W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres ip i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane firmie google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować.

Logo

Witaj na Katalogu Grafików , w sercu grafikosfery, gdzie wspieramy i doceniamy każdego grafika. Znajdziesz tu aktualności, artykuły oraz przeglądy pełne różnorodnych i ciekawych prac.

TŁO

POZNAJ NASZYCH GRAFIKÓW

KATALOGI

— 28 maja 2015
Free Image Hosting at FunkyIMG.com 
(c) Lotus 

Cześć. Wpadam tak w środku tygodnia z przeglądem tematycznym, który obejmie Wasze prace z magicznym użyciem kwiatów, kwiatków i kwiateczków. :) Wybrałam tylko pięć prac, ale jestem przekonana, że dobrze reprezentują to, co chciałam pokazać: bez względu na to czy wykorzystacie stokrotki czy róże - dodadzą one grafice lekkości i uroku. Chyba w to nie wątpicie? Wpadnijcie zobaczyć Wasze kwieciste dzieła!

 
Małe białe kwiatuszki i większe różowe - ten nagłówek jest pełen gracji. Autorka zadbała o zniewalający efekt. 

Dacie wiarę, że gdzieś w akcji zaginął mi link do tej pracy?? :o  Uff. Bez paniki. :) Ogłaszam tutaj istną manię kwiatuszków - błękitne są strzałem w dziesiątkę. 

 
Jedyny szablon, ale za to jaki! Naprawdę świetna robota, a obecność kwiatków niepodważalna. :) Musicie przyznać, że to grzeczny i zgrabny minimalizm. 

Roślinki w wydaniu obrazkowym wcale nie są gorsze! Tym bardziej gdy wiemy, jak ich użyć. Tutaj pasują idealnie, a róże są ślicznym dodatkiem. ^^

Genialne rozwiązanie! Jeju, napatrzeć się nie mogę. ;) Jeden kwiatek razy cztery nadaje pracy sens i zmienia jej oblicze - na pozytywne rzecz jasna. 

Z pewnością to maleńka cząstka prac, które mogłyby się tutaj pojawić z tytułu swej kwiecistości. Zachwycajcie dalej! Myślę, że pokazywanie takich perełek co jakiś czas to good idea, więc dostarczajcie nam wrażeń kolejnymi odsłonami. 
Podziel się tym postem na:
Wiemy jak ważny jest czas. Dlatego też stworzyliśmy formę, dzięki której można podesłać do nas swoje prace, bez zbędnego logowania się na maila.
Jedyne co musisz zrobić, by twoja praca została poprawnie zakwalifikowana
  • Podać swój Nick. Opcjonalnie: po przecinku podać nazwę strony na której tworzysz (tylko jednej).
  • Wpisać swój adres e-mail, opcjonalnie w wiadomości podać inny kontakt. Ważne, by w razie problemów, można było się z tobą szybko skontaktować.
  • W wiadomości podać: nazwę rywalizacji (postu), oraz link do grafiki.
  • Zamieścić komentarz w rywalizacji, o przesłaniu przez formę pracy.
Życzymy powodzenia!
-Załoga Katalogu.



  1. Fajny motyw na przegląd tematyczny.
    Praca Sasame Ka podoba mi się najbardziej. Hope też wymiotła szablonem. <3

    Tylko moim zdaniem kapkę... Zbyt cukierkowo to opisałaś. Dużo zdrobnień. xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc, mam ostatnio taką fazę... Nie wiedziałam jednak, że jest aż tak źle. Dzięki za zwrócenie uwagi. Będę się pilnować przy przeglądzie. ;)

      Usuń
  2. Dziękuję za umieszczenie mojej pracy, choć jest naprawdę stara. :D Scar i Sasame Ka powaliły mnie swoimi pracami. *_*

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej podoba mi się praca Skar, modelka wygląda, jakby wychodziła z tych kwiatów :D
    Przegląd fajny, jak dla mnie może się pojawiać częściej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodki Jezu, jakie to wspaniałe *u* I te rameczki - nie no, chyba właśnie zrozumiałam, że muszę wziąć od ciebie Monisiu parę wskazówek :P Mi najbardziej wpadła w oko praca Scar oraz Evelyn ♥

    PS. Coś czuję, że chyba bierze mnie wiosenna grypa. Gardło boli jak cholera ;x Dobrze, że na osłodę takie cuda w tym poście :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Oooo! Moja pracka! Ślicznie dziękuję za wyróżnienie <3
    Szablon Hope i nagłówek Scar wymiatają jak dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń

Szukajka

graphic-luna
© 2020 | graphic-luna