zamknij

Przegląd tygodnia

(c) Ally

Siemka! Z okazji jutrzejszego święta Wielkiej Nocy chciałabym koleżankom z redakcji jak i Wam, drodzy czytelnicy Katalogu, złożyć najserdeczniejsze życzenia. Życzę Wam spokojnych i radosnych Świąt, smacznego jajka oraz bardzo (bardzo, bardzo) mokrego dyngusa :) A teraz czas na przegląd.
~MrsLogan


Szablony


https://4.bp.blogspot.com/-jXALWjVsEaQ/Vtgyit9gw4I/AAAAAAAAEDg/cEGdzmWLk1g/s1600/Podgl%25C4%2585d.png
Prosto, ślicznie i nieco wiosennie. Lubię bardzo jak delikatna czerń idealnie wkomponowuje się w całość.

http://funkyimg.com/i/29mE3.png
Kolejny przykład jak można bawić się czernią. Ten mocny róż pasuje do niej perfekcyjnie. Ciekawe są także same efekty w szablonie.

 http://pre05.deviantart.net/9396/th/pre/f/2016/084/c/f/wiosna___panda_graphics_blogspot_com__by_zielony_kociak-d9wdk0g.png
W tym szablonie zawitała sama wiosna. Ubrała się w jasną zieleń, biel i czerń. Jako dodatki posłużyły jej minimalistyczne efekty. Jej kreacja wygląda wyśmienicie.

http://alessabelikov.deviantart.com/art/33-You-re-my-wonderwall-598231025?ga_submit_new=10%253A1458668200
Teraz nieco ciemniejsze, ale za to bardzo ładne klimaty. Dramione to nie moja bajka, ale ta praca jest na tyle starannie dopracowana, że w przeglądzie musiała się znaleźć.

Nagłówki 


(c) Forain

Cześć. Tak, to ja opóźniam przegląd. Jak zawsze :3. Jednak większość soboty pochłonęły mi porządki. Nie ma to jak pozbyć się ubrań, choć tak naprawdę ma się ich tyle, co nic. Mam nadzieję, że będę mogła te braki uzupełnić. ;p Tym czasem z życzeniami świątecznymi oddaję Wam przegląd. :)
~monika4451

 
Duży kontrast i dość mocny topaz - a nagłówek nadal wymiata. Phoebe to jak najbardziej mroczna osobowość [aktorska], więc najpewniej Fantazja wiedziała, co robi. ;)

 
Genialna współpraca! Całość utrzymana w dość ciekawej kolorystyce. Gradient w tle nadaje dynamiki i dodatkowo sprawia, że nie jest nudno. 

 
Od tego nagłówka bije pozytywna energia. Bardzo podobają mi się połączenia stocków i stonowane acz nasycone barwy. 

 
Wiele postaci na pracy to często ryzykowne posunięcie, ale tutaj wszystko prezentuje się bez zarzutu. Zdecydowanie jest na czym zawiesić oko. ;) 

 
Mogło by się zdawać, że to prosta grafika. Lecz tu naprawdę wiele się dzieje pomimo otoczenia szarości. ^^

 
Najbardziej skupiłam się tutaj na sposobie, w jaki Shandie sprawiła, że praca ma to "coś". Wyróżnienie pomarańczowego wdzianka chłopaka na połowie pracy - good idea! 

9 komentarzy:

  1. Ta notka od kiedy do kiedy była ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od notki, na której skończyłam ostatni przegląd 19 marca do 26.03. ;)

      Usuń
  2. Moi faworyci to Shandie i Hanchesteria&Scar ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Smacznego jajeczka dziewczyny oraz mokrego dyngusa ;-)

    Przechodząc do przeglądu to naprawde jest dobry, z szablonów trzy ostatnie to moje faworyty :) Dwa ciemne z nutka jakiegoś koloru i wiosenny kociaka na czele, idealne zestawienie. Co do nagłówków to ciezko wybrac mi ten 'najlepszy' który by powalił mnie na kolana, ponieważ wszystkie sa cudowne :) Chyba pierwszy raz w przeglądzie podoba mi sie tyle prac x

    Dziękuje za wyróżnienie mojego nagłówka oraz za miłe słowa do niego ;p

    Pozdrawiam, F.

    OdpowiedzUsuń
  4. Prace w przeglądzie stanowczo nadrabiają fakt, że post pojawił się z poślizgiem. Dla takich cudeniek warto poczekać :) W tym tygodniu zakochałam się w twórczości Kociaka - wiosenny szablon graficzki sprawia, że te brzydkie, ponure i ciężkie od deszczowych chmur niebo jaśnieje dając do zrozumienia, że to kres zimy. A z nagłówków? Nie mogło być inaczej, Fantazja

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne prace ! Kto wie, może i kiedyś (w dalekiej przyszłości) w przeglądzie znajdą się jakieś moje prace ? XD Marzenia ^^
    Również życzę Wesołych Świąt ;)
    Pozdrawiam xxx
    Lailaa ;3

    OdpowiedzUsuń
  6. Szablon Kociaka mnie kupił, tak jak i nagłówek Leony z tekstem Crybaby. Dziękuję za ponowne wyróżnienie mojego szablonu, naprawdę bardzo mi miło z tego powodu =^.^= Smaczego jajka :D (chociaż o tej porze już pewnie wszyscy zdążyli je pozjadać)

    OdpowiedzUsuń
  7. Współpraca Hanchesteria & Scar to mój całkowity ulubieniec! <3
    Dziękuję za wyróżnienie mojego szablonu i życzę Wam wszystkich wesołych świąt! ^^
    A.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za wyróżnienie!
    Myślę, że nagłówki Fantazji oraz Forain&Scar szczególnie przykuwają moją uwagę (:
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń