Prywatne
711 || Avatary pbf Blondiee Graphics Colorful Squares Diaphanerose Follow the Flame Galeria by Dusia Głęboki Off Grafika Centaura Graphical dream Graphical thoughts Graphic Valley Graphics Temptation Heartbeat Graphic Kropla Sztuki Król trefl Kotuch Larwiasta Tapeciarnia Lost Souls Graphics Pandemonium prettysmilex Rinne Lasair Rockmenowa Scargraf Szablonodsiewnia Unfaithful heaven Unique Graphic Weathered Soul
Grupowe
AB City Bajkowe szablony Dellyland Graphic Heart. Graphic Poison KPOP's Grafic Land of grafic Panda Graphics Secret Templates Szabloniarnia w Łatki Wioska szablonów
Zawieszone
101mini 404error 98 Seconds 94jellies All of me Angels Graphics AnpirArt Art of Monster B.F.P - Graphics Bezdech nocny Bleeding Through Blood Bonds Bravery graphics Butterflies Island Classical Graphics Coequal Coneq Dark Dream Dark Graphic Dark Side of Asgard Demigods Graphic Desirouss - sesje :) Distorted System Dotyk magii Dusza Anayi Engraving Greys Fabryka szablonów Fantastic Graphics Farfallen Graficzna przystań Graficzny Klucz Grafika tu i tam Graphic Foxes Graphic Luna Graphic Rhythm Graphique du Monde Graphic Harmony Graphics Secret Half A Heart Graphic idk-p Imagination of scath Immortal Souls I'll catch you if you fall Irresistible K-4S kotxox || graphic Kraina Szablonów Królestwo Szablonów Krytyczna biel Leprokonus Little Sparkly Thing Lunedolly madziula-graphic Magic Breath Maudlaisy Minist. szablonów MRUwisko Nasz graficzny zakątek Natt liv Occulta Sonomia Graphics Paix - my design & graphic blog Play with me seek and hide Pomocny Pomost Pretty Sinner Psychodeliczna Sel. Rosalainess Rose Perdu Sayendesse Secret Artwork shimmyshame Sosowa Szabloniarnia Spadająca Rozgwiazda Strove Szablon caffee Szablono Sfera Szablonowa Owczarnia Szablonowo Świat grafiki Terrible Crash Time Machine Tropical Talent Tworzone z sercem Überschrift Violainess Watch Me Burn Wolfie GEE Wonder Templates World Magic Graphics Wyimaginowana grafika Wyspa Twórczości Zaczarowane szablony Zatracone Dusze Zatsune Graphics

O katalogu grafików

Katalog grafików to najstarszy funkcjonujący spis blogów graficznych. Poruszamy tematy ważne dla blogosfery, staramy się być blisko naszych czytelników, a także dostosować się do każdej osoby, która nas odwiedza. Zachęcamy do zaobserwowania katalogu, jak i polubienia naszego fanpejdża, aby być na bieżąco. A skoro o mediach mowa, zachęcamy również do dołączenia do naszej grupy na facebooku. Graficy, łączcie się to strona zrzeszająca wszystkich maniaków szablonów, nagłówków czy sygnatur. Powstała ona na potrzeby rozrastającej się w szybkim tempie grafikosfery; członkowie pomagają sobie nawzajem, jak i poruszają kluczowe tematy.

Aktualności

Remake challenge

Czyli innymi słowy akcja, która ma za zadanie pokazać, jakich
postępów dokonaliście przez dany okres czasu. Wyzwanie powstało we współpracy z Rinne, która tenże challenge wzięła pod swoje skrzydła. Wszelkie szczegóły znajdziecie w tej notce. Nudzisz się w wakacje? Upał daje się we znaki? Szukasz zajęcia? Zmierz się z samym sobą!

Nowa twarz przeglądu

Tak, tak - to dzieje się naprawdę! Od teraz to
WY decydujcie o tym, czyje prace będą się ukazywały w cotygodniowym przeglądzie. Od soboty aż do środy macie okazję na wytypowanie dzieł swoich faworytów. Serdecznie zachęcam do licznego udziału. Im Was więcej, tym bogatsza notka. Niech perełki ujrzą w końcu światło dzienne!

Wattpad? Ależ tak!

Mam wspaniałą wiadomość dla grafików, którzy zajmują się tworzeniem
okładek na Wattpada. Kochani, Katalog otwiera się na Waszą twórczość! Poprzez nasze konto na tejże platformie będę bacznie obserwować każdy Wasz ruch oraz rozpowszechniać Wasze prace w przeglądach. Szczegóły niebawem!

Przegląd tygodnia

Autor: Weronika

 
(c) Evelyn 

W końcu mogę skończyć przegląd, a to dopiero początek moich zajęć na dzisiaj. :P Muszę się zaprzeć i wziąć do roboty. A nie jest to łatwe po całym tygodniu szkoły i potężnej dawce stresu (baaardzo potężnej - cała się trzęsłam wręcz, co jest u mnie niespotykane, bo podchodzę do większości sytuacji na luzie i bez zbędnych komplikacji...), a powtórka z rozrywki czeka mnie już od poniedziałku. :/ Mam nadzieję, że macie się o wieeele lepiej ode mnie i cieszycie się każdym dniem. No bo ja się przynajmniej staram dostrzegać jakieś małe plusiki, np. w czwartek opanowałam jazdę po łuku w 10min - taki niepozorny progres, a ile frajdy! :) Zapraszam Was serdecznie na przegląd! 

