W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres ip i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane firmie google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować.

Logo

Witaj na Katalogu Grafików , w sercu grafikosfery, gdzie wspieramy i doceniamy każdego grafika. Znajdziesz tu aktualności, artykuły oraz przeglądy pełne różnorodnych i ciekawych prac.

TŁO

POZNAJ NASZYCH GRAFIKÓW

KATALOGI

— 2 lutego 2016
Free Image Hosting at FunkyIMG.com
(c) Lotus
Kto ma ferie, komu się kończą, a kto jeszcze czeka? Jestem w trzeciej grupie. Jeszcze półtorej tygodnia i wooolne od sprawdzianów i kartkówek. :) Bo szkołę będę odwiedzać. ;p Wzięłam się do roboty i możecie podziwiać wyniki konkursu. Zapraszam! 


O głosowaniu 

 
(c) Scar 

Zostawiliście razem 26 ważnych głosów. Tylko jeden został zmieniony. Czyli razem rozdzieliliście aż 156 punktów: 3 za Wasze pierwsze miejsce, dwa za drugie i jeden za trzecią pozycję. Zobaczmy zatem, kto wygrał! 

Wyniki 

 
(c) Shandie 

I miejsce: Prettysmilex - 51 punktów 
II miejsce: Agata - 36 punktów 
III miejsce: Renfri - 26 punktów 
IV miejsce: Scar - 20 punktów 
V miejsce: Neva oraz Vanes - 8 punktów 
VI miejsce: Rockmenowa - 7 punktów

Nightingale oraz Ingulaine - 0 punktów

Nagroda dla zwyciężczyni to miesiąc reklamy w pasku bocznym, drugie miejsce otrzymuje trzy tygodnie, a trzecie i czwarte po 2 tygodnie. Postawiłam na wyróżnienie grafików znacznie prowadzących punktacją, bo się im to po prostu należy. 

Serdecznie gratulujemy zwycięzcom (podium, jak również tym niżej), bo wykonaliście kawał dobrej roboty. Dziękujemy za zaangażowanie i udział w konkursie. Już za dwa tygodnie wyczekujcie kolejnej zabawy. ^^ W sprawie reklamy proszę o kontakt - najlepiej bezpośrednio do mnie. Czas wyświetlania buttonu bloga jest dowolny, prosimy jednak o wykorzystanie tej możliwości do końca pierwszego półrocza. 
Podziel się tym postem na:
Wiemy jak ważny jest czas. Dlatego też stworzyliśmy formę, dzięki której można podesłać do nas swoje prace, bez zbędnego logowania się na maila.
Jedyne co musisz zrobić, by twoja praca została poprawnie zakwalifikowana
  • Podać swój Nick. Opcjonalnie: po przecinku podać nazwę strony na której tworzysz (tylko jednej).
  • Wpisać swój adres e-mail, opcjonalnie w wiadomości podać inny kontakt. Ważne, by w razie problemów, można było się z tobą szybko skontaktować.
  • W wiadomości podać: nazwę rywalizacji (postu), oraz link do grafiki.
  • Zamieścić komentarz w rywalizacji, o przesłaniu przez formę pracy.
Życzymy powodzenia!
-Załoga Katalogu.



  1. Moim zdaniem Vanes powinna dostać jakiś bonus, bo jej praca (pomimo, że wysłana na czas) pojawiła się w notce konkursowej już gdy blisko połowa uczestników głosowania wytypowała swoich faworytów. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawę wyjaśniłam sobie bezpośrednio z Vanes i doszłyśmy do porozumienia. Nie rozumiem na jakich zasadach taki "bonus" miałby zaistnieć. O.o

      Usuń
    2. A ja nie rozumiem dlaczego jesteś zdziwiona. xD Po prostu chciałam podkreślić, że nie wszyscy uczestnicy zostali potraktowani w konkursie jednakowo i szczerze spodziewałam się jakiegoś wyrównania szans po takiej wpadce ze strony tutejszej redakcji. :)

      Szkoda, że nie wszyscy głosujący mieli szansę zobaczyć co Vanes wymodziła, bo moim zdaniem wykonała kawał dobrej roboty. ^^

      Usuń
    3. No tym że jakoś nie widzę poprawnego bonusu... Dopisać pięć, dziesięć punktów? To poddaję wątpliwości.
      Nie istnieje żadna w pełni sprawiedliwa rekompensata, oprócz (jak Vanes sama zauważyła) głosowania od nowa.
      Jasne, że jej praca była świetna. Również mi się spodobała. :)
      Wiesz, od razu się tym niedopatrzeniem bardzo przejęłam, bo była to ewidentnie moja wina (w ogóle ten problem miał zostać rozwiązany przez nowy system, który okazał się zawodny), ale jak pisałam z Vanes, to dziwnie się czułam - miałam do czynienia z dorosłą postawą graficzki. Gdyby nie to... Pewnie bym zaś coś w panice wymodziła. ;p

      Usuń
    4. Ej, bo się jeszcze zarumienię ;p
      Nie ma co się nad tym rozwodzić, stało się - trudno. Monika, masz nauczkę na następny raz, żeby uważniej sprawdzać, czy dodałaś wszystkie prace :)

      Usuń
  2. E tam ja się nie przejmuje iż jestem poniżej podium , wylało się mleko nie będę płakała.Fajnie iż mogłam wsiąść udział ,Liczę też iż wiele osób dzięki temu pozna mnie od lepszej strony nie myśląc iż kogoś kopiowałam czy co robiąc pracę. Chce przecież zaistnieć w świecie blogosfery jak Rockmenowa przyjazna graficzka ,która z każdym zagada ale nie plagiatuje ani nie snuje intryg .

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojejku jestem w szoku, że moja praca zajęła pierwsze miejsce, zwłaszcza że było dużo prac lepszych od mojej. Dziękuję wszystkim za oddanie głosu. A co do nagrody to z niej raczej nie skorzystam bo brałam udział jedynie w celu rozrywkowym ;)
    Czekam na więcej takich konkursów ;)
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Proszę o publikowanie ogłoszenia: http://i.imgur.com/qBZzF8y.png z odnośnikiem do www.panda-graphics.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Szukajka

graphic-luna
© 2020 | graphic-luna