W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres ip i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane firmie google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować.

Logo

Witaj na Katalogu Grafików , w sercu grafikosfery, gdzie wspieramy i doceniamy każdego grafika. Znajdziesz tu aktualności, artykuły oraz przeglądy pełne różnorodnych i ciekawych prac.

TŁO

POZNAJ NASZYCH GRAFIKÓW

KATALOGI

— 10 maja 2015

(c) Hope 

Wczoraj przegięłam i wróciłam z urodzin o wiele później niż się spodziewałam i w kompletnie innym stanie niż można by po mnie oczekiwać. Osiemnastka przyjaciółki to jednak usprawiedliwia, przynajmniej moim zdaniem. :P Zabieram się za przeglądanie Waszych prac z minionego tygodnia. I z góry proszę o wybaczenie Vero wszystkich błędów i literówek - to już tradycja. :) Nom, zapraszam na przegląd! 


Szablony


Zaczynamy od świetnego minimalizmu w wykonaniu Ariany. Aż nie wiem, co napisać... :) 

Bardzo fajny układ, pomysłowe wykonanie. Autorka zadbała też o urozmaicenie w postaci czerwonego koloru - znakomicie. 

Jestem troszkę zawiedziona, że nagłówek jest tak wąski... Ale ta mroczność i tajemniczość całości dużo wynagradza. ^^

Jak StrayHeart napisała: prosty, strasznie prosty. Ja bym to ujęła w słowie: skromny. Szczerze mówiąc, ciekawy nagłówek z boku jest wystarczającym dodatkiem. 

Na koniec taka wisienka na torcie - kompletnie dopieszczony szablon Yass. Pomarańczowy i ciemny turkus na tle czerni - to wygląda tak energetycznie. Cudeńko! 


Nagłówki


(C) Yassmine

Ilekroć wsiadam na rower czuję to samo - dreszczyk emocji, wzrost poziomu adrenaliny oraz radość. Uwielbiam snuć się bez celu pokonując samą siebie na wiejskich bezdrożach, miejskich ścieżkach czy pędząc po ulicy od tak. Pogoda na rower wprost idealna: delikatny wietrzyk, słoneczko oraz niewielkie zachmurzenie. A was jaki sport kręci latem?

Praca ujmuje głównie za kolorystykę. Nie mogę się oprzeć, gdy widzę tak piękne i intensywne barwy. Bardzo dobrze dopasowane ze sobą elementy sprawiły, że na nagłówek miło się patrzy.

Słodki Jezu, jakie to... niebanalne! Ach, to kolejna praca, która zapiera dech w piersiach ze względu na nietuzinkowy styl oraz barwy. I właśnie takie nagłówki lubię :)

Tego nagłówka nie mogło zabraknąć w dzisiejszym przeglądzie. Coś wspaniałego! Najbardziej urzeka mnie ta wszechogarniająca i wiosenna zieleń. Miód, malina ♥

Monika zaszalała i to nie pierwszy raz! Bardzo cieszę się, że graficzka ostatnimi czasy stawia na intensywne kontrasty, a także odbiega od kanonu pasteli.

To chyba jedyna praca w przeglądzie, która utrzymana jest w czerni oraz bieli. Jak wiadomo, lubię nagłówki, na których 'coś się dzieje', gdzie występuje masa kolorów. Tutaj jest jednak inaczej. Zmieniam zdanie. Pragnę prostoty.

Ten nagłówek ma coś w sobie, co sprawia, że nie mogę oderwać od niego wzroku. Czy to modelka? Czy styl wykonania? Całokształt? Nie wiem, ale prędko ta praca mi się nie znudzi ♥

Desari jest graficzką, która debiutuje w naszych przeglądach tygodnia. Co prawda pojawiła się całkiem niedawno, ale swoim talentem oraz zapałem do pracy wyprzedza wiele popularnych i cenionych osób. Brawo!

