W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres ip i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane firmie google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować.

Logo

Witaj na Katalogu Grafików , w sercu grafikosfery, gdzie wspieramy i doceniamy każdego grafika. Znajdziesz tu aktualności, artykuły oraz przeglądy pełne różnorodnych i ciekawych prac.

TŁO

POZNAJ NASZYCH GRAFIKÓW

KATALOGI

— 1 października 2015
Free Image Hosting at FunkyIMG.com
(C) Lotus

Miesiąc nauki za nami! Jak samopoczucie? Dopadła was już jesienna chandra? W końcu od ponad tygodnia mamy nową porę roku. Przyznam się, że pod koniec września przeżywałam przeziębienie. Już w jedną z niedziel czułam, że coś mnie bierze. Katar towarzyszył mi jedynie trzy doby, a potem wszystkie objawy zniknęły. No, zapomnijmy o choróbskach i bierzmy się za post! Po moim apelu na pocztę napłynęło aż sześć prac. Prosiłam o stworzenie sygnaturki, która ukazywałaby waszą ulubioną bajkę z dzieciństwa. Odzew był niesamowity. Widzicie, wystarczyło troszkę pokrzyczeć, a od razu wzięliście się do roboty :) Zobaczmy jakie cuda przywędrowały na naszego mejla!

Tiny fox


Tego tchórzliwego pieska kochali chyba wszyscy. Gdy byłam młodsza, uważałam tę bajkę za horror. No wiecie, pan Eustachy miał w sobie coś, co wzbudzało we mnie niepokój. To nie zmienia oczywiście faktu, że ubóstwiam tę kreskówkę. Sygnaturka w nieco innej formie niż te, które znajdują się poniżej, ale to dobrze - gratuluję Tiny fox, że wyszła naprzeciw innym i wykazała się kreatywnością!

Oreuis


Merida Waleczna. Rudowłosa piękność z niewyparzonym językiem. Gdyby nie kolor włosów, mogłabym śmiało rzec, że to odzwierciedlenie mnie (: Pokochałam tę sygnaturkę, a to ze względu na gif. Nie uwierzycie, ale w podobnym stanie jestem niemalże codziennie. Szczególnie na angielskim, gdy pani profesor zadaje trzy kartki A4 pracy domowej do zrobienia na dzień następny. A dla autora pracy ogromny plus za przedstawienie motywu leśnego!

Fantazja Hood


Królik Bugs to kolejna postać, bez której dzieciństwo moje (jak i wszystkich tu zebranych) nie miałoby najmniejszego sensu. Przyznam się bez bicia, że zdarza mi się odpalić TV i obejrzeć któryś z odcinków Looney Tunes Show. Szalone przygody bohaterów Disney'a sprawiają, że dzień staje się piękniejszy.

Mrs. Black


O, byłam na tym w kinie! Kij z tym, że w późniejszych latach film "Ratatuj" widziałam z pięćdziesiąt razy w telewizji. Salonowe pudło dostarczające taniej rozrywki (jak to mawia moja pani profesor od wiedzy o kulturze) to nie to samo, co magia wielkiego ekranu. Emocje, sala pełna rozwrzeszczanych dzieci, zniecierpliwionych rodziców i tony pop cornu. Czyż to nie wspaniałe? Sygnaturka podoba mi się ze względu na żywe kolory, które sprawiają, że cała kompozycja jest miła dla oka.

Zielony Kociak


I choć "Król Lew" kojarzy mi się raczej źle (nie wiedzieć czemu, ale nie miałam okazji zobaczyć filmu do końca, ponieważ zawsze go wyłączałam w momencie, w którym stwierdzałam, że zaraz wydarzy się coś niedobrego), jestem zdania, że sygnaturka zrobiona jest na medal! Pomarańcz i zieleń - zestaw, który prześladuje mnie od dawna. I oczywiście wspaniały gif, na który gapię się już dobry kwadrans. Jest hipnotyzujący, no :)

Monika4451 


Przed nami ostatnia praca, którą prezentuję w tym wydaniu "W innym stylu". Minionki Moniki! Dobra, nie bijcie mnie. Nigdy nie oglądałam tego filmu. Tak, tak. Moja przyjaciółka szaleje za tymi żółtymi stworkami w kształcie drażetek Tic Tac; zbiera koszulki z ich nadrukiem, baloniki na wszelkich festynach itd. Dodam, że jest w moim wieku :) Ech, znów zboczyłam z tematu! Tutaj również zachwycił mnie gif, ale i ciekawy napis dotyczący przyjaciela. Interesujący pomysł ze wkomponowaniem słów w litery z "brzuszkami" - genialne!

