Prywatne
711 || Avatary pbf Blondiee Graphics Colorful Squares Diaphanerose Follow the Flame Galeria by Dusia Głęboki Off Grafika Centaura Graphical dream Graphical thoughts Graphic Valley Graphics Temptation Heartbeat Graphic Kropla Sztuki Król trefl Kotuch Larwiasta Tapeciarnia Lost Souls Graphics Pandemonium prettysmilex Rinne Lasair Rockmenowa Scargraf Szablonodsiewnia Unfaithful heaven Unique Graphic Weathered Soul
Grupowe
AB City Bajkowe szablony Dellyland Graphic Heart. Graphic Poison KPOP's Grafic Land of grafic Panda Graphics Secret Templates Szabloniarnia w Łatki Wioska szablonów
Zawieszone
101mini 404error 98 Seconds 94jellies All of me Angels Graphics AnpirArt Art of Monster B.F.P - Graphics Bezdech nocny Bleeding Through Blood Bonds Bravery graphics Butterflies Island Classical Graphics Coequal Coneq Dark Dream Dark Graphic Dark Side of Asgard Demigods Graphic Desirouss - sesje :) Distorted System Dotyk magii Dusza Anayi Engraving Greys Fabryka szablonów Fantastic Graphics Farfallen Graficzna przystań Graficzny Klucz Grafika tu i tam Graphic Foxes Graphic Luna Graphic Rhythm Graphique du Monde Graphic Harmony Graphics Secret Half A Heart Graphic idk-p Imagination of scath Immortal Souls I'll catch you if you fall Irresistible K-4S kotxox || graphic Kraina Szablonów Królestwo Szablonów Krytyczna biel Leprokonus Little Sparkly Thing Lunedolly madziula-graphic Magic Breath Maudlaisy Minist. szablonów MRUwisko Nasz graficzny zakątek Natt liv Occulta Sonomia Graphics Paix - my design & graphic blog Play with me seek and hide Pomocny Pomost Pretty Sinner Psychodeliczna Sel. Rosalainess Rose Perdu Sayendesse Secret Artwork shimmyshame Sosowa Szabloniarnia Spadająca Rozgwiazda Strove Szablon caffee Szablono Sfera Szablonowa Owczarnia Szablonowo Świat grafiki Terrible Crash Time Machine Tropical Talent Tworzone z sercem Überschrift Violainess Watch Me Burn Wolfie GEE Wonder Templates World Magic Graphics Wyimaginowana grafika Wyspa Twórczości Zaczarowane szablony Zatracone Dusze Zatsune Graphics

O katalogu grafików

Katalog grafików to najstarszy funkcjonujący spis blogów graficznych. Poruszamy tematy ważne dla blogosfery, staramy się być blisko naszych czytelników, a także dostosować się do każdej osoby, która nas odwiedza. Zachęcamy do zaobserwowania katalogu, jak i polubienia naszego fanpejdża, aby być na bieżąco. A skoro o mediach mowa, zachęcamy również do dołączenia do naszej grupy na facebooku. Graficy, łączcie się to strona zrzeszająca wszystkich maniaków szablonów, nagłówków czy sygnatur. Powstała ona na potrzeby rozrastającej się w szybkim tempie grafikosfery; członkowie pomagają sobie nawzajem, jak i poruszają kluczowe tematy.

Aktualności

Remake challenge

Czyli innymi słowy akcja, która ma za zadanie pokazać, jakich
postępów dokonaliście przez dany okres czasu. Wyzwanie powstało we współpracy z Rinne, która tenże challenge wzięła pod swoje skrzydła. Wszelkie szczegóły znajdziecie w tej notce. Nudzisz się w wakacje? Upał daje się we znaki? Szukasz zajęcia? Zmierz się z samym sobą!

Nowa twarz przeglądu

Tak, tak - to dzieje się naprawdę! Od teraz to
WY decydujcie o tym, czyje prace będą się ukazywały w cotygodniowym przeglądzie. Od soboty aż do środy macie okazję na wytypowanie dzieł swoich faworytów. Serdecznie zachęcam do licznego udziału. Im Was więcej, tym bogatsza notka. Niech perełki ujrzą w końcu światło dzienne!

Wattpad? Ależ tak!

Mam wspaniałą wiadomość dla grafików, którzy zajmują się tworzeniem
okładek na Wattpada. Kochani, Katalog otwiera się na Waszą twórczość! Poprzez nasze konto na tejże platformie będę bacznie obserwować każdy Wasz ruch oraz rozpowszechniać Wasze prace w przeglądach. Szczegóły niebawem!

Informator dzienny

Autor: Weronika

(C) Sasame ka

Cześć! :) Nie mam pomysłu na wstęp. Tak. Gadatliwa Wercia po raz pierwszy nie ma idei na to, jak zagospodarować miejsce na początek posta. Na początek pochwalę się, że przyjęli mnie do szkoły! Tak, tak ♥ Od września będę uczęszczać do liceum marzeń na bardzo ciekawy kierunek - lingwistyczny (językowy). Czy się cieszę? No ba. Ponadto, nie pójdę tam sama. Moja serdeczna koleżanka również wybiera się na tenże profil. W dwójkę raźniej :)


Garść informacji


(C) Luna

Czytelnicy Wyspy Twórczości niecierpliwili się, ponieważ od strony redakcji nie pojawił się od dawna żaden post. Jak się okazało, Justyna Andromeda jest chora. Poważnie chora. Już dwa tygodnie męczy się z nieprzyjemnymi dolegliwościami. Jak tłumaczy, momentami jest otumaniona lekarstwami, a więc stąd to opóźnienie z zamówieniami. Drodzy czytelnicy WT! Cierpliwości. Justyna wkrótce wróci z nowymi siłami. Choroba to poważna i męcząca sprawa w szczególności, gdy za oknem tak rekordowe temperatury.

"Witajcie! Kochani widzę, że już się robi burza na czacie z powodu braku nowej notki graficznej. Moi drodzy już wyjasniam czemu mnie nie ma, od ponad tygodnia choruje więc momentami jestem bardzo przytumaniona lekami przez co nie jestem w stanie tworzyć czegokolwiek w PS. Aktualnie pracuję nad waszymi zamówieniami, jak i nad pracami do notki z imprezą graficzną na Hell's Graphic. Także cierpliwości niedługo zawitam z notką. Pozdrawiam"

Sto lat, sto lat!


(C) Nat x

Wakacje to okres wielu urodzin. Dwa miesiące to istny wysyp imprez graficznych, których twórcy świętują mniejsze lub większe jubileusze swoich blogów. Obserwując nasz pasek boczny pewnie dostrzegliście, że gadżet poświęcony grafikom ugina się pod nadmiarem buttonów postów tematycznych. W ciągu ostatnich czterech tygodni mieliśmy okazję świętować urodziny aż trzech blogasków. Zobaczmy o kogo chodzi :)

Lotus (Follow the flame)

"The party is here ^^ Udało się... chyba... piszę te słowa do was 10 minut przed nową planowaną godziną imprezy a za razem prawie 3 h po planowanym wsześniej terminie :P Ale ważne że w końcu je piszę! Kochani możecie w to uwierzyc? Bo jak mam byc szczera nie! Ale to z żadnej strony. Mój malutki blog ma już 1 rok!!! Jejusiu ale ten czas zleciał. Naprawdę nie wiem gdzie się podział ten rok, kiedy zdążyłam dodac te 45 postów, które możecie czytac obecnie na Follow The Flame. Ale stało się ! W końcu świętujemy ten rok, który z wami spędziłam. Rok, w którym wy wchodziliście na mojego bloga, zostawialiście komentarze, obserwowaliście co też przynosi każda następna notka :) Ależ to był pracowity rok nie ma co! Nie zliczę nawet ile rzeczy zrobiłam. Jedyne co wiem to to, że naprawdę sporo się zmieniło w mojej twórczości przez ten rok. Właściwie nie wiem jak bardzo głupituka byłam otwieraj bloga z pracami które robiłam rok temu, ale mam nadzieję, że za rok wejdę na ten post i powiem o nim dokładnie to samo, więc nie będę się w tą tematykę zgłębiała. Nauczyłam się naprawdę sporo przez ten rok, od prostych koloryzacji bo CSS'a co uważam za mój osobisty sukces ^^ Ale oprócz tego ten blog sprawił, że na nowo naprawdę chce mi się tworzyc. Założyłam bloga żeby zacząc od nowa, przenieśc się z facebooka na blogosferę i tak jakby narodzic się na nowo. Nawet mój nick "Lotus" jest symbolem odrodzenia, i wydaje mi się, że to właśnie przyniósł mi ten rok, za co jestem mu naprawdę wdzięczna ♥ Pora na podziękowania dla tych, bez których nie byłoby tego bloga, czyli dla Was! Kochani naprawdę nie wiem jak bardzo mam am dziekowac za ten rok, który tutaj ze mną spędziliście, za każde wyświetlenie, za każdy komentarz, za każde ciepłe słowo i słowo krytyki, nawet nie wiecie ile dajecie mi energii to tworzenia każdego dnia! Są lepsze i gorsze dni, bywa, ze coś nie wychodzi i ma się wtedy doła. Mi wystarczy, że wejdę tutaj i poczytam wasze komentarze a one od razu na nowo rozświetlają mój dzień. I naprawdę jestem wam za to bardzo bardzo ale to bardzo wdzięczna i nie sądzę, że jestem wstanie wymyslic coś bardziej oryginalnego niż po prostu jedno wielkie Dziękuję, za to że jesteście tutaj co tydzień, i czytacie moje dyrdymały, które wypisuję :) Jesteście świetni, naprawdę ♥ A teraz pora na to co dla was dzisiaj przygotowałam. Większośc z tego co było zaplanowane się udała, także mogę powiedziec, że jestem z siebie dumna. Od razu mówię, że nie mam dzisiaj paczki dla osób, które wstawiły button. Nie chciałam jej robic byle jak, także ukaże się ona dopiero w następnej notce ale będzie naprawdę bogata, podobnie jak paczka dla 100 obserwatorów FTF !"

