Prywatne
711 || Avatary pbf Bleeding Through Blondiee Graphics Butterflies Island Coequal Colorful Squares Dark Graphic Diaphanerose Galeria by Dusia Głęboki Off Graficzna przystań Grafika Centaura Graphical thoughts Graphic Foxes Graphic Luna Graphic Valley Graphics Temptation Król trefl Heartbeat Graphic Ingu's Graphics Irresistible Kotuch Lost Souls Graphics madziula-graphic Pandemonium prettysmilex Rinne Lasair Rockmenowa Scargraf Szablonodsiewnia Unfaithful heaven Unique Graphic Weathered Soul World Magic Graphics Wolfie GEE Zatsune Graphics
Grupowe
AB City Bajkowe szablony Dellyland Graphic Heart. Graphic Poison KPOP's Grafic Land of grafic Panda Graphics Secret Templates Szabloniarnia w Łatki Wioska szablonów Zaczarowane szablony
Zawieszone
101mini 404error 98 Seconds 94jellies All of me Angels Graphics AnpirArt Art of Monster B.F.P - Graphics Bezdech nocny Blood Bonds Bravery graphics Classical Graphics Coneq Dark Dream Dark Side of Asgard Demigods Graphic Desirouss - sesje :) Distorted System Dotyk magii Dusza Anayi Engraving Greys Fabryka szablonów Fantastic Graphics Fantazja Graphics Farfallen Follow the Flame Graficzny Klucz Grafika tu i tam Graphic Rhythm Graphique du Monde Graphic Harmony Graphics Secret Half A Heart Graphic idk-p Imagination of scath Immortal Souls I'll catch you if you fall K-4S kotxox || graphic Kraina Szablonów Kropla Sztuki Królestwo Szablonów Krytyczna biel Larwiasta Tapeciarnia Leprokonus Little Sparkly Thing Lunedolly Magic Breath Maudlaisy Minist. szablonów MRUwisko Nasz graficzny zakątek Natt liv