W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres ip i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane firmie google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować.

Logo

Witaj na Katalogu Grafików , w sercu grafikosfery, gdzie wspieramy i doceniamy każdego grafika. Znajdziesz tu aktualności, artykuły oraz przeglądy pełne różnorodnych i ciekawych prac.

TŁO

POZNAJ NASZYCH GRAFIKÓW

KATALOGI

— 10 stycznia 2015

(c) Mrs.Grey 

Cieszę się, że ten okropny tydzień dobiega końca. Przegląd stanowi miłe jego uwieńczenie. Prace, które w nim znajdziecie, mają genialną kolorystykę - zarówno w części szablonowej jak i wśród nagłówków. Taki ukryty motyw przewodni. :) Zapraszam do obejrzenia!

Szablony 


 Bogaty i dopracowany szablon. Dużo się tutaj dzieje, kolory nie są jakieś krzykliwe, ale czerwień dodaje życia. Jestem pod wrażeniem. :)

 Kolejny szablon przełamany czerwienią. Równie dopracowany. Moim zdaniem jednak postać mogłaby być nieco przygaszona. 

 I kolejna praca z czerwienią obok bieli i czerni. Kolumny są chyba zbyt ciężkie, nie macie takiego wrażenia? Może to dlatego, że grafika jest dość pomysłowa, a css prosty... 

 Już same kolory powalają. Pomimo wielu różnych barw wszystko do siebie pasuje. A co najważniejsze: układ jest skończony > nie ma żadnych braków. 

 Jak uroczo! Pattern po lewej to świetny dodatek. Podziwiam zdolność operowania jednym kolorem w kilku odcieniach. Układ jest naprawdę świetny. 

 Nie jestem uprzedzona do żadnej tematyki, a szablon mi się podoba. Trzeba przyznać, że nie jest do końca dopracowany. Postacie są nieco niewyraźne, cienie za literkami jednak zbyt szalone. Szczegóły mogą poważnie zmienić odbieranie pracy... 

Przegląd bez Lisa jest przeglądem straconym. :) Taki wiosenny powiew... Prosty, ale zajmujący. Znaleźliście menu? 

A na koniec troszkę mroczny minimalizm. Kompletnie dopieszczony. Mam jednak pytanko do Kociaka: co to za znaczki obok stron? 

Nagłówki


(C) Misao

Powrót do szkoły po osiemnastu dniach wolnego był jak prysznic. Zimny. Z rana i z zaskoczenia. Nic tak nie cieszy, jak zołzowata nauczycielka, która już od progu narzeka na to, że się nie uczymy, a także na to, że nic pożytecznego z nas nie wyrośnie. Nawet nie wiecie jak bardzo to motywuje. Tak bardzo, że mam obecnie więcej czwórek niż piątek. Daleko mi do paska na razie, czym nieco się martwię. Ostatnim czasem jestem jakaś rozkojarzona i nie potrafię na niczym się skupić. Wie może ktoś co z tym fantem zrobić? Zapłacę ile trzeba! :)

Tworząc przegląd i przekopując post, z którego pochodzi nagłówek
nie mogłam oprzeć się wrażeniu, że gdzieś go już jednak widziałam,
a nawet komentowałam te geometryczne wzory. Może to jakieś deja vu?
Wracając jednak do pracy: urzekły mnie te niezwykle intensywne
kolorki, w których przewijają się wspominane przeze mnie wcześniej
(i rzekomo omówione) motywy.

Nagłówek jest wynikiem współpracy Caudire (maudlaisy) z
Jane (szablon caffee). Skomentuję to tak krótko, jak się tylko da:
świetne. Połączenie dwóch kontrastujących ze sobą barw jest dla
mnie tym, czym słodycze dla łasucha. Good job girls! :)

Jawa czy sen? Misao odwaliła kawał dobrej roboty. Nie byłam w
stanie uwierzyć, że z pastelową zielenią można zrobić coś innego,
a niżeli przedstawić ją jako motyw natury. Wszystko jest tak idealnie
ze sobą połączone i dopasowane, a gdyby nie ten neonowy wręcz napis
to praca utraciłaby swoisty charakter.