Patrząc na ten nagłówek mam wrażenie, że to jakieś kolejne niedawno odkryte dzieło znanego malarza. Burza kolorów i nieokrzesany bałagan - Pablo Picasso we własnej osobie lub w nowym wcieleniu :)

Autorka tego nagłówka poszła na całość, naprawdę. To mój zdecydowany faworyt. Ten minimalizm, ta prostota, to piękno - jestem oczarowana tym, co Rosesylla stworzyła. Gromkie brawa i głębokie ukłony proszę! :)

Wydaje mi się, że Hope pojawia się w przeglądzie po raz pierwszy (ale na pewno nie ostatni!). W takim razie witam serdecznie :) Urzekły mnie te delikatne kobiece kolory oraz piękna rudowłosa dziewczyna, bez której nagłówek byłby pusty.
Podziel się tym postem na:
Wiemy jak ważny jest czas. Dlatego też stworzyliśmy formę, dzięki której można podesłać do nas swoje prace, bez zbędnego logowania się na maila.
Jedyne co musisz zrobić, by twoja praca została poprawnie zakwalifikowana
  • Podać swój Nick. Opcjonalnie: po przecinku podać nazwę strony na której tworzysz (tylko jednej).
  • Wpisać swój adres e-mail, opcjonalnie w wiadomości podać inny kontakt. Ważne, by w razie problemów, można było się z tobą szybko skontaktować.
  • W wiadomości podać: nazwę rywalizacji (postu), oraz link do grafiki.
  • Zamieścić komentarz w rywalizacji, o przesłaniu przez formę pracy.
Życzymy powodzenia!
-Załoga Katalogu.



  1. Dziękuję bardzo za miły komentarz do mojego nagłówka. Bardzo podnoszący na duchu i motywujący do dalszego tworzenia. :D
    Jeśli chodzi o prace w przeglądzie, to jestem niesamowicie oczarowana szablonem Bloody Lean oraz nagłówkiem Hope. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za umieszczenie mojego szablonu <3 Moimi faworytami z tego oto przeglądu są: z szablonów dzieło Hope, zaś z nagłówków: Lotus za perfekcjonizm i Rosesylla za artystyczność i oryginalność swojej pracy. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Matko bosko czestochowsko! Tyle swietnych prac ze napatrzec sie nie moge! Zdecydowanym faworytem tego przegladu to wedlig mnie naglowki: Ariany, Hope i Violaines ♡

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku, dziękuję za wyróżnienie aż dwóch moich skromnych prac. :D Bardzo udany przegląd, nie mogę się napatrzeć na pracę dziewczyn. :) Z szablonów wyróżnię sobie: Strayheart i Bloody Lean. To za taką małą ilość elementów, przez co całość jest jeszcze bardziej wyjątkowa. <3 Z nagłówków nie kto inny jak: Lotus, Ariana... Rosesylla - wielkie WOW! A także dzieło Yassmine. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie prace są świetne, ciężko by było wybrać jedną najlepszą :)
    A co do rudowłosej dziewczyny na ostatnim nagłówku - to Karen Gillan, znana głównie z serialu Doctor Who (taka podpowiedź dla tych, którzy ewentualnie będą chcieli jej zdjęcia do prac :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny blog, mam nadzieję że zajrzysz do mnie i mój też Ci się spodoba. Jestem tu nowa, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fit Motivation ma jakiś związek z grafiką? No cóż, zajrzeć zawsze mogę, no problem :)

      Usuń
  7. Ogromnie dziękuję za wyróżnienie aż trzech moich prac (jakby nie było - sygnaturka też została doceniona, za co ogromnie dziękuję)!<3 Wybór najlepszych prac jest dosłownie niemożliwy, dlatego nie będę nawet próbować - już dawno nauczyłam się, by nie przeceniać własnych sił xD
    Pozdrawiam serdecznie! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie nagłówki w przeglądzie są fantastyczne!!! Gratulacje dziewczyny za pomysłowość i tą odwagę w dobieraniu kolorów :)

    OdpowiedzUsuń

Szukajka

graphic-luna
© 2020 | graphic-luna