W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres ip i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane firmie google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować.

Logo

Witaj na Katalogu Grafików , w sercu grafikosfery, gdzie wspieramy i doceniamy każdego grafika. Znajdziesz tu aktualności, artykuły oraz przeglądy pełne różnorodnych i ciekawych prac.

TŁO

POZNAJ NASZYCH GRAFIKÓW

KATALOGI

— 19 września 2015
 
(c) Evelyn

Pozwólcie, że pominę wszelkie wstępy. Na serio śpieszę się, że o ja nie mogę, więc tylko sklejam przegląd i Wam go oddaję. Buziaki! 


Szablony 


 
Zaczynamy kolorystycznym akcentem jesiennym. Jak zawsze u Liska: wszystko zgrabnie i tylko się zachwycać. :)

 
Cudny i pomysłowy minimalizm. Bo to jest minimal, co nie? Odcienie szarości z miętowymi akcentami to naprawdę fantastyczne połączenie. 

 
Tak bardzo spodobał mi się efekt tła-nagłówka, że musiałam dodać ten szablon do przeglądu. Trochę tylko nie pasuje mi niebieski do Hogwartu, no ale... Ogólnie niczego tutaj nie brakuje. 

 
Praca nieco przygaszona, ale i tak uważam, że Bloody stworzyła tutaj bardzo ciekawy nastrój i na pewno komuś się to przyda. 

  
Musiał się tutaj znaleźć! Nie wiem dlaczego, ale pierwsze, co pomyślałam, gdy go zobaczyłam, to "idealny". Mam nadzieję, że to zasługa nie tylko efektu 3d... Dobry nagłówek to podstawa takiego szablonu. 

 
Muszę powiedzieć, że ta praca totalnie wymiata. Jest bardzo konkretna. Po prostu nie można się do czegokolwiek przyczepić... Zieleń ożywia i nadaje całości optymistycznego wymiaru. 

 
Patrząc na podgląd i komentarz, wierzę, że szablon jest dynamiczny. I baaardzo udany. Tym bardziej, że można go dostosować do własnych potrzeb. 


Nagłówki


 
(c) Tiny Fox 

Dzisiaj przeglądem nagłówków zajęła się dla Was świetna graficzka, która niedawno zasiliła grono szabloniarzy na Pandzie - Eveline Dee. Przygotowała 6 prac, które wpadły jej w oko wraz z uroczymi miniaturkami. Jeszcze raz dziękuję! <3


 
Taki malutki nagłówek, ale zarazem bardzo ciekawy. Ta tajemniczość i kolory przyciągnęły moją uwagę równie bardzo jak ciekawy układ zdjęć. Bardzo podobają mi się tego typu prace i Ariana naprawdę trafiła w moje gusta.

 
Piękne. Niesamowite. Magiczne. Naprawdę cudna praca. Idealnie odzwierciedla swoją fantastyczną tematykę. Napis jest świetnie dopasowany i tematycznie, i graficznie. Ostatnio bardzo podobają mi się właśnie tego typu prace ze stockami PNG, każda z nich jest na swój sposób osobliwa i interesująca.

 
Uwielbiam "Papierowe Miasta", co też mnie trochę przyciągnęło do tego nagłówka, ale oczywiście nie tylko to. Praca jest bardzo dobrze wykonana. Na pierwszy rzut oka wydaje się prosta i niezbyt skomplikowana, ale jak się tak bliżej przyjrzeć to ma wiele ukrytych szczegółów i jest naprawdę czarująca. 

 
Praca wykonana z wielką starannością, zresztą jak wszystko u Lotus. :) Może nie do końca podoba mi się ten główny napis, nie bardzo lubię obrys czcionki. Mimo tego praca składa się z wielu elementów i każdy z nich dodaje coś szczególnego do całości. Podziwiam to wyczucie z dodawaniem tych odpowiednich stocków, jest to coś co sama nadal jeszcze nie bardzo potrafię.

 
Widząc ten nagłówek, od razu zaczęłam wymyślać w głowie jakąś historię z nim związaną. Przepełniony jest taką delikatnością, a zarazem tajemniczością. Bardzo podoba mi się ten stock z jakimś zamkowym sufitem. Wszystko tutaj świetnie ze sobą współgra i tworzy razem spójną, wręcz nierozerwalną, całość. :)

 
Nagłówek spodobał mi się od chwili, gdy zobaczyłam go po raz pierwszy. Naprawdę wygląda niesamowicie, jest bardzo oryginalny. Nowy wymiar biało-czarno-czerwonych prac. Wszystko jest idealnie zgrane i robi na mnie bardzo pozytywne wrażenie za każdym razem, kiedy na niego patrzę.

Podziel się tym postem na:
Wiemy jak ważny jest czas. Dlatego też stworzyliśmy formę, dzięki której można podesłać do nas swoje prace, bez zbędnego logowania się na maila.
Jedyne co musisz zrobić, by twoja praca została poprawnie zakwalifikowana
  • Podać swój Nick. Opcjonalnie: po przecinku podać nazwę strony na której tworzysz (tylko jednej).
  • Wpisać swój adres e-mail, opcjonalnie w wiadomości podać inny kontakt. Ważne, by w razie problemów, można było się z tobą szybko skontaktować.
  • W wiadomości podać: nazwę rywalizacji (postu), oraz link do grafiki.
  • Zamieścić komentarz w rywalizacji, o przesłaniu przez formę pracy.
Życzymy powodzenia!
-Załoga Katalogu.



  1. Szablon Lisa, jak zwykle, wygrywa wszystko! Jak napisałaś: "Tylko się zachwycać" :) Natomiast z nagłówków, bardzo podoba mi się współpraca Sasame Ka i Renfri, jest świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie dziękuję za umieszczenie mojej pracy w przeglądzie, akurat nad tym szablonem napracowałam się chyba najwięcej z całej notki, a kolor jest taki poprzez zamawiającą ;) U mnie faworyt jak zawsze jest u Lotus ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się szablon Mii, te paski ograniczające kolumny wyglądają świetnie! Również zdobył moje serce szablon Robyn, prosty, ale dopracowany :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tam jestem zdziwiona, że żadna z tych 40 współprac publikowanych na pandzie nie przypadła Ci do gustu. xD

    A przeglądzik naprawdę fajny. ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież nie mogłam kazać Eve czegoś wybrać... Z drugiej strony: właśnie do mnie dotarło, że przecież sama tam należy. Także tego. O.o

      Usuń
    2. O, faktycznie. To ona robiła nagłówki.
      Szczerze mówiąc to wiele wyjaśnia. Pewnie nie chciała faworyzować bloga, którego współtworzy. ^^
      Ja to rozumiem bo szczerze mówiąc sama wahałam się w moim przeglądzie z tego tygodnia cokolwiek umieścić. :D

      Usuń
  5. Ślicznie dziękuję za pokazanie mojego szablonu :D
    Do swoich faworytów zaliczam szablony Shandie oraz Luny. Bardzo podoba mi się też nagłówek Ariany.

    OdpowiedzUsuń
  6. O matko, ale cudny przegląd!
    Własnie nadrabiam zaległości i powiem szczerze... że jestem po prostu zachwycona wybranymi pracami graficzek. Są obłędne!
    Moimi faworytami są prace:
    Shandie, Tiny Fox, Lotus oraz Fantazji.
    Bardzo dziękuję za umieszczenie aż dwóch moich prac! Jestem z nimi bardzo związana i dumna.
    Pozdrawiam!
    Forain z lost souls ♥

    OdpowiedzUsuń

Szukajka

graphic-luna
© 2020 | graphic-luna