Jakie to piękne, jej *u* Z jednej strony intensywne kolory,
magia niepozornych na pierwszy rzut oka dodatków, a z drugiej
pas szarości, który dokładnie w połowie dzieli nagłówek na dwie
części. Taką rzecz widzę po raz pierwszy w swojej (dwuletniej już!)
karierze na Katalogu. Dodam, że to kolejny owoc współpracy.

Najbardziej stonowana praca w tym przeglądzie. Wydaje mi się,
że stawialiście w tym tygodniu na moc kolorów - czy to jeszcze
sylwestrowe akcenty, a może już szał nadchodzącego karnawału?
To dobrze, bo im jaskrawiej, tym ciekawiej. Warto jednak pamiętać
o pastelach tak samo, jak robi to Scar :)

Czarujące kolory, które biją od tego nagłówka sprawiły, że gdybym
go nie dodała to po prostu miałabym wyrzuty sumienia (takie same
jak kilka lat temu, kiedy zjadłam w domu wszystkie mandarynki, a na
Święta wszyscy ubolewali z powodu ich braku). Martwi mnie natomiast jedna
rzecz: postać na pracy jest troszeczkę niewyraźna. Czy ów zabieg był celowy?
Jeśli tak to zwracam honory - po prostu sama jestem ciekawa :)
Podziel się tym postem na:
Wiemy jak ważny jest czas. Dlatego też stworzyliśmy formę, dzięki której można podesłać do nas swoje prace, bez zbędnego logowania się na maila.
Jedyne co musisz zrobić, by twoja praca została poprawnie zakwalifikowana
  • Podać swój Nick. Opcjonalnie: po przecinku podać nazwę strony na której tworzysz (tylko jednej).
  • Wpisać swój adres e-mail, opcjonalnie w wiadomości podać inny kontakt. Ważne, by w razie problemów, można było się z tobą szybko skontaktować.
  • W wiadomości podać: nazwę rywalizacji (postu), oraz link do grafiki.
  • Zamieścić komentarz w rywalizacji, o przesłaniu przez formę pracy.
Życzymy powodzenia!
-Załoga Katalogu.



  1. Świetny przegląd! Świetny jest 4 nagłówek ten pasek szarości jest tu idealnie dobrany.

    Chciałabym powiedzieć że gdy kliknie się na drugi szablon to pojawia się ten pierwszy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Udany przegląd :D Większość tych prac skradła również i moje serce < 33
    Co do szkoły to faktycznie brak humoru również ze strony nauczycieli wcale nie nastraja. Może niektórym pomaga wizja szybko nadchodzących ferii... mnie niestety nie koniecznie , gdyz pani od chemii zapowiedziała "tydzień dodatkowych/ obowiązkowych zajęć w ferie" :(
    No ale w międzyczasie zawsze powinien sie znaleźć czas na grafikę < 33
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Dziękuję za dodanie mojej pracy :) A z całego przeglądu chyba najbardziej podoba mi się nagłówek Misao :)
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dziękuje za umieszczenie mojego szablonu :3.
    Z całego przeglądu najbardziej podoba mi się nagłówek wykonany przez Breath i Caudire - jest naprawdę śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za dodanie mojego szablonu c: Taka miła niespodzianka.
    Z przeglądu najbardziej podoba mi się szablon Jane i genialny nagłówek Breath & Caudire.
    Pozdrawiam ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki za wyróżnienie mojego szablonu.
    A znaczki... To numeracja. ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. dziękuję za umieszczenie mojego szablonu. Z całej notki ten szablon nie jest moim faworytem, ale no cóż ;) mnie najbardziej urzekła praca Misao, te kolory ;)

    OdpowiedzUsuń

Szukajka

graphic-luna
© 2020 | graphic-luna