Prywatne
711 || Avatary pbf Blondiee Graphics Colorful Squares Diaphanerose Follow the Flame Galeria by Dusia Głęboki Off Grafika Centaura Graphical dream Graphical thoughts Graphic Valley Graphics Temptation Heartbeat Graphic Kropla Sztuki Król trefl Kotuch Larwiasta Tapeciarnia Lost Souls Graphics Pandemonium prettysmilex Rinne Lasair Rockmenowa Scargraf Szablonodsiewnia Unfaithful heaven Unique Graphic Weathered Soul
Grupowe
AB City Bajkowe szablony Dellyland Graphic Heart. Graphic Poison KPOP's Grafic Land of grafic Panda Graphics Secret Templates Szabloniarnia w Łatki Wioska szablonów
Zawieszone
101mini 404error 98 Seconds 94jellies All of me Angels Graphics AnpirArt Art of Monster B.F.P - Graphics Bezdech nocny Bleeding Through Blood Bonds Bravery graphics Butterflies Island Classical Graphics Coequal Coneq Dark Dream Dark Graphic Dark Side of Asgard Demigods Graphic Desirouss - sesje :) Distorted System Dotyk magii Dusza Anayi Engraving Greys Fabryka szablonów Fantastic Graphics Farfallen Graficzna przystań Graficzny Klucz Grafika tu i tam Graphic Foxes Graphic Luna Graphic Rhythm Graphique du Monde Graphic Harmony Graphics Secret Half A Heart Graphic idk-p Imagination of scath Immortal Souls I'll catch you if you fall Irresistible K-4S kotxox || graphic Kraina Szablonów Królestwo Szablonów Krytyczna biel Leprokonus Little Sparkly Thing Lunedolly madziula-graphic Magic Breath Maudlaisy Minist. szablonów MRUwisko Nasz graficzny zakątek Natt liv Occulta Sonomia Graphics Paix - my design & graphic blog Play with me seek and hide Pomocny Pomost Pretty Sinner Psychodeliczna Sel. Rosalainess Rose Perdu Sayendesse Secret Artwork shimmyshame Sosowa Szabloniarnia Spadająca Rozgwiazda Strove Szablon caffee Szablono Sfera Szablonowa Owczarnia Szablonowo Świat grafiki Terrible Crash Time Machine Tropical Talent Tworzone z sercem Überschrift Violainess Watch Me Burn Wolfie GEE Wonder Templates World Magic Graphics Wyimaginowana grafika Wyspa Twórczości Zaczarowane szablony Zatracone Dusze Zatsune Graphics

O katalogu grafików

Katalog grafików to najstarszy funkcjonujący spis blogów graficznych. Poruszamy tematy ważne dla blogosfery, staramy się być blisko naszych czytelników, a także dostosować się do każdej osoby, która nas odwiedza. Zachęcamy do zaobserwowania katalogu, jak i polubienia naszego fanpejdża, aby być na bieżąco. A skoro o mediach mowa, zachęcamy również do dołączenia do naszej grupy na facebooku. Graficy, łączcie się to strona zrzeszająca wszystkich maniaków szablonów, nagłówków czy sygnatur. Powstała ona na potrzeby rozrastającej się w szybkim tempie grafikosfery; członkowie pomagają sobie nawzajem, jak i poruszają kluczowe tematy.

Aktualności

Remake challenge

Czyli innymi słowy akcja, która ma za zadanie pokazać, jakich
postępów dokonaliście przez dany okres czasu. Wyzwanie powstało we współpracy z Rinne, która tenże challenge wzięła pod swoje skrzydła. Wszelkie szczegóły znajdziecie w tej notce. Nudzisz się w wakacje? Upał daje się we znaki? Szukasz zajęcia? Zmierz się z samym sobą!

Nowa twarz przeglądu

Tak, tak - to dzieje się naprawdę! Od teraz to
WY decydujcie o tym, czyje prace będą się ukazywały w cotygodniowym przeglądzie. Od soboty aż do środy macie okazję na wytypowanie dzieł swoich faworytów. Serdecznie zachęcam do licznego udziału. Im Was więcej, tym bogatsza notka. Niech perełki ujrzą w końcu światło dzienne!

Wattpad? Ależ tak!

Mam wspaniałą wiadomość dla grafików, którzy zajmują się tworzeniem
okładek na Wattpada. Kochani, Katalog otwiera się na Waszą twórczość! Poprzez nasze konto na tejże platformie będę bacznie obserwować każdy Wasz ruch oraz rozpowszechniać Wasze prace w przeglądach. Szczegóły niebawem!