Sasame ka (Sayonara namida)

"To już rok! W sumie tak trudno mi uwierzyć, że to tak szybko zleciało, a co dopiero zakładałam moją łezkę. Przyznam szczerze, że kompletnie nie miałam siły nic robić na tę imprezę. W ostatnie dni czerwca się zmobilizowałam i wszystko zrobiłam. Miałam też zrobić nowy główny, ale nie miałam kompletnie pomysłu. Myślę, że zrobię go po moim powrocie do domu. :) Przepraszam, że też zaniedbuję wasze blogi graficzne. ;----; Kompletnie nie miałam ostatnio głowy do grafiki czy siedzeniu na blogach graficznych. Jak tylko wrócę z wyjazdu, to się ostro biorę za nadrabianie. :) Na dzisiaj myślę, że skromnie. Ale zrobiłam swoje pierwsze w życiu pngsy, chociaż wyszły trochę średnio (może nawet nie tylko trochę ;--;), ale jestem z siebie naprawdę dumna. Mam nadzieję, że SN dożyje przyszłego roku i będziemy obchodzić jej kolejny roczek. Dziękuję również Zielonemu Kociakowi i Vanes za współpracę. <3 I Dziękuję wszystkim, którzy wstawili u siebie button imprezy! Mam wrażenie, że przez ten ostatni rok sporo się zmieniło w moim stylu. Nie wiem czy na lepsze czy na gorsze, ale są takie chwile, że jestem czasami z siebie bardziej zadowolona niż kiedyś, a to chyba duży plus. W dodatku na początku SN miało być tylko i wyłącznie z samą grafiką i dodatkami, a od jakiegoś czasu publikuję tu również szablony. Zamówienia będę przyjmować prawdopodobnie w drugiej połowie lipca, tutaj albo na pandzi. ;>"

Scar (Scargraf)

"Bardzo wam dziękuję za ten rok. Dla mnie, pod względem graficznym był on naprawdę fantastyczny. Nauczyłam się robić wiele nowych rzeczy, poznałam paru wspaniałych ludzi i przede wszystkim mogłam dzielić się z wami tym, co kocham. Mimo odchodzenia i powracania po jakimś czasie wciąż ze mną byliście i gdyby nie wy, na pewno już dawno zrezygnowałabym z blogowania. Dziękuję. Bo wszyscy razem doprowadziliśmy do tego, że moje graficzne "potomstwo" (co? xd) przeżyło już okrągły rok!! Chciałam z tej okazji zrobić imprezę, dodać parę nowości, przygotować niespodzianki... Stało się, jednak, co się stało. Zepsute dwa komputery uniemożliwiły mi współpracę z blogiem. Mimo tego, nie zamierzam się poddawać. Nowy komputer wciąż jeat szukany a pieniążki odkładane więc może niedługo będę mogła tu wrócić. Tego posta piszę ja telefonie i nie wiem w jaki sposób będzie wyświetlany na komputerach więc z góry przepraszam za jakiekolwiek błędy. Powyższa sygnaturka była przygotowana już dawno jako plik psd do paczki z okazji urodzin, ale... cóż. Mam nadzieję że o niczym nie zapomniałam. Chciałabym jeszcze raz wam podziękować i z tego miejsca, na razie, pożegnać się z wami... Adios! ❤"

