W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres ip i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane firmie google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować.

Logo

Witaj na Katalogu Grafików , w sercu grafikosfery, gdzie wspieramy i doceniamy każdego grafika. Znajdziesz tu aktualności, artykuły oraz przeglądy pełne różnorodnych i ciekawych prac.

TŁO

POZNAJ NASZYCH GRAFIKÓW

KATALOGI

— 7 lutego 2015
 
(c) Tiny Fox 

Hejka. Dopiero skończyłam jeden post, a już zabieram się za kolejny. :) Ale z klawiatury mi się jeszcze nie kopci. Para buch, koła w ruch i jadziem! Mamy spore ambicje i postaramy się wdrażać wszystko po kolei na łamy Katalogu. Oczekujcie i wymagajcie. Tymczasem zapraszam na przegląd tygodnia! Nawet nie wiecie, jak dziwnie się poczułam, gdy zobaczyłam, że pokażę Wam dzisiaj tylko 4 szablony. Nie mam zamiaru przeglądać i wybierać na siłę kolejnych prac, bo z jakiegoś powodu powiedziałam im "nie", więc niech tak zostanie. 

Szablony


Ryzykowne zagranie z tyloooma kolorami. Ale można powiedzieć, że Arachne zwycięsko wybrnęła z sytuacji i świetnie dobrała układ tego szablonu, który bardzo mi się podoba. Jestem pewna, że czytelnik takiego bloga nie będzie się na nim nudził. :)

Nagłówek zawiera gify. Efekt tych kółeczek jest całkiem ciekawy, ale to nie on zrobił na mnie największe wrażenie. Operowanie kolorami jest tutaj moim zdaniem największym atutem. 

Jedyny minus: zła widoczność daty. Reszta jest ekstra. Nie mam nic przeciwko patternowi pod postem, tym bardziej, że raczej nic tutaj nie zasłania. Czy jednak nie byłby męczący przy czytaniu?? Tego nie wiem...

Jestem nim oczarowana! Tym bardziej, że ostatnio znalazłam te zdjęcia w swoich magazynach i obiecałam sobie, że je wykorzystam. Twoja wersja jest genialna, świetna i po prostu super. :)

Nagłówki


(C) Insolatte

Pierwszy przegląd tygodnia w miesiącu lutym. Ach, cóż to za wyróżnienie! Dzisiejsza nagłówkowa część przeglądu jest... bogatsza niż zwykle. Swoją drogą, postanowiłam, że urozmaicę przegląd i ot, nowe rameczki się pojawiły :) Co sądzicie? Mogą takie być? Ujdą w tłumie przechodniów? Z każdej pracy wybrałam po dwa kolory przewodnie, a więc nic się nie zlewa, a odcienie (chyba) do siebie nawet pasują. Trochę przeżywałam sklejając do (za przeproszeniem) kupci ten przegląd, bo naprawdę daliście z siebie wszystko. Tak swoją drogą, jadł ktoś może biały chleb z bananem i Nutellą? Chcę spróbować, ale nie wiem, czy takie połączenie będzie smaczne. Wszyscy mówią mi, że tak, ale jak jest naprawdę?

Mam słabość do geometrycznych akcentów, a właśnie do takich
zaliczamy wszelakie kulki, kółka i trójkąciki. Naprawdę solidnie
wykonany nagłówek. Podoba mi się, bardzo!

Róże, czerwień, a w tle zimne niebieskie desenie. O kurczę, jak
na osóbkę, która od niedawna króluje w grafikosferze to powiem,
że nieźle ci idzie, Mrs. Grey! To bardzo odważne połączenie, a ty
go nie sknociłaś. Brawo!

Nie wiem dlaczego, ale ostatnio nawet prace z anime wpadają
mi w oko (wszystko tłumaczę hormonami, bo do mangi zamiłowania
nigdy nie miałam i mieć nie będę)!. Ach, ta elektryzujące, żółte
akcenty ;* Z resztą, czym się różni anime od tego drugiego? :)

Omonom *u* Pamiętacie jak jeszcze kilka przeglądów temu
zastrzegałam, że fiolet to najgorszy kolor ever? Oglądając
owoc współpracy Insi i Stray zmieniam zdanie! :)

To jedna z tych prac, którą Rosesylla opublikowała na blogu
w swoim poście pożegnalnym. Graficzka postanawia odejść z
ekipy Natt liv i zacząć wszystko od nowa. Trzymam kciuki!
Nagłówek urzekł mnie ze względu na połączenie pomarańczy
i szarości. Cudo!

Tiny, Tiny, Tiny. Po prostu cię kocham za tę pracę! Tyle mroku,
tyle niepewności i taki urok - to wszystko aż pulsuje z tej pracy
i zmierza w moim kierunku, a ja nie mam zamiaru uciekać.
Coś świetnego!

Pierwszy raz spotykam się z sytuacją, że Monika wprowadziła
jakiś intensywniejszy kolor do pracy. Brawo, oby tak dalej!
Występowanie kontrastów w nagłówkach chyba już na zawsze
zapisze się kanonie graficznej mody.