Szablony


Podoba mi się śmiałe użycie kolorów w kolumnach. Dzięki temu całość jest żywa i nabiera ciekawego wyrazu. 

Trochę się wahałam przy tym szablonie, bo nagłówek jest naprawdę oszczędny, ale teraz mogę przyznać, że wszystko jest świetnie ułożone i zgrabne. 

Menu z boku jest genialnym nawiązaniem do powieszonych elementów na nagłówku, kompletnie zdekoncentrowało mnie jednak nadużycie patternu w głównej kolumnie - przecież nie to miało się rzucać w oczy... 

Na pewno przejście nagłówka w tło pod postem zrobiło na mnie największe wrażenie, układ jest miły dla oka, a pomarańczowe akcenty trafnym urozmaiceniem. :)

Nie wiem, dlaczego uważam, że ta praca jest urocza. ^^ Bardzo ją polubiłam za prostotę. 

Podobnie jak autorka nie znam się na tematyce, ale szablon jest udany. Trochę kombinowania z pozycjonowaniem i ciekawe efekty - fajny pomysł po prostu. 

Nastrój nagłówka poraża i powala jednocześnie. Niepotrzebne rozświetlanie szablonu przez szare kolumny boczne, mogły pozostać przy ciemnościach...

Jestem zakochana! <3 Taka genialna idea wykorzystana dopiero teraz - a ile razy dziennie widzimy podobny motyw na ekranie? Hę? 

Nagłówki


(C) Ariana

I mamy sobotę! Ja od trzech dni walczę z uporczywym wirusem, który bezczelnie zainfekował mój sprzęt. Wywala mnie ze stron (szczególnie blogów) na jakieś z hazardem [bosz, co mama sobie pomyśli!], otwiera reklamy w nowych kartach i, co chyba najgorsze, zakleja obrazkami caluśki ekran. Także piszę do was to, co uda mi się wydukać - klnę jak szewc, bo nic przez tego felernego wirusa nie potrafię zrobić. Pobrałam chyba ze sto pięćdziesiąt programów typu Odkurzacz, ale to i tak nic nie dało. Pomoże ktoś?

Uroczy szablonik z Ritą Orą (nie żebym miała swój prywatny ołtarzyk na cześć tejże piosenkarki - pff, skądże!). Kocham za to Mrs. za to cudne bordo, które tak świetnie się z całością komponuje. Miód, malina ♥

Fakt, wiosny za oknem nie mamy (huśtawka pogodowa), ale jak widać graficy już teraz zaczęli wprowadzać zieleń do prac. I to lubię! Martyno, coś świetnego ♥

Misao postawiła na ciemne, mroczne kolorki, co oczywiście jak zwykle wyszło jej na dobre. Uwielbiam takie klimaty!

Ta praca ma w sobie coś, co kazało mi się zatrzymać, pomyśleć i wstawić ów nagłówek do przeglądu. Kocham taki nawał efektów i dodatków - z resztą, dobrze o tym wiecie :D

A na koniec wisienka na mój przeglądowy torcik, czyli nagłówek Caudire, który rozwalił dostatecznie mój system (jak wiecie ze wstępu on i tak ledwo zipie). Ach, i te dwukolorowe graficzne wstawki :)

11 komentarzy:

  1. Nagłówek Mrs. Punk i szablon Jill to moim zdaniem najlepsze prace w tym przeglądzie. Chciałabym się bardziej rozpisać, ale przy czterdziestostopniowej gorączce... raczej nir bardzo. Tak czy inaczej... wymieniłam faworytów, ale to nie znaczy że pozostałe prace są gorsze... przeciwnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cóż za dzień zaskoczeń! nawet się nie spodziewałam, że dwie pracy ode mnie mogą trafić do przeglądu :) Dziękuję.
    Moim faworytem jest szablon Jill <3 jest cudowny.
    jeszcze raz dziękuję, bo to dla mnie wiele znaczy - małe rzeczy o wielkich rozmiarach :)
    Lady Spark

    OdpowiedzUsuń
  3. Jej <3 Dziękuję za umieszczenie mojego szablonu, choć przyznam nie jest zbytnio skomplikowany :). Moim faworytem z szablonów jest zdecydowanie szablon Jill oraz wielgachny plus za pomysłowość dla Tiny Fox <3
    Nagłówek Martyny P. od razu wpadł mi w oko.
    Pozdrawiam
    Lean

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję bardzo za umieszczenie mojego nagłówka w przeglądzie :) Mnie najbardziej spodobał się szablon Arcanum i nagłówek Mrs. Punk!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję bardzo za umieszczenie mojego szabloniku ;) Moim zdaniem praca z Ritą jest prześliczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tiny rozwaliła system :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojejku, dziękuję, nie spodziewałam się aż tak pozytywnego odbioru, miło mi bardzo :)
    Z przeglądu najbardziej podoba mi się nagłówek Mrs.Punk x

    OdpowiedzUsuń
  8. Informuję, że Twins Graphic, to od teraz AB City [http://a-b-city.blogspot.com/] i w związku z tym proszę o zmianę adresu.
    Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okej, gotowe!

      Dziękuję za informację :)

      Usuń