W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres ip i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane firmie google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować.

Logo

Witaj na Katalogu Grafików , w sercu grafikosfery, gdzie wspieramy i doceniamy każdego grafika. Znajdziesz tu aktualności, artykuły oraz przeglądy pełne różnorodnych i ciekawych prac.

TŁO

POZNAJ NASZYCH GRAFIKÓW

KATALOGI

— 4 kwietnia 2015
Free Image Hosting at FunkyIMG.com 
(c)Lotus

Nie pamiętam świąt wielkanocnych z taką ilością jedzenia (albo raczej wypieków), po prostu chyba jeszcze takich nie było. :) To dziwne, ale nie mam nic przeciwko, bo później będę mogła cieszyć się sernikiem przez cały najbliższy tydzień. A co? Znowu opóźniam przegląd - wybaczcie mi to, proszę. (!) Częścią nagłówkową zajmie się dzisiaj gość w zastępstwie Vero. Zapraszam! :)


Szablony


Dobry nagłówek połową sukcesu, kod jest w tym przypadku genialnym dopełnieniem. Bardzo mi się podoba ta współpraca. :)

Zgrabne to jest, nie powiem. Dobrze, że czcionka nie jest do końca biała, strony są fajne (ale czy kółka nie byłyby lepszym wyborem?). Ekstra robota. 

To co tu powstało jest całkiem niezłe. Zamówienie, bo zamówienie, ale cudne kolorki, kompozycja nagłówka ciekawa: napis chyba najbardziej przyciąga uwagę, a to tylko jedno słowo... 

Brak kolorów nigdy nie skreśla pracy i nie zmienia sposobu patrzenia na nią. Natx świetnie tutaj użyła odcieni szarości. I like it! 

Skromniutko. :( Tutaj można jeszcze coś dodać, zmienić i wzbogacić. Ale do przeglądu obecna wersja wystarcza, bo jest dobra. 

Lubię takie kombinowanie z układem. Obie kolumny się wysuwają, a nagłówek to takie cuś, taki dodatek, i to menu wywalone na dół. Skarbnica dobrych idei i to połączonych w jedną całość. 

Jak można nie pokazać cudeńka Tyler w tymże poście? Harmonia, ład i porządek. <3

Zespołu nie znam, sorry. Deski w tle, neonowy róż i fajnie zbudowany nagłówek - prezencja ogółem powala. 

Zakończyć czymś takim przegląd - bezcenne. :) Genialna, kosmiczna kooperacja. 



Nagłówki


(C) Tiny fox

W dniu dzisiejszym zastępuje mnie nieoceniona i wspaniała Tiny Fox (graphic-foxes.blogspot.com). Graficzka wytypowała, jej zdaniem, prace godne umieszczenia w przeglądzie. Cieszy mnie to, że Lisek zgodził się na to, aby współtworzyć tego posta. Dlaczego jestem nieobecna? Ano dlatego, ponieważ przygotowania do mojej urodzinowej imprezki trwają. Miłego delektowania się nagłówkami!

W tym nagłówku zakochałam się od pierwszego wejrzenia. Idealnie dobrane stocki, genialnie wtopione w całość. Kolorystyka jest prześliczna, uwielbiam takie połączenia. Bardzo mi się z czymś kojarzy, ale nie potrafię sobie przypomnieć, mimo, że głowię się nad tym już jakieś 10 minut ;-;

W pracy Jane najbardziej podoba mi się sama koncepcja. Wszystko ułożone jest tak przestrzennie, wręcz naturalnie, jakby wszystkie elementy od zawsze były całością. Bardzo ukrzekł mnie też napis, jest ślicznie wykonany i ułożony w idealnym miejscu.

Tutaj również urzekły mnie kolory i świetne ułożenie. Genialne są ptaszki latające wokół modelki, odnoszę wrażenie, że bardzo do niej pasują. Dodają pracy lekkości i dynamiki oraz sprawiają, że ciemniejsze kolory schodzą na drugi plan.