Graficzka postawiła na bardzo ciepłe, przyjemne kolorki. Co
z tego wyszło? Powiem wam, że moim zdaniem jest to istne
dzieło sztuki! Wszystko tak idealnie dobrane. Nie mam zastrzeżeń :)

Lekka, miła dla oka praca z elementami przyrody, ale i kobiecego
różu, za który dałabym sobie odciąć dłoń. Bardzo podoba mi się
takie swoiste połączenie. Super, naprawdę :)

Przypominamy, że wciąż możecie brać udział w naszej zabawie pt.: "Jak dobrze znasz Dare to Create?"! Do wygrania paczuszka z niespodzianką od Chedey :) Spieszcie się, bo akcja za niedługo dobiegnie końca (czekamy na was do 10.02.15 r. ). Zaglądajcie także na podstrony naszego Katalogu. Zachęcamy do polubienia fanpage'a, zaobserwowania Bloggerowych Instrukcji, jak i zaglądania na Graficzną Kafejkę i podstronę z konkursami :) To tyle z ogłoszeń parafialnych. Życzymy wam wspaniałego sobotniego wypoczynku. Bawcie się, a troski odrzućcie w cień!
Podziel się tym postem na:
Wiemy jak ważny jest czas. Dlatego też stworzyliśmy formę, dzięki której można podesłać do nas swoje prace, bez zbędnego logowania się na maila.
Jedyne co musisz zrobić, by twoja praca została poprawnie zakwalifikowana
  • Podać swój Nick. Opcjonalnie: po przecinku podać nazwę strony na której tworzysz (tylko jednej).
  • Wpisać swój adres e-mail, opcjonalnie w wiadomości podać inny kontakt. Ważne, by w razie problemów, można było się z tobą szybko skontaktować.
  • W wiadomości podać: nazwę rywalizacji (postu), oraz link do grafiki.
  • Zamieścić komentarz w rywalizacji, o przesłaniu przez formę pracy.
Życzymy powodzenia!
-Załoga Katalogu.



  1. dziękuję za umieszczenie mojego nagłówka w przeglądzie ♥
    Wszystkie prace prześliczne!
    Moimi faworytami są: szablon Arachne, Tiny Fox a z nagłówków ten Tiny Fox. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Praca Prettysmilex jest obłędna *_*

    OdpowiedzUsuń
  3. Dużo się dzieje. Moi faworyci to : Prettysmilex oraz Selly - ciekawe kompozycję, burza kolorów i dopracowane do detale, jednak pozostałe również godne uwagi

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie troche zdziwienie mnie zlapalo, bo autorem posta jest monika i w przegladzie jest monika i tak teraz... wtf? Haha :)
    Tak czy inaczrj. Z przegladu bardzo podoba mi sie praca prettysmilex i naglowek tiny fox :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przegląd tworzymy "na spółę", a więc wszystko odbywa się uczciwie. Do posta trafiają prace godne uwagi. Nie chodzi tutaj o to, że lubię Monikę i dlatego dodaję jej nagłówki. Dziewczyna jest sympatyczna, nawet znośna (♥), można się z nią dogadać, ale znajomość oddzielamy od spraw katalogowych - nie łączymy tego. Także ten... To takie jakby sprostowanie :) Zero faworyzacji, zdrowa rywalizacja :D

      Usuń
    2. W skrócie: ja zajmuję się częścią nagłówkową, a Monika szablonami :)

      Usuń
    3. Nie no ja rozumiem :) nie zamierzalam robic z tego jakiegos klopotu :) To bylo takie... jakby przemyslenie, o! :)

      Usuń
    4. Żaden problem. Och, ok :)

      Usuń
  5. Ojejku, aż trzy moje prace w jednym przeglądzie .-. Nie spodziewałabym się, jest mi naprawdę miło i dziękuje bardzo za tyle kochanych słów :3
    Najbardziej podoba mi się nagłówek prettysmilex i szablon eveline dee, ale muszę stwierdzić, że trudno było wybrać ulubione grafiki z tego przeglądu x.

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy blog prywatny może zostać partnerem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A zatem chcę nawiązać współpracę, dodaje katalog do obserwowanych oraz do link na stronę główną / elite
      Prosiłabym również, o ile będzie taka możliwość aby mój blog mógł gościć w rubryce: Co nowego u grafików

      http://reinwencja.blogspot.com/

      Usuń
  7. Prosze o dodanie ogłoszenia
    Już w te walentynki na blogu Wyspa Twórczości odbędzie się
    pęłna miłości impreza graficzna, znajdziecie w niej szablony nawiązujące do tematów z filmów i seriali, nagłówki z paringami, miłosne sygnaturki i żywe tekstury, które urozmaicą wasze prace, nie zabraknie też stoków, ikonek i jakiejś instrukcji. Tylko w te walentynki spędźmy je wspólnie rozkoszując się urokiem miłosnej aury.
    Link do buttonu
    http://funkyimg.com/i/TZBC.png

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za umieszczenie mojego nagłówka. :3

    Bardzo udany przegląd, wszystkie prace mi się podobają!
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń

Szukajka

graphic-luna
© 2020 | graphic-luna