zamknij

W innym stylu - słońce

(C) Sasame ka


Cześć i czołem! Ostatnią noc spędziłam u koleżanki, a więc stąd brak jakiejkolwiek aktywności z mojej strony. Bawiłyśmy się świetnie. Myślę, że gdyby nie uporczywy upał i fakt, że zgubiłam się z rodzinnym mieście, byłoby jeszcze lepiej :) W dniu dzisiejszym przychodzę do was z kolejnym wydaniem "W innym stylu". Och, ostatnio razem z Monisią zarzucamy was toną konkursów. No cóż, a nie mówiłam, że będzie tego dużo? Po prostu chcemy, aby każdy znalazł coś dla siebie! Zobaczcie, jakie wyzwanie zaplanowałam dla was dzisiaj :)

   
(C) Jet

Okej, zaczynamy! Waszym zadaniem będzie stworzenie nagłówka pełnego słońca. No wiecie, w końcu mamy wakacje :) Wymaganym jest, aby na pracy znajdowało się słoneczko. Wielkość dowolna, kolorystyka również Proszę o zostawianie odnośników do prac oraz innych wymaganych informacji (nicku, adresu bloga autora) w komentarzu pod tym postem. Rozstrzygnięcie już 13 lipca 17 lipca po południu :)

Mam nadzieję, że tym razem chętnie weźmiecie udział w mini konkursie. Tematyka przyjemna, a i samo wykonanie słonecznego nagłówka to nie fizyka kwantowa! Nawiążę jeszcze do samej pracy; nagłówek może przedstawiać zachód słońca, jego zaćmienie, wschód lub planetę widzianą z perspektywy kosmosu - liczę na waszą kreatywność!

8 komentarzy:

  1. Ojej juz mi sie podoba :)
    Bardzo lubie takie prace, nie wiem czy zaraz sie za cos nie wezme :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Może się skuszę :)
    A tymczasem chciałabym dodać małe ogłoszenie :)
    Button reklamujący imprezę: http://funkyimg.com/i/YVTa.png
    "Już 13 lipca (po południu) na GdM pojawi się pierwsza mini impreza! Mam nadzieję, że blog powróci do żywych, dlatego przewiduję kilka dodatków, żeby Was udobruchać :) Serdecznie zapraszam!"
    Dziękuję ślicznie. Pozdrawiam! ^.^
    PS. Coś widzę dużo osób ostatnio robi takie imprezy czy urodziny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam Cię bardzo za tę zwłokę, ale ukradli mi prąd... :P Ogłoszenie dodane!

      Usuń
  3. Chciałabym poinformować, że blog Magic Graphics (http://magic-graphics-half-a-heart.blogspot.com/) został usunięty.
    Za wszystkie problemy przepraszam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To żaden problem, naprawdę :) Blog usunięty ze spisu.

      Usuń
  4. Zielony Kociak z panda-graphics przekazuje katalogowi swoje słoneczka:
    http://funkyimg.com/i/Zapn.gif

    OdpowiedzUsuń