zamknij

Ogłoszenie tematyczne

 

8 komentarzy:

  1. Czy może obrazek miał nas gdzieś poprowadzić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nope. ^^ To taaajemnicza zapowiedź dla spostrzegawczych. ;p

      Usuń
    2. Ja niestety do grona osób spostrzegawczych nie należę i, o zgrozo, z zagadkami zawsze miałam największy problem. Nie umiem po prostu logicznie myśleć, stąd tyle u mnie zaburzeń, roztrzepania i zapominalstwa :) A może by tak jakaś podpowiedź?

      Usuń
    3. *Podpowiedzi szukajcie w księżycu*

      Usuń
    4. Dziękuję Shandie! Już się zorientowałam :)

      Usuń
  2. Witam,
    Chciałam poinformować, że Spis Opowiadań znów jest aktywny.
    Pozdrawiam
    Nasz Spis Opowiadań

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej, chciałabym zamieścić ogłoszenie. :)

    treść: Bajkowe Szablony poszukują nowych grafików! Jeżeli jesteś chętny/ chętna na dołączenie do załogi, zapraszamy do zakładki "Nabór". Każde zgłoszenie zostanie rozpatrzone.
    button: http://i.imgur.com/lYz2lBz.png?1

    OdpowiedzUsuń