W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres ip i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane firmie google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować.

Logo

Witaj na Katalogu Grafików , w sercu grafikosfery, gdzie wspieramy i doceniamy każdego grafika. Znajdziesz tu aktualności, artykuły oraz przeglądy pełne różnorodnych i ciekawych prac.

TŁO

POZNAJ NASZYCH GRAFIKÓW

KATALOGI

— 24 sierpnia 2015
(c) Yassmine
Witam Was kochani w ostatni tydzień sierpnia! Czas leci nieubłaganie, a z tym idzie koniec wakacji. Czasem dałabym wszystko za taki stop czas, by móc każdą chwilą się dobrze nacieszyć, bo z życia trzeba korzystać! Do szkoły przygotowane mam prawie wszystko, teraz tylko czekać na pierwsze lekcje i dowiedzenie się wszystkiego, choć niektórych książek nie mam w planie kupować (np. do religii). Wracając do tematu, to dzisiaj przychodzę z kolejną dość zapomnianą serią postów, a dokładniej Retrospekcją bloga Terrible Crash, który prowadzi Yassmine.

Sygnatury

Ikony

Nagłówki

Ten nagłówek uwielbiam za naprawdę wiele rzeczy, ale wymienię tutaj tylko dwie! Po pierwsze przez aktorkę (i American Horror Story, w którym grała). Po drugie kolorystyka jest zachwycająca - ten różowy w połączeni z zielonym robi takie wrażenie. Po prostu go lubię.
Jedyna ciemna praca w tym przeglądzie nagłówków, jednakże bardzo mi się podoba od samego początku, kiedy to Yassmine dodała z nią post. Kolorystyka i wtopienie każdego stocku jest świetne. Naprawdę nie mam nic do zarzucenia.
Praca ta podoba mi się pod każdym względem! Nagłówek ma w sobie coś takiego, że nie można od niej oderwać oczu i chyba o taki efekt chodziło Yass. Świetny!
Skromnie napiszę tutaj, że pracę tą wybrałam w połowie dlatego, iż są tutaj filmowi Alex i Rosie (czyli Lily Collins oraz Sam Claflin). Naprawdę mam taką książkową obsesję, więc jak tylko zobaczyłam ten nagłówek, to od razu wiedziałam, że musi się pojawić w Retrospekcji, więc nie bijcie!

Szablony

Jestem wielką fanką minimalizmu i nie zbyt lubię otwarte szablony, dlatego ten wygrywa u mnie wszystko. Jaskrawy niebieski, tak pięknie komponuje się z całością. Naprawdę bardzo mi się podoba.
Kolejny zamknięty szablon, ale po prostu nie mogę się powstrzymać, bo minimalistyczne szablony Yassmine są naprawdę świetne. Tutaj mamy malutki graficzny dodatek w postaci nagłówka, który idealnie współgra z resztą.
Układ zamknięty i ciemna kolorystyka, której w szablonach unikam jak ognia, bo po prostu nie trafia w moje gusta, jednakże ten szablon z Tomem bardzo mi się spodobał.
Szukałam czegoś otwartego, ale ten szablon bardzo zachwycił mnie ułożeniem stron i etykietek, czyli tych numerków, które znajdują się pomiędzy postem, a kolumną boczną. Pomysłowe!

Właściwie to jest wiele przeglądów Terrible Crash, ale to właśnie on przyszedł mi do głowy jako pierwszy. W ostatniej Retrospekcji Scar zaproponowała Scargraf i Starved Souls, dlatego pragnę powiedzieć, że na pewno wezmę się za ich przegląd, jednakże zanim przeczytałam komentarze z poprzedniej notki, to ten był już przygotowany.
Podziel się tym postem na:
Wiemy jak ważny jest czas. Dlatego też stworzyliśmy formę, dzięki której można podesłać do nas swoje prace, bez zbędnego logowania się na maila.
Jedyne co musisz zrobić, by twoja praca została poprawnie zakwalifikowana
  • Podać swój Nick. Opcjonalnie: po przecinku podać nazwę strony na której tworzysz (tylko jednej).
  • Wpisać swój adres e-mail, opcjonalnie w wiadomości podać inny kontakt. Ważne, by w razie problemów, można było się z tobą szybko skontaktować.
  • W wiadomości podać: nazwę rywalizacji (postu), oraz link do grafiki.
  • Zamieścić komentarz w rywalizacji, o przesłaniu przez formę pracy.
Życzymy powodzenia!
-Załoga Katalogu.



  1. Yassmine zachwyca za każdym razem bez wyjątku. I choć ostatnim czasem rzadko dodaje notki, zaglądam na jej bloga regularnie z nadzieją, że wkrótce coś się pojawi. Najbardziej spodobały mi się te urocze ikonki ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yassmine ma swój styl, i gdy widzę jakąś pracę, która jest przez nią zrobiona, to od razu to wiem. Również mam nadzieję, że wkrótce coś nowego się pojawi na TC :)

      Usuń
  2. Poproszę o dodanie ogłoszenia.
    Button: http://funkyimg.com/i/21oHf.png
    Treść: Na Panda Graphics (link: panda-graphics.blogspot.com) pojawiły się informacje odnośnie drugiej edycji Współpracy z Pandą! Zapraszam do zapoznania się z nowościami oraz do wzięcia udziału.

    OdpowiedzUsuń
  3. Proszę o dodanie ogłoszenia
    http://funkyimg.com/i/21pFS.png
    Treść na Blogu Rockmenowa (www.rockmenowa.blogspot.com) dnia 15 września o godzinie 20:00 (miejmy nadzieję bez opóźnień) pojawi się notka tematyczna nawiązująca do postaci jak i aktorów z Filmu Niezniszalni ,zapraszam też chętnych do współpracy .Za wklejenie bannera magiczny prezent.

    OdpowiedzUsuń
  4. również proszę o dodanie ogłoszenia:
    Proszę o dodanie ogłoszenia :)
    http://funkyimg.com/i/21pXY.png
    Na Graphic Valley [http://graphic-valley.blogspot.com/] 31 sierpnia o godzinie 17:00 odbędzie się impreza graficzna. Tematem przewodnim będą wakacje i szkoła. Na osoby, które wkleją powyższy button na swojego bloga czeka paczka niespodzianka.
    Serdecznie zapraszamy!
    ~Lynx i Oblivite

    OdpowiedzUsuń
  5. Mogę prosić o dodanie ogłoszenia?
    Ten button > http://funkyimg.com/i/21qfX.png
    Zalinkowany tu > http://szablono-sfera.blogspot.com/p/nabor.html
    Z góry dziękuję :D

    OdpowiedzUsuń

Szukajka

graphic-luna
© 2020 | graphic-luna