W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres ip i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane firmie google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować.

Logo

Witaj na Katalogu Grafików , w sercu grafikosfery, gdzie wspieramy i doceniamy każdego grafika. Znajdziesz tu aktualności, artykuły oraz przeglądy pełne różnorodnych i ciekawych prac.

TŁO

POZNAJ NASZYCH GRAFIKÓW

KATALOGI

— 8 sierpnia 2015
 
(c) Soerance

Ciepło, ciepło, gorąco... Osobiście siedzem w domku i nie wychylam palca za drzwi. Przynajmniej dotychczas. Nie lubię ciepła, może dlatego, że urodziłam się w zimie i to śniegi są mi bliskie... Wyjeżdżam za chwilkę na wycieczkę rowerową po koleżankę, która kończy pracę w sklepie. Myślę, że przez te 20km chłodny wiatr ułatwi mi wojaże. ;) Cztery pierwsze szablony to typy Pejti z Desirouss. Część nagłówkowa ma nowego autora. ^^ Oddaję przegląd w Wasze łapki! 

Szablony 

 
Idealne kolory, cały szablon jest taki delikatny i spokojny. Autorka ograniczyła się ze wszelkimi zbędnymi dodatkami, które mogłyby zepsuć wygląd. A nie każdy potrafi się powstrzymać. :) 

 
Po raz kolejny wybieram ciemny szablon, ale po prostu jest powalający. Idealny, taki dopracowany... wszystko zgrywa się w całość.

 
Skumulowanie wszystkich najbardziej potrzebnych gadżecików w małej dynamicznej formie po lewej to strzał w dziesiątkę. 

Prosty, ale jest w nim coś uroczego. Skromne menu, pasująca czcionka, stonowany kolor. Stworzony do opowiadań.

 
Genialne zastosowanie jasnego błękitu. Kolumny są praktycznie dodatkiem do nagłówka. Niezły efekt. :)

Widzieliśmy już wiele prób wykorzystania hogwartowych barw, ta może nie jest idealna, ale całkiem trafiona. 

Tak skradające uwagę połączenie kolorów musiało tutaj trafić. Jest jednocześnie lekkie i pełne energii. 

 
Ryzykowne, co nie? Umiejętne połączenie dwóch światów/kolorów, whatever. Bardzo mi się podoba. 


Nagłówki


(c) Rosesylla

Witam, z tej strony Fantazja :) Czy tylko ja czuję, że nie mogę oddychać przy takiej pogodzie? Dosłownie się nią duszę, naprawdę nie pogardziłabym deszczem i jakąś mała burzą. Niestety z dnia na dzień, ma być coraz gorzej ;-; Ech. Dziś mam dla Was, 7 cudownych prac na które serdecznie zapraszam :)

Praca Rosesylli, urzekła mnie szczególnie kolorami - zawsze uwielbiałam połączenie szarości z czerwienią, czy innym ciekawym kolorem :) Naprawdę dobra robota!
Dla niektórych róż jest kolorem 'kiczu', a jednak mnie ta praca zaczarowała. Jest w pewnym sensie prosta, nie ma na niej wielu rzeczy, a jednak wszystko wygląda naprawdę dobrze. Chętnie zobaczyłabym szablon z tym nagłówkiem ^^
Dylan *-* Sama nie wiem czy wybrałam, tą pracę ze względu na niego (tak przyznaje się, jestem w trakcie oglądania kolejnego odcinka teen wolf), czy urzekły mnie kolory. Jedynym elementem, który za bardzo mi tutaj nie pasuję to ilość zegarków. 
Pora na pracę Tiny. Jest ona dość... Mroczna. Te plamy krwi w tle, oraz czarno-białe postacie świetnie prezentują się, z nieco jaśniejszym dołem. Lisek, za każdym razem potrafi sprawić, że jej pracę wyglądają elegancko. 
Wyjątkowo tapeta od Prettysmilex. Kocham połączenie zieleni z bielą i bladym brązem. Praca jest dość prosta, i lekka. Naprawdę przyjemna dla oka i dla osób, które nie lubią mocnych kolorów.
Wchodząc na bloga Evelyn, naprawdę długo zastanawiałam się który nagłówek wybrać, a co za tym idzie każda praca była wyjątkowa i zrobiona od serca. W końcu po dłuższym namyśle zdecydowałam się na nią. Kolory przypominają mi jesień, w dodatku stocki tak świetnie wpasowały się do pracy. Genialna praca!
Na koniec mam dla Was, wspaniałą współpracę Arachne i Fluffy Cookie :) Pewnie sobie pomyślicie, co ta Fantazja ma z tą zielenią? ;D Zupełnie nic. Nie mogłam się po prostu oprzeć temu, że pomimo dość 'ciemnych' kolorów, wtopienie stocków jest delikatne i ujmujące. 

