zamknij

Szósta zabawa integracyjna

(C) Misao


No witam, witam! Ale dziwni jesteście :) Stwierdzam tak podsumowując wasze wypowiedzi pod ostatnią zabawą integracyjną. Co prawda, nic nie pobije mojego triku z połykaniem, ale wam również szło całkiem nieźle. Miano posiadaczy najdziwniejszych upodobań zyskuje Renfri i Tiny fox. Brawo, wygrałyście internety! Nie da się ukryć, że spostrzegawczy czytelnicy zorientowali się, że wprowadzam nowy cykl postów. Dla tych mniej wtajemniczonych: zajrzyjcie koniecznie do zakładki Redakcja, a następnie szukajcie informacji o nowościach :) A dla odmóżdżenia łapcie kolejną zabawę!


Ostatnio było o dziwactwach, a dziś będzie o zainteresowaniach. Niby temat banalny, niby temat nudny, a jednak - to właśnie poprzez powiązane hobby jesteśmy w stanie znaleźć bratnią duszę. Kto wie, może ktoś z was nawiąże jakąś nową znajomość? Piszmy o tym, co robimy w wolnym czasie, co jemy, pijemy, czytamy, słuchamy, oglądamy itp. itd. Pokażmy swoją wyjątkowość!

Let's play a game!

16 komentarzy:

  1. Mam hopla na punkcie II wojny światowej. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też! Temat jest b. ciekawy :)

      Usuń
  2. Wolnych chwilach, gdy nie robie makijaży/paznokci/grafiki to po prostu czytam. Od zawsze jestem molem skiążkowym, więc jeśli wpadnie mi w ręce jakaś interesująca książka to muszę ją przeczytać. No i przynajmniej 1 książkę w miesiącu kupuje ląduje na stosiku i czeka aż ją przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Jedzenie jako wspolne hobby calego świata :D

      Usuń
  4. Jeść, czytać, spać, graficzyć no i to by było tyle w tym temacie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio pochłonęły mnie dedeki ;_____;

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie spodziewałam się czegoś takiego .-. haha
    Ja interesuję się astronomią i paleontologią, bardzo to lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również interesowałam się gwiazdami, ale później stwierdziłam, że swojej przyszłości z astronomią wiązać nie mogę, bo tam potrzebna jest szeroka wiedza z zakresu fizyki i matematyki, z którymi mam problem (i to nie mały!) ;p

      Usuń
    2. Powiem Ci, że u mnie jest dokładnie tak samo :')

      Usuń
  7. A ja lubię pisać. Opowiadania, wiersze. Przez pisanie mogę się zrelaksować i przelać gniew na kartki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, nie miałam pojęcia, że wśród grafików znajdzie się jakaś poetka! Super :) Ja również bardzo lubię "tworzyć". To odpręża, relaksuje i pozwala na to, aby nasze emocje uwolniły się w neutralny sposób :)

      Usuń
  8. Nom to co lubi chyba każdy człowiek: jeść i spać. :33 Ale lubię coś jeszcze, coś co chyba nikt nigdy by nie odgadnął: Imagine Dragons <333

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię czytać, można powiedzieć, że to nawet kocham :) No i pisać opowiadania :3

    OdpowiedzUsuń