zamknij

Sygnaturowy przegląd graficzny

(c) Dakota

Jak tam wasze przygotowania do Sylwestra? Wybieracie się gdzieś? Planujecie wypad ze znajomymi, zabawę w gronie rodzinnym? Koniecznie się pochwalcie:) Tak naprawdę to nie mam pomysłu na to, jakim komentarzem opatrzyć dzisiejszy post. Tyle myśli kumuluje się w mojej małej główce, że już sama nie wiem, o czym mogłabym napisać. Z jednej strony chciałabym napomknąć o Świętach, a z drugiej o tym, że rok dwu tysięczny czternasty dobiega końca. Ach, te moje dylematy!



















































Invisible










Kto jest waszym faworytem? Ja mam ich wielu. Ba, najlepiej to wytypowałabym wszystkich, ale w szczególności pragnę wyróżnić Rinne, Yassmine, Jane, Zaulę, Tiny fox, Nielivkę, Fluffy Cookie, Caudire i Arianę. A wy? Jaka jest wasza opinia?

10 komentarzy:

  1. A ja tu widzę same cudeńka!
    Dzięki za pokazanie mojej sygnaturki. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Same cuda. Borze, mój Borze. Wybór taki trudny.
    No Rinne mnie zachwyciła, ale na równi z Caudire.
    Ostatecznie to nie wiem kogo wybrać.
    Wszyscy stworzyli bardzo ładne prace :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sorka, że piszę tutaj. Blog Everlasting Wishes funkcjonuje i można śmiało przenieś go znowu do spisu blogów prywatnych. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za poinformowanie :)
      Już przenoszę.

      Usuń
  4. Wszystkie prace są cudne ;) dziękuję bardzo za dodanie mojej sygnatury :p

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie sygnatury sa piekne ale jesli mam wybrac najlepsza - Olaf! Sygnatura Dakoty wygrywa wszystko :) I oczywiscie Ariana i Nielivka rowniez odwalily kawal dobrej roboty :)
    Dziekuje za dodanie moich sygnatur :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Raczej nie uda mi się wybrać faworyta ;-; Wszystko jest za śliczne.
    Dziękuje za umieszczenie moich prac :).

    OdpowiedzUsuń
  7. nie, to za trudne, nie potrafię się zdecydować. Są prześliczne!
    Ale ten bałwan z Frozen jest kapitalny!

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej :) Bardzo dziękuję za pokazanie moich prac :* Wybranie faworyta jest niemożliwe , zbyt trudne!
    A przy okazji proszę o dodanie ogłoszenia:
    Zapraszamy do wspólnej noworocznej zabawy! Już 1 stycznia o godzinie 15:00 na blogu Follow the Flame pojawi się post z pierwszą imprezą graficzną! Czeka na Ciebie mnóstwo nowych prac oraz dodatków. Świętuj z nami pół roku istnienia bloga oraz Nowy Rok! Zapraszam serdecznie, Lotus
    Button: http://funkyimg.com/i/S2oR.gif
    Z góry dziękuję ♥

    OdpowiedzUsuń