W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres ip i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane firmie google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować.

Logo

Witaj na Katalogu Grafików , w sercu grafikosfery, gdzie wspieramy i doceniamy każdego grafika. Znajdziesz tu aktualności, artykuły oraz przeglądy pełne różnorodnych i ciekawych prac.

TŁO

POZNAJ NASZYCH GRAFIKÓW

KATALOGI

— 11 lutego 2015
(C) Insolatte

Jak wiadomo, retrospekcja ma za zadanie pokazywać nam w bardzo prosty sposób postępy grafików. W końcu każdy ma za sobą jakiś progres, prawda? Dziś pod lupę postanowiłam wziąć bloga Insolatte. Mowa o dobrze wam znanym 94jelies. Jak bardzo zmieniła się twórczość graficzki? Ostatni przegląd bloga Pauliny ukazał się na forum Katalogu z dniem 18.12.2014 r., a więc kawał czasu temu. Od tamtej pory sporo się zmieniło w twórczości dziewczyny, a niepokazanie tych postępów byłoby czymś naprawdę złym. Aby obejrzeć poprzedni przegląd, zapraszam was tutaj.

Ikonki



Sygnatury










Nagłówki


Uwielbiam ten nagłówek za wiele rzeczy; za to, że reprezentuje
on mroczny styl, za jego kolorystykę, klimat. Nie mogę go
jednak nazwać idealnym. Oczywiście, pokusiłabym się on ten
tytuł jedynie wtedy, gdy Ins zrobiłaby z nim szablon <3

Znacie ten moment, gdy wasze serce bije szybciej, bo zobaczyliście
coś, co przerasta wasz umysł dwudziestokrotnie? Jeśli nie to
zapewniam, że po obejrzeniu tego nagłówka doznacie podobnych
emocji co ja. Świetny styl!

Szablony


Delikatne, pastelowe kolorki. Szablon wprost
idealnie nadający się na bloga z jakimś
opowiadaniem (koniecznie romantycznym!).

Ten szablon przedstawia motyw Simpsonów.
Nieskomplikowany CSS, minimalistyczny wygląd -
całość prezentuje się dobrze. I choć za bajką nie przepadam,
szablon ubóstwiam!

Tutaj już więcej kolorów zostało ze sobą dobranych,
ale nie czyni to tego szablonu gorszym. Ba, to jeden
z tych, których określam mianem g e n i a l n y c h!

Retrospekcję jakiego bloga chcielibyście ujrzeć? Listę opublikowanych dotąd przeglądów znajdziecie tutaj. Przypomnę zasady: przegląd danego bloga nie może mieć mniej niż dwa miesiące! Swoje propozycje składajcie w komentarzach :) Każdą rozpatrzę.

Zgłaszajcie swoje propozycje!

Podziel się tym postem na:
Wiemy jak ważny jest czas. Dlatego też stworzyliśmy formę, dzięki której można podesłać do nas swoje prace, bez zbędnego logowania się na maila.
Jedyne co musisz zrobić, by twoja praca została poprawnie zakwalifikowana
  • Podać swój Nick. Opcjonalnie: po przecinku podać nazwę strony na której tworzysz (tylko jednej).
  • Wpisać swój adres e-mail, opcjonalnie w wiadomości podać inny kontakt. Ważne, by w razie problemów, można było się z tobą szybko skontaktować.
  • W wiadomości podać: nazwę rywalizacji (postu), oraz link do grafiki.
  • Zamieścić komentarz w rywalizacji, o przesłaniu przez formę pracy.
Życzymy powodzenia!
-Załoga Katalogu.



  1. Bardzo dziękuję za Retrospekcję mojego bloga <3 Cieszę się, że moje prace się podobają. To świetna motywacja!! :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Tworczosc Ins jest naprawde niezwykla... podziwiam ja od zawsze (czyt. Od momentu kiedy poraz pierwszy weszlam na jej bloga)... jest niesamowita! :)
    A co do nastepnej retrospekcji... zaproponowalabym scargraf ale watpie by mozna bylo polecic do tego swojego bloga wiec moze... starved souls? :D Ariana tez robi niesamowita grafike :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, dlaczego by nie? Przecież Scargraf to świątynia sztuki :) Można zgłaszać swoje blogi, nie ma problemu!

