W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres ip i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane firmie google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować.

Logo

Witaj na Katalogu Grafików , w sercu grafikosfery, gdzie wspieramy i doceniamy każdego grafika. Znajdziesz tu aktualności, artykuły oraz przeglądy pełne różnorodnych i ciekawych prac.

TŁO

POZNAJ NASZYCH GRAFIKÓW

KATALOGI

— 4 lipca 2015
(c) Tiny Fox 

Siedzę w domku prawie cały dzień, więc ciepło mi aż tak nie doskwiera. Ale to nie zmienia faktu, że niespecjalnie idzie mi pisanie od siebie. Żeby się nie pogrążać, skrócę ten wstęp do minimum. :P Próbuję zaangażować jakiegoś kompana, bo chciałabym wybrać się na stopa nad morze. Do najprostszych to nie należy, bo znajomi obawiają się tej formy "transportu". Dla mnie to codzienność, więc i jakaś szansa na wydostanie się z kompletnego południa Polski... Ale co ja Wam tu będę: zapraszam na przegląd! 

Szablony


Podoba mi się ostatnio to kombinowanie z transformacją menu. Mamy tu jeszcze zgrabny nagłówek i coś, co właśnie zrozumiałam: kolumny kompletnie oddzielone od tła, żyją własnym życiem. Fajnie. :)

Kolejny z serii podniebnych wytwór k4sper - dobrze, bo zaczynało mi jej brakować. ^^ Najbardziej urzeka kolorystyka i ciekawe podejście do szczegółów. 

Moim zdaniem Lotus nieco szaleje z obramowaniami... Ale podoba mi się użycie jednego przygaszonego odcienia niebieskiego w sposób genialny - bo ten kolor jest tam, gdzie powinien. 

Tyle już widzieliśmy szablonów w tych kolorach, a ten urzeka na nowo. ;)

Zastanawiałam się, jak opisać tę pracę... Bo nie jest urocza, to nie to słowo. Zmieszałabym "zjawiskowy" z "bajkowym", raczej tak. 

Jeżeli komuś spodobał się główny szablon Dotyku Magii, teraz może go bez przeszkód pożyczyć. Jest naprawdę klimatyczny i pasuje do postaci Snape'a. :)

Bardzo elegancki szablon. Wszystko, co trzeba, jest dopracowane. 

Autorka uważa, że jej szablony robią się nudne... A my nadal nie przestajemy się nimi zachwycać. 


Nagłówki


(C) Zielony Kociak ♥

Cześć! Za oknem podobno istny skwar (podobno, bo nawet nie chcę nosa wystawić o tej godzinie za okno), a ja nadaję do was z chłodnego (klimatyzowanego) pomieszczenia popijając zimną arbuzadę. Kto się rozmarzył? Dobrze, wracając do głównego wątku. W tym tygodniu wypadliście naprawdę dobrze! Pojawiło się sporo ciekawych prac, a co za tym idzie, miałam w czym wybierać. Będzie kolorowo, będzie apetycznie ♥ Poznajcie siedmiu faworytów, którzy podbili moje serce w tym tygodniu!

Na pierwszy ogień idzie Tiny ze swoją niesamowitą i powalającą pracą. Całość jest niby minimalistyczna, ale dopiero środek nagłówka zdradza nam, że tak nie jest. Podoba mi się to, że połączyłaś ze sobą tylko kilka barw, przez co całość  wydaje się być nieskomplikowana, ale efektowna.

Moje zdolne dziewczynki <3 Praca ta podoba mi się w szczególności, ponieważ pachnie świeżością, pachnie latem, pachnie... Nawet nie jestem w stanie tego opisać. Pierwszy raz spotykam się z czymś takim, że cały nagłówek poświęcony jest kolorowi fioletowemu. Ach, i te graficzne elementy :*

Omg, omg, omg! Fantazję poniosła chyba fantazja! Już dobrze wiecie, że za tego typu nagłówki dam sobie rękę odciąć. Ten jest wyjątkowy z wielu względów. Jednym z nich jest fakt, że całkiem odpowiada mi muzyka Taylor. Nie mam pytań, cudo! To zdecydowanie jedna z piękniejszych prac tego przeglądu ♥

Ten nagłówek bardzo mnie zaintrygował! To chyba pierwsza praca Breath utrzymana właśnie w takim klimacie :) Nie powiem, wyszło jej to GENIALNIE! W szczególności zwróciłam uwagę na efektowne odciski dłoni oraz geometryczne elementy.