Ten nagłówek ma w sobie coś bardzo urzekającego. Jest subtelny i magiczny, mam wrażenie, że modelka przeszywa oczami moją duszę, ujmując to poetycko. Ciekawy efekt dało również wymazanie części drugiego zdjęcia, tego chyba jeszcze nie widziałam, także zdecydowany plus :)

W tym wypadku mogłabym wypowiedzieć się bardzo krótko: jeden z najlepszych nagłówków, jaki kiedykolwiek pojawił się na moim monitorze. Jestem nim oczarowana, totalnie oczarowana. Jest tak niesamowicie charakterystyczny, że dostaję gęsiej skórki, kiedy na niego patrzę!

Praca Natx skrywa w sobie baśń, kiedy ją zobaczyłam od razu tak pomyślałam. Nie jest po prostu zlepkiem tekstur i stocków, w moich oczach posiada drugie dno. Jest naprawdę intrygująca, a napis genialnie pasuje do całości.
Podziel się tym postem na:
Wiemy jak ważny jest czas. Dlatego też stworzyliśmy formę, dzięki której można podesłać do nas swoje prace, bez zbędnego logowania się na maila.
Jedyne co musisz zrobić, by twoja praca została poprawnie zakwalifikowana
  • Podać swój Nick. Opcjonalnie: po przecinku podać nazwę strony na której tworzysz (tylko jednej).
  • Wpisać swój adres e-mail, opcjonalnie w wiadomości podać inny kontakt. Ważne, by w razie problemów, można było się z tobą szybko skontaktować.
  • W wiadomości podać: nazwę rywalizacji (postu), oraz link do grafiki.
  • Zamieścić komentarz w rywalizacji, o przesłaniu przez formę pracy.
Życzymy powodzenia!
-Załoga Katalogu.



  1. O matko! Dziękuję bardzo za umieszczenie moich 2 prac w przeglądzie O.o Cieszę się bardzo, że akurat te prace przypadły wam do gustu. Ten nagłówek jest odzwierciedleniem tego, co się ostatnio wokół mnie dzieje. Jest dla mnie po prostu bardzo ważny.
    Z szablonów najbardziej spodobał mi się Zielonego Kociaka i Shandi, a z nagłówków nie potrafię wybrać. Ale moje serce wybrało prace: Invisible, Jane i Lotus. Kocham te prace.
    Przegląd jak najbardziej udany.
    Pozdrawiam!
    Natx

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję serdecznie za umieszczenie mojego szablonu w przeglądzie. Od samego początku miał wyglądać tak, jak wygląda więc nie myślę, by był najgorszy :)
    Z szablonów nie wybiorę faworyta, bo takowego nie mam, za to z nagłówków praca Jane zasługuje na owacje na stojąco :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że Cię nie uraziłam moim niedocenieniem, ale ostatnio miałam do czynienia z okropnie bogatymi pracami, które mi się naprawdę podobały, więc tak ot zobaczyć taką prostotę (zadbaną prostotę!) było dziwnym uczuciem. To naprawdę dobry szablon. :)

      Usuń
  3. Dziękuję za umieszczenie mojej pracy w przeglądzie :>
    Foxie, ogromnie mi miło, że ta praca aż tak przypadła ci do gustu.
    Szablony: Definitywnie Amnezja&Renfri - idealna praca <3
    Nagłówki: Jane - praca tworzy bardzo fajną całość co nie zawsze się udaje.
    Pozdrawiam :>

    OdpowiedzUsuń
  4. "Kosmiczna kooperacja" - podoba mi się to określenie! ;D
    Dziękuję za wyróżnienie mojej pracy z Shandie. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za wyróżnienie szablonu z Kociakiem :D
    Kocia praca Scar jest genialna! ^^

    OdpowiedzUsuń

Szukajka

graphic-luna
© 2020 | graphic-luna