      Usuń
    2. Tak wiec zglaszam dwa :D Scargraf (nie przesadzajmy, jaka swiatynia :D) oraz Starved Souls, to jest dopiero swiatynia sztuki :D

      Usuń
    3. Oj Scar, nie bądź taka skromna :)
      Zgłoszenia przyjmuję! :D

      Usuń
    4. Ja mowie jak jest! :D
      Swietnie :)

      Usuń
  3. To ja się troszkę rozpiszę... ;)
    Uwielbiam prace Insollatte. Bez wątpienia nieco się to zmieniło. Odkryła widzę kilka nowych sztuczek, a stare nieco dopracowała i zmodernizowała. Widać różnicę.
    Czy na lepsze?
    Jasne. Dobrze jest eksperymentować, a widać, że ta graficzka to robi.

    Nieco krytyczniej jednak patrząc - już nie na Ins, tylko na katalog. W przeciągu ośmiu miesięcy pojawiły się tu aż trzy przeglądy bloga 94jelies, a są naprawdę dobre blogi, o których wspomina się tutaj chyba tylko w wynikach sond. ;)
    Wiem, że przy wyborze bloga do przeglądu autorka kieruje się głównie własną opinią i gustem, ale warto zerknąć na to, co czytelnicy lubią.
    Nie piszę tu oczywiście w ani swoim, ani Pandzi imieniu, bo i nasze przeglądy się tu pojawiały. ;D
    Ale żeby tu nie było przeglądu Kropli Sztuki, LoG i nawet Terrible Crash..? Przecież te blogi zajmują pierwsze miejsca w sondach.
    Pytasz o opinię czytelników, a wygląda na to, że wcale się nią nie sugerujecie w swoich wyborach.

    I mam takie drooobne błaganie, o ile jeszcze się na mnie nie obraziłyście...
    Myślałyście o umieszczeniu w jakimś widocznym miejscu etykiet? Nie chciałam kłamać i zmusiłam się do małego researchu. Muszę przyznać, że dokopanie się do wyników sond było sporym wyzwaniem... ;/
    Takie tagi ułatwiają szukanie chyba jeszcze lepsze niż archiwum, a niektórzy lubią wracać do starszych, konkretnych postów bez konieczności przekopywania się przez nieinteresujące ich tematy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przegląd TC pojawił się chyba ze 150 razy, Kropla Sztuki raz się przewinęła, a 94jelies dwa. Sugerujemy się Kocie, sugerujemy tym, co czytelnicy pisali w sondażu. Wprowadziłyśmy sporo zmian - tych mniejszych i większych. Może niektórych nie widać, ale przecież fakt, że coś nie jest wielkości piramidy Cheopsa i nie błyszczy nie oznacza, że tego czegoś nie ma.

      Ja również od dłuższego czasu rozmyślam nad etykietkami, a więc kto wie? Może już wkrótce się pojawią?

      PS. Dlaczego mamy się obrażać? Wyrażasz swoje zdanie, co nas cieszy. Dlaczego mamy strzelać fochy? Dlatego, bo nam poprzez swoje uwagi pomagasz? Proszę cię :) Jesteśmy ci winne wiele za to, że wspomagasz naszą twórczość :)

      Napisane chaotycznie, bo dopiero kwadrans temu postanowiłam wstać z łóżka.

      Usuń
    2. Sugerowałam się etykietą "przegląd prac", do której udało mi się jakoś dokopać i tam Kropli, ani TC nie było. ._. Możliwe, że są jakoś inaczej oznaczone. Przepraszam za błąd i zwracam honor w takim razie. ^^

      Niech się etykietki pojawią. Ja sama uwielbiam wracać do starych postów i to z pewnością by ułatwiłoby namierzenie konkretnego. ;D

      I cieszę się, że się nie gniewacie. ;) Nie każdy potrafi odróżnić krytykę od hejtów i czasem spotykałam się z dość ostrymi komentarzami zwrotnymi... ;D

      Usuń
    3. Nie, to ja honor zwracam, bo się tak upierałam i broniłam, a okazało się, że przegląd bloga Ins pojawił się trzykrotnie - jeszcze w lipcu (dokopał się do niego trol z czatu ;p)

      Oj tam, na ciebie nie można się gniewać xd A mnie właśnie wkurza jak widzę, że ktoś chciał dla kogoś dobrze, radzi coś w komentarzu, a autor (zamiast przyjąć krytykę) wyjeżdża z pyskiem.

      Usuń
  4. Genialna i mega utalentowana, tworzy grafikę z klasą oraz z innowacyjnym podejściem. Z jej twórczości płyną emocję i uczucia. Mam to szczęście, że od lat obserwowałam jak się rozwija i muszę to tu przyznać - obecnie w blogosferze nie widziałam lepszego grafika!

    OdpowiedzUsuń

Szukajka

graphic-luna
© 2020 | graphic-luna