Pracy Sasame nie mogło w przeglądzie zabraknąć, a w szczególności wtedy, kiedy jej blog obchodzi pierwsze urodzinki ♥ Solenizantów mamy więcej, bo okres wakacji to dosłownie wysyp jubileuszy - o nich, rzecz jasna, więcej w najbliższym informatorze. Nagłówek podoba mi się za to, że jest letni, kolorowy, idealnie oddaje atmosferę wakacji. To mój drugi faworyt, definitywnie *u*

Lotus, Lotus, Lotus... Z tygodnia na tydzień tworzy coraz piękniejsze prace, a ja tym samym za niedługo się rozchoruję (za dużo tu piękna i estetyki - głowa boli!). Moją uwagę przyciągnął w pierwszej kolejności nietypowy kolor nagłówka, a po bliższym spotkaniu z pracą zauważyłam, że również inne elementy nadają jej uroku m.in. kurtyna w tle :)

Przed wami kolejna praca, której autorka nie szczędziła dodatków oraz wyobraźni :) Wszystko jest nawrzucane na (za przeproszeniem) kupę, ale to właśnie ten nieład powoduje, że na nagłówek aż
chce się patrzeć. Ryż i mysz, to lubię ♥
Podziel się tym postem na:
Wiemy jak ważny jest czas. Dlatego też stworzyliśmy formę, dzięki której można podesłać do nas swoje prace, bez zbędnego logowania się na maila.
Jedyne co musisz zrobić, by twoja praca została poprawnie zakwalifikowana
  • Podać swój Nick. Opcjonalnie: po przecinku podać nazwę strony na której tworzysz (tylko jednej).
  • Wpisać swój adres e-mail, opcjonalnie w wiadomości podać inny kontakt. Ważne, by w razie problemów, można było się z tobą szybko skontaktować.
  • W wiadomości podać: nazwę rywalizacji (postu), oraz link do grafiki.
  • Zamieścić komentarz w rywalizacji, o przesłaniu przez formę pracy.
Życzymy powodzenia!
-Załoga Katalogu.



  1. Cóż za cudowny przegląd! Same perełki! Z szablonów moimi faworytami są prace Lotus i Invisible, a z nagłówków: Desari, Lotus i Tiny Fox :) Reszta prac też jest fenomenalna, ale akurat te chwyciły moje serduszko.
    Dziękuję za docenienie mojego szablonu!
    Pozdrawiam!
    Natx z lost souls

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się że coraz więcej życia oraz kolorów widać w przeglądach. Aż chcę się na nie patrzeć bez końca.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za wyróżnienie mojego szablonu w przeglądzie ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za wyróżnienie mojego szablonu :>
    Dla mnie dziś wygrywa Lotus - zabiła mnie szablonem i nagłówkiem ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuje ślicznie, za wyróżnienie mojej pracy :)
    Tylko błagam nie ucinaj sobie ręki, bo będę Cię mieć na sumieniu :D
    Jednak przechodząc do przeglądu to zdecydowanie podoba mi się szablon - Lotus i Natx :) Zaś z nagłówków najbardziej przypadł mi do gustu ten od - Tiny Fox :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dobra, tym razem oszczędzę swoją kończynę górną :) Skoro tak bardzo prosisz... :)

      Usuń
  6. Oja, oja. Kocia sygnaturka! Cieszę się, że ozdobiła tę notkę. <3
    Dla mnie faworyci to Ronnie i Fantazja i Tiny i i i... Wszystko.
    Same perełki. <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za wyróżnienie mojego szablonu! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za umieszczenie mojego nagłówka. :)
    Szablony k4sper i Renfri wymiatają <3

    OdpowiedzUsuń

Szukajka

graphic-luna
© 2020 | graphic-luna