinkami. Fajnie, że dziewuszki z Pandy zdecydowały się odrobić pracę domową.
    Mam nadzieję, że po poprzednim moim nieprzygotowaniu, pani profesor będzie mogła obejrzeć moje zmagania z kształtami już wkrótce.

    Fajny temat na kroniki. :)
    W ogóle lubię tę Twoją serię. ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby nie załoga Pandy musiałabym sama coś robić do tych wpisów, chyba. Więc jestem bardzo wdzięczna za Wasze zaangażowanie. Pani profesor? No niech będzie. Bardzo dziękuję, nie dotarliśmy jeszcze nawet do połowy materiału. :)

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prosiłabym o umieszczenie ogłoszenia następującej treści:

      http://i.imgur.com/GyhQb4T.png
      Chciałbyś żeby bleachowa wykonała dla Ciebie szablon, ale nigdy nie możesz trafić na otwartą kolejkę?
      Wydaje Ci się, że Vanes marnuje się w tematyce M&A i powinna zrobić pracę z gwiazdami Disneya?
      Według Ciebie Amnezja i Zielony Kociak sprawdziłyby się w tematyce fantasy?
      Ekipa z Panda Graphics przygotowała z okazji nadchodzącego Bożego Narodzenia prezent właśnie dla Ciebie!
      Wejdź na PANDĘ, kliknij na prezent i poznaj szczegóły gwiazdkowej niespodzianki.
      Śpiesz się, masz czas już tylko do 19 grudnia!

      Usuń

Szukajka

graphic-luna
© 2020 | graphic-luna