A ja mam dla was następne wyzwanie!


(C) Evelyn

Mogliście przewidzieć (a raczej domyślić się czytając tytuł notki), jaką pracę domową przygotowałam dla was tym razem. Waszym zadaniem będzie stworzenie nagłówka, który przedstawia piękną, złotą, Polską jesień. No wiecie, żebyśmy nie kojarzyli tej pory roku z pluchą i chłodem (: Nie jest to jakieś wygórowane wyzwanie, dlatego też mam nadzieję, że znajdzie się wielu chętnych, którzy nadeślą swoje dzieła na naszą pocztę. Zasady są niezmienne (zalinkowaną/zamieszczoną w załączniku pracę nadsyłacie na adres katalog.grafikow@o2.pl, a w treści podpisujecie się nickiem, jakim posługujecie się w grafikosferze, jak i pozostawiacie adres bloga, który reprezentujecie). Na wasze dzieła czekam do końca października. Wiem, to sporo czasu. Zapewniam jednak, że jeśli zrobienie jesiennego nagłówka odłożycie na ostatni moment, zapomnicie o tymże wyzwaniu, a termin przepadnie. Staram się regularnie przypominać o trwającym konkursie, lecz taka informacja nie trafia do szerokiego grona odbiorców. 
Wiem, że rozpoczął się najgorętszy okres, ponieważ nauczyciele/profesorowie sprawdzają teraz waszą wiedzę. Rozumiem, że przed wami sporo nauki, lecz postarajcie się poświęcić chociażby tę godzinkę tygodniowo i nie zapominajcie o nas! Mam nadzieję, że mój apel poskutkuje tak samo, jak ostatnio (:
Podziel się tym postem na:
Wiemy jak ważny jest czas. Dlatego też stworzyliśmy formę, dzięki której można podesłać do nas swoje prace, bez zbędnego logowania się na maila.
Jedyne co musisz zrobić, by twoja praca została poprawnie zakwalifikowana
  • Podać swój Nick. Opcjonalnie: po przecinku podać nazwę strony na której tworzysz (tylko jednej).
  • Wpisać swój adres e-mail, opcjonalnie w wiadomości podać inny kontakt. Ważne, by w razie problemów, można było się z tobą szybko skontaktować.
  • W wiadomości podać: nazwę rywalizacji (postu), oraz link do grafiki.
  • Zamieścić komentarz w rywalizacji, o przesłaniu przez formę pracy.
Życzymy powodzenia!
-Załoga Katalogu.



  1. czy jeszcze można nadsyłać prace czy nie zabardzo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o bajeczne sygnaturki - termin oddawania prac minął już dawno temu :) Teraz czekam na jesienne nagłówki!

      Usuń
  2. czy można przesłać więcej niż jedną pracę czy jest jakiś limit?

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne prace ♥ Aż trudno wybrać, która z nich jest najładniejsza c: Żeby nikomu nie było smutno, skomentuję wszystkie ☺
    Tiny Fox zrobiła niestereotypową sygnaturkę z bardzo ciekawymi elementami <: Wszystko jest na swoim miejscu i nie da się do niczego przyczepić ♥
    oreuis- przemilczę temat tej sygnaturki...
    Fantazja Hood - świetna praca z gifem, cytatem, który zna chyba każdy i czerwonymi plamami, które kojarzą mi się z krwią... Jest trochę mroczna, ale oczywiście w pozytywnym sensie tego słowa c:
    Mrs. Black rzuciła się na Ratatuj i całkiem dobrze jej to powychodziło. Bardzo ładna, zgrabna praca, czego chcieć więcej?
    Zielony Kociak - Król Lew - bajka, którą miałam na kasecie... Od razu przypominają mi się stare dobre czasy kiedy to z siostrą stopowałyśmy kasetę w momencie kiedy Mufasa ratuję Simbę, zawsze się z tego śmiałyśmy (a to przecież jeden ze smutniejszych fragmentów w filmie!). Wracając do sygnaturki to jest naprawdę śliczna. Sympatyczny gif, fajne kolorki i hakuna matata <:
    Monika4451 zrobiła bardzo ładną, przejrzystą pracę z minionkami. Bardzo podobają mi się kolorki, gif i sposób wykorzystania napisu ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaj jaj. Ile prac! :3
    Bardzo się cieszę, że zabawa cieszyła się większym powodzeniem niż poprzednia. ;D
    I chętnie wykonam coś na tę odsłonę.

    A co do reszty prac - wszystkie są cudowneee! ^^

    OdpowiedzUsuń

Szukajka

graphic-luna
© 2020 | graphic-luna