Przegląd tygodnia

Autor: MrsLogan

(c) Rosesylla

Siemka. :3 Jak wam idą przygotowania na święta? U mnie jeszcze się nie zaczęły i prawdopodobnie rozpoczną się dzień przed wigilią. Jak zawsze. Trochę dziwne, ale do tej pory nie mam ochoty na tworzenie grafiki. Wyczerpałam wszystkie zapasy, a i tak nie mam żadnego powodu by otwierać photoshopa. Do tej pory nic tylko gram w portal 2. Weno przychodź. Zapraszam do przeglądu. :3
~MrsLogan


Szablony


http://funkyimg.com/i/25pyJ.png
Jak tu czerwono i świątecznie.  :3 Stęskniłam się za Lotuskowymi szablonami i ogromnie się cieszę z jej powrotu. :3 Szablono - perfecto. :D

http://funkyimg.com/i/25ruB.png
Ten świetlisty stworek w środku pokeballa robi niezwykłe wrażenie. Cały szablon Nessy jest świetnie stworzony. :3 Pika pika. :DD

http://funkyimg.com/i/25vKc.png
Największą moją uwagę w tym szablonie przykuł nagłówek. Wygląda na po prostu zwykły rysunek, ale patrząc długo na niego - jednak nie. Wydaje z siebie bardzo dużo emocji, które każdy może interpretować inaczej, niż ja: burzliwe włosy dziewczyny wykazują ogrom chaosu, otwarte usta wydające krzyk sprawiają, że osoba ukazana na pracy, wygląda jak miała po prostu dość swojego bólu, cierpienia. Krzyczy, bo nic jej nie pozostało. Renfri zasłużyła na gorące brawa. :D

http://funkyimg.com/i/25Bbr.png
Szaro-różowa praca. Te kolory bardzo ładnie ze sobą współgrają przez co szablon wygląda wyśmienicie. :3

http://pre11.deviantart.net/655c/th/pre/f/2015/350/6/9/template_for_trailer_makers_by_inginiaxoxo-d9kcru8.png
Jakoś dawno nie widziałam prac Inginy w przeglądzie. A jednak. :3 Nagłówek jest bardzo ładny, układ dobrze dopasowany. Szablon jest świetny. ;D


Nagłówki


(c)Lotus

Witam! Nie wiem czy tylko ja mam ostatnio takie nudne i dość irytujące dni, w dodatku przytłacza mnie myśl, że dopiero od wtorku jest wolne ;')) Niestety moja szkoła, a raczej dyrektorka strasznie nam sępi dni wolnych ;c Byle jak najwięcej przerobić materiału, co tam... Naprawdę brakuje mi wakacji i ciepła.
~Fantazja

Od razu kiedy zobaczyłam ten nagłówek, zakochałam się w ciemniejszej, dużo mroczniejszej wersji. Naprawdę świetna robota.
Bardzo ładny i ciekawy w kolory nagłówek :) Od zawsze uwielbiam niebieski, a połączenie go z jakimkolwiek innym kolorem to strzał w dziesiątkę. 
Przyszła pora na pracę z urodzin Desari, nie mogłam się oprzeć i wyróżniłam, aż 3 pracę. Pierwsza to współpraca z Sezamem. Podoba mi się tutaj ułożenie modelek i dopasowanie stocków, tak aby praca nie była zbyt ciężka. 
Kolejna współpraca tym razem z Liskiem :) Od razu kiedy zobaczyłam pracę, poczułam Jesień, która w sumie gości jeszcze na dworze, pomimo że zamiast śniegu pada deszcz. Tej pracy podoba mi się absolutnie wszystko.
Na koniec praca od Desari, również z jej urodzin. Jedyne co mogę powiedzieć, to jest minimalnie i z klasą :) Pięknie wyglądałby szablon z tym nagłówkiem.

2 komentarze:

  1. Dziękuję bardzo za umieszczenie aż trzech prac z urodzin mojego bloga. Musze powiedzieć, że dwie pierwsze prace które uwzględniłaś są dużą zasługą Sezamka i Liska. To one sprawiły, że te prace są piękne. Co do mojej własnej pracy to muszę przyznać, że mnie także się podoba. Niestety szablonu z tym nagłówkiem nie zrobię bo kompletnie się na tym nie znam ale jak by ktoś chciał to niech do mnie pisze i daje mu wolną rękę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten szablon Ingini... Przepadłam totalnie. <3
    Z nagłówków najbardziej spodobał mi się ten Liska i Desari - ach, te kolory! - oraz Sezam i Desari. ^^
    A.

    OdpowiedzUsuń