Tropical Secrets Jet


(C) Zoe

Stało się! Długo zapowiadany i reklamowany post Jet został opublikowany. Z dniem 1 lipca 2015 roku autorka ujawniła swoje sekrety, zaprosiła czytelników Reinwencji na prawdziwą graficzną ucztę! W wyjątkowym poście możemy znaleźć bazy, czcionki, tekstury, sesje, ikonki, jak również sekretną paczkę, do której dostęp mają nieliczni. Jest ona bowiem zabezpieczona hasłem, które najwierniejsi czytelnicy otrzymywali wraz z vipowskim zaproszeniem. Nasza redakcja również otrzymała tego typu zaproszenie, za co Jet serdecznie dziękujemy ♥

"Drodzy Przybysze, Nadszedł czas aby przedstawić Wam Sekretny Spektakl - Tropical Secrets JET, nad którym pracowałam nie miesiąc ale aż siedem lat. To mój sekretny podarunek dla Was - moich promyków światła" - wstęp jest bardzo zachęcający. Ja osobiście pragnę serdecznie zaprosić was do lektury posta Jet. Możecie to uczynić klikając tutaj.

Nowy początek!


(C) Fantazja

Ariana wróciła ♥ Uff, mi osobiście ulżyło. A wam? Autorka Starved Souls, jak tłumaczy, opuściła chwilowo bloga, ponieważ postanowiła odpocząć od graficznego zgiełku. Przez ten czas wcale nie próżnowała! Przeczytała kilka książek, jak i przeszła przez kilka odcinków serialu. Powiem wam szczerze, że ucieszył mnie powrót dziewczyny. Ponadto, zapowiedziała ona, że odtąd na blogu zostanie wprowadzonych parę zmian. Jakich? Przeczytajcie sami.

"Cześć! Wracanie po niemal dwóch tygodniach ciszy przyprawia mnie o lekki dreszcz i strach, że nikt już tu nie zajrzy. Mam na swoje usprawiedliwienie to, że wcale nie próżnowałam w tym czasie ;) Poza grafiką, przez te dwa tygodnie zdążyłam skończyć wiedźmińską sagę, przejść przez kilka odcinków Death Note (w ramach zrozumienia fenomenu) oraz rozpocząć czytanie Darów Anioła, niedawno uważanych przeze mnie za nic wielkiego. Dalej uważam, że seria nie wnosi nic powalającego na kolana, mimo to czyta się miło. Aktualnie jestem w połowie Miasta Zagubionych Dusz. Graficznie ten okres czasu przyniósł kilka refleksji. Postanowiłam wykonywać szablony i zamówienia tak, by użytkownicy nie musieli grzebać w kodzie i taplać się w zmianach ramek itp. Oznacza to, że szablony będą w większości oparte na kartach w gadżecie Strony. Dodatkowo niesie to ze sobą niestety trochę mniej możliwości "bajerowania" szablonów. Aha, jak podoba Wam się nowy szablon? Próbowałam zmienić te okropne suwaki na ładniejsze, jednak żaden z tutoriali nie podziałał. Będę jeszcze próbować, więc może z pomocą ludzi bardziej obeznanych niż ja uda się to naprawić :) Zgłaszajcie, proszę, wszystkie błędy, które są u Was widoczne. :)"

Anaya wróciła?!


(C) Invisible

Anaya (Dusza Anayi) powróciła po naprawdę długiej przerwie. Jak tłumaczy, jej życie się pokomplikowało, a co za tym idzie, ostatnią rzeczą, na jaką miała ochotę była grafika. Rzecz jasna, rozumiem graficzkę, ale za razem cieszę się, że dziewczyna się zmotywowała i postanowiła do nas wrócić. To się nazywa poświęcenie ♥

"Witajcie! Mowie tak, jakby zagladaly tu tlumy. Coz... Zaczne moze streszczac moja historie... Ostatni moj post byl dawno dawno temu, ze az malo kto to pamieta. Zaczelo sie od tego, ze dopadla mnie alergia. Bylo to gorsze niz grypa i rownie upierdliwe co angina. A wiem co mowie... Moje zycie od tego momentu zaczelo sie zmieniac. I upadac. Znacie efekt domina? No jasne, ze tak. Rzucilam szkole, poszlam do podrzednej pracy, gdzie czlowieka traktuja gorzej niz murzyna. Rodzice zaczeli podupadac na zdrowiu i wyszlo na to, ze sytuacja materialna zrobila sie gorzej niz zla. Uwierzcie mi, ze w takich warunkach grafika byla ostatnia rzecza, na jaka mialam ochote. Aczkolwiek ja to ja. Lubie brac zycie za rogi i czasem mu nakopac. I takim oto sposobem podjelam decyzje o ponownym wyjezdzie za granice. I tak oto jestem w Stanach Zjednoczonych, gdzie zamierz nie tylko pracowac, ale takze sie uczyc. W sumie to juz pracuje, ale nie chce mi sie na ten temat rozpisywac. Powiem tylko, ze od ponad szesciu miesiecy jestem bez komputera. Dostep do internetu od jakiegos czasu jedynie przez telefon i maly tablet. Zastanawiacie sie zapewne, po jakie licho ja tu pisze? Byc moze wrotce zamowie sobie laptop. Jest to zalezne od kilku czynnikow. Tak czy siak przymierzam sie do zakupu. Co za tym idzie? Byc moze wrocilabym do jedynego swiata (mojego azylu i odskoczni), gdzie tak na prawde moge poczuc sie wolna. Wiatr we wlosach i te sprawy. Przepraszam za brak polskich znakow. Przepraszam za nieobenosc i brak odpowiedzi pod komentarzami. Wybaczcie mi po raz enty :)"

Konkurs!


(C) Dakota

Kochani! Chciałabym przypomnieć, że nasz letni konkurs wciąż trwa, a jak na razie napłynęła do nas jedynie jedna praca! Zachęcam wraz z Moniką do tego, aby dołączyć do zabawy i podesłać swoje prace. Im więcej was będzie, tym lepiej :) Po szczegóły konkursu zapraszam tutaj. Nagroda jest bardzo atrakcyjna, także ten... Termin upływa w przyszłą niedzielę!

ZADANIE KONKURSOWE: WYKONAJ SZABLON, UŻYWAJĄC TYLKO ZDJĘĆ ZAWARTYCH W TEJ PACZCE. MAM NADZIEJĘ, ŻE HOSTING NIE BĘDZIE SPRAWIAŁ PROBLEMÓW. MACIE CZAS DO 12 LIPCA (DO 23:59). GOTOWE PRACE (PODGLĄD + PLIK XML) PROSIMY PRZESYŁAĆ NA KATALOGOWEGO MAILA: KATALOG.GRAFIKOW@O2.PL
Która informacja zaskoczyła was (pozytywnie bądź negatywnie) najbardziej? Czy może dodalibyście coś od informatora od siebie? Informuję, że już w następnym wydaniu pojawi się rubryczka szablonarni prowadzących nabór :)

9 komentarzy:

  1. Ta sygnaturka Natx wbija mnie w fotel za każdym razem kiedy na nią spojrzę! :D

    Fajny, pozytywny informator. ;3
    Kamień z serca, że bez informacji o usunięciach, odejściach i zawieszeniach. ^^

    A co do konkursu - coś szykuję także dwie prace będą na pewno! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już nawet nie wspominałam o zawieszeniach tym razem. Za dużo ich, a i powody wciąż te same ;C

      O! Mam nadzieję, że ta druga to będzie jakieś twoje powalające dzieło ;3

      Usuń
    2. ZK dziękuję <3

      Co do informatora, to jak zwykle, według mnie, świetnie przygotowany.
      Szacun!

      Usuń
    3. Słyszysz, Vero? Świetnie przygotowany. Potwierdzam, że duużo czasu w niego włożyłaś. A jeszcze więcej wysiłku i chęci.
      Wcale się nie nabijam, po prostu mnie to cholernie bawi. :D
      Ale tak naprawdę Cię podziwiam, serio. <3

      Usuń
  2. Ahoj! Przybywam z prośbą o dodanie ogłoszenia! :D

    button: http://funkyimg.com/i/YTht.gif

    13 lipca 2012 roku Panda Graphics (http://panda-graphics.blogspot.com/) wkroczyła na blogspot! Z okazji zbliżającej się, trzeciej już rocznicy tego wydarzenia, załoga bloga zdecydowała się na urządzenie po raz kolejny imienin Pandy.Zapowiada się świetna zabawa w graficznych rytmach. Na stole wylądują potrawy z anime, azjatyckimi gwiazdami i wiele, wiele innych smakowitości, które z pewnością nasycą wasze oczy. Nie przegap tego wydarzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodane! Wszystkich z atakiem od tych migających obrazków odsyłam na Pandę. xD

      Usuń
    2. Renfri spisała się z buttonem. Epileptykom nie polecam zbyt długiego przyglądania się mu...

      Dziękuję. :)

      Usuń
  3. Anaya wróciła?! ANAYA wróciła?! ANAYA WRÓCIŁA?! ANAYA WRÓCIŁA!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za pamięć ;)

    OdpowiedzUsuń