zamknij

Przegląd tygodnia

(c) Caudire

Hejka. ;3 Co tam u was słychać? Za oknem co chwila przechodzi burza, czego bardzo nie lubię. Nienawidzę. Boję się jej od dziecka i do tej pory zdarza mi się płakać drogą, kiedy usłyszę najmniejszy grzmot. Ten tydzień nie obył się bez niespodzianek. :D Moja piątka z kartkówki z matematyki była wręcz zadziwiająca, więc ucałowałam kartkę. XD Już bez większego wstępu zapraszam na przegląd. ;D  ~ MrsLogan 

Szablony

http://orig15.deviantart.net/9c1a/f/2016/106/5/0/together__layout__by_hanchesteria-d9z37f8.png
Bardzo śliczny szablonik w wykonaniu hanchesterii. Czarny i szary w połączeniu z pomarańczą tworzą całość. Stocki w nagłówku komponują się ze sobą a efekty szablonu tylko upiększają pracę.

Ta jasna praca bardzo pasuje do kwietniowej pogody. Układ szablonu jest delikatny i jest idealnym dodatkiem do reszty nagłówka. Cudownie.

https://4.bp.blogspot.com/-_pW0CX6z1bc/VvpjhoMo16I/AAAAAAAAEI4/UVtvkbluTCUUJVarlAcyGLJ6qYEon5SsQ/s1600/Podgl%25C4%2585d.png
Kolejny słoneczny szablonik. Prosty, śliczniutki i kolorowy. ;D Takie drzewko z różnorodnymi kwiatkami jest idealne do takiego typu szablony.

Nagłówki

 
(c) Shandie

Dzisiaj u mnie pierwsze koszenie trawy w tym roku. Jak rytuał. :D Jestem totalnie padnięta po tym tygodniu. Co to ja robiłam takiego? O.o Oddaję Wam teraz ostatni na razie przegląd w moim wykonaniu. Znowu spotkamy się przy tej okazji dopiero pod koniec maja. Trzymajcie się! 
~monika4451


 
 Rześko i wiosennie. Od tej pracy aż bije pozytywnymi emocjami i siłą. 

Podobna kompozycja jak wyżej, a jednak bardziej stonowana. Ciekawie rozłożone elementy na pracy tworzą efekt sztucznego tłumu... Przynajmniej ja tak to widzę. ;p

Grafika byłaby posępna, gdyby nie to, że oszczędność kolorów pozostawiła tylko róż. Zdecydowanie załagodził efekt. I jeszcze tekst Timberlake'a <3

Klimatyczny nagłówek. Stocków nie wydaje się dużo, ale przecież nie potrzeba ich więcej. ;)

 
Takie zielone (lekko kosmiczne) koloryzacje są ryzykowne. Tutaj jednak wszystko gra i dodanie bladej czerwieni tylko temu sprzyja. 

Zakochałam się w tej pracy od razu! (Niestety pan nie w moim typie :D). Kolory wyróżniające się na szarym tle to genialny pomysł. 

Jaaak ślicznie! *.* Układ nieco jednostajny, ale to nadaje uroku całości. Te kwiaaaty ^^ Wszystko idealnie do siebie pasuje. 


8 komentarzy:

  1. wszystkie prace są świetne i fajnie, że moja i Scar praca się pojawiła
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Prace Aileen wyglądają fenomenalnie *_* Oprócz tego Lotus i Erenae- cudo! <3
    Pozdrawiam,
    Ingulaine xX

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za umieszczenie mojej pracy w przeglądzie <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Nagłówek Aileen jest moim faworytem :>
    Dziękuję także za zamieszczenie mojego nagłówka oraz współpracy z Lotus ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow ! Cudowny przegląd :) Moi faworyci : Aileen, Erenae oraz współpraca Andro i Scar ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za dodanie mojego szablonu do przeglądu ^^. Nagłówek Sezam mnie urzekł, jest po prostu cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  7. Hejka! Prosiłabym o usunięcie mojego bloga Meradivizione z katalogu. Blog przestał istnieć.
    Pozdrawiam,
    V.(Volldy)

    OdpowiedzUsuń