W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres ip i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane firmie google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować.

Logo

Witaj na Katalogu Grafików , w sercu grafikosfery, gdzie wspieramy i doceniamy każdego grafika. Znajdziesz tu aktualności, artykuły oraz przeglądy pełne różnorodnych i ciekawych prac.

TŁO

POZNAJ NASZYCH GRAFIKÓW

KATALOGI

— 6 lutego 2015
(C) Misao


No witam, witam! Ale dziwni jesteście :) Stwierdzam tak podsumowując wasze wypowiedzi pod ostatnią zabawą integracyjną. Co prawda, nic nie pobije mojego triku z połykaniem, ale wam również szło całkiem nieźle. Miano posiadaczy najdziwniejszych upodobań zyskuje Renfri i Tiny fox. Brawo, wygrałyście internety! Nie da się ukryć, że spostrzegawczy czytelnicy zorientowali się, że wprowadzam nowy cykl postów. Dla tych mniej wtajemniczonych: zajrzyjcie koniecznie do zakładki Redakcja, a następnie szukajcie informacji o nowościach :) A dla odmóżdżenia łapcie kolejną zabawę!


Ostatnio było o dziwactwach, a dziś będzie o zainteresowaniach. Niby temat banalny, niby temat nudny, a jednak - to właśnie poprzez powiązane hobby jesteśmy w stanie znaleźć bratnią duszę. Kto wie, może ktoś z was nawiąże jakąś nową znajomość? Piszmy o tym, co robimy w wolnym czasie, co jemy, pijemy, czytamy, słuchamy, oglądamy itp. itd. Pokażmy swoją wyjątkowość!

Let's play a game!

Podziel się tym postem na:
Wiemy jak ważny jest czas. Dlatego też stworzyliśmy formę, dzięki której można podesłać do nas swoje prace, bez zbędnego logowania się na maila.
Jedyne co musisz zrobić, by twoja praca została poprawnie zakwalifikowana
  • Podać swój Nick. Opcjonalnie: po przecinku podać nazwę strony na której tworzysz (tylko jednej).
  • Wpisać swój adres e-mail, opcjonalnie w wiadomości podać inny kontakt. Ważne, by w razie problemów, można było się z tobą szybko skontaktować.
  • W wiadomości podać: nazwę rywalizacji (postu), oraz link do grafiki.
  • Zamieścić komentarz w rywalizacji, o przesłaniu przez formę pracy.
Życzymy powodzenia!
-Załoga Katalogu.



  1. Mam hopla na punkcie II wojny światowej. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wolnych chwilach, gdy nie robie makijaży/paznokci/grafiki to po prostu czytam. Od zawsze jestem molem skiążkowym, więc jeśli wpadnie mi w ręce jakaś interesująca książka to muszę ją przeczytać. No i przynajmniej 1 książkę w miesiącu kupuje ląduje na stosiku i czeka aż ją przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeść, czytać, spać, graficzyć no i to by było tyle w tym temacie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio pochłonęły mnie dedeki ;_____;

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie spodziewałam się czegoś takiego .-. haha
    Ja interesuję się astronomią i paleontologią, bardzo to lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również interesowałam się gwiazdami, ale później stwierdziłam, że swojej przyszłości z astronomią wiązać nie mogę, bo tam potrzebna jest szeroka wiedza z zakresu fizyki i matematyki, z którymi mam problem (i to nie mały!) ;p

      Usuń
    2. Powiem Ci, że u mnie jest dokładnie tak samo :')

      Usuń
  6. A ja lubię pisać. Opowiadania, wiersze. Przez pisanie mogę się zrelaksować i przelać gniew na kartki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, nie miałam pojęcia, że wśród grafików znajdzie się jakaś poetka! Super :) Ja również bardzo lubię "tworzyć". To odpręża, relaksuje i pozwala na to, aby nasze emocje uwolniły się w neutralny sposób :)

      Usuń
  7. Nom to co lubi chyba każdy człowiek: jeść i spać. :33 Ale lubię coś jeszcze, coś co chyba nikt nigdy by nie odgadnął: Imagine Dragons <333

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię czytać, można powiedzieć, że to nawet kocham :) No i pisać opowiadania :3

    OdpowiedzUsuń

Szukajka

graphic-luna
© 2020 | graphic-luna