Koniecznie napiszcie, jaka praca przypadła Wam do gustu :)

Podziel się tym postem na:
Wiemy jak ważny jest czas. Dlatego też stworzyliśmy formę, dzięki której można podesłać do nas swoje prace, bez zbędnego logowania się na maila.
Jedyne co musisz zrobić, by twoja praca została poprawnie zakwalifikowana
  • Podać swój Nick. Opcjonalnie: po przecinku podać nazwę strony na której tworzysz (tylko jednej).
  • Wpisać swój adres e-mail, opcjonalnie w wiadomości podać inny kontakt. Ważne, by w razie problemów, można było się z tobą szybko skontaktować.
  • W wiadomości podać: nazwę rywalizacji (postu), oraz link do grafiki.
  • Zamieścić komentarz w rywalizacji, o przesłaniu przez formę pracy.
Życzymy powodzenia!
-Załoga Katalogu.



  1. Dziękuję za umieszczenie moich prac w przeglądzie aż dwa razy. Naprawdę bardzo mi miło z tego powodu, chociaż chciałabym zaznaczyć iż wyróżniony nagłówek powstał ze współpracy z Prettysmilex. ;-)

    Co do moich faworytów do wśród szablonów bezkonkurencyjna jest praca Prettysmilex. W nagłówkach w oko wpadła mi praca Tiny Fox i obecna tapeta moja, czyli kolejne dzieło Prettysmilex. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję za wyróżnienie mojego szablonu. :)
    Najbardziej podobają mi się szablony Avad Ka i Natx. Z nagłówków najlepszy jest od Tiny Fox :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za wyróżnienie ;)
    Jak zwykle wszystkie prace cudowne aż trudno wybrać faworyta ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z szablonów najbardziej podoba mi się dzieło Pretty oraz Agaty ♥ Muszę przyznać, że dziewczyny odwaliły kawał dobrej roboty! W przeglądzie nagłówków nie potrafię rzec, kto jest jednoznacznym faworytem. Myślę jednak, że jest nią Rosesylla.

    Cieszę się Fantazjo, że zechciałaś zająć się częścią nagłówkową przeglądu! Miło mi, że tak utalentowana graficzka i wspaniała dziewczyna jest moją "następczynią". Super, że to właśnie ty przejęłaś pałeczkę (:

    OdpowiedzUsuń
  5. Tiny Fox zawsze będzie moim bezkonkurencyjnym ulubieńcem! Jeny, patrząc na jej nagłówek mam masę pozytywnych uczuć. To naprawdę wygląda fantastycznie!
    Jeżeli chodzi o szablony to Agata z WS, chwyciła mnie za serce. To wygląda tak tajemniczo, tak oryginalnie, że sama nie wiem jak mogłabym go opisać. Jest po prostu śliczny i robi wrażenie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Na początek diękuję za umieszczenie mojego szablonu w przeglądzie.

    Z pozostałych opublikowanych szablonów bardzo podobały mi się te autorstwa Pretysmilex, Sasame Ka, Rosesylla i Natx, ale pozostałe szablony także są piękne.

    Z nagłówków naprawdę trudno było mi coś wybrać i po dłuższym zastanowieniu stwierdzam, ż *wybieram wszystkie*. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo dziękuję za umieszczenie w przeglądzie mojego nagłówka :)

    OdpowiedzUsuń

Szukajka

graphic-luna
© 2020 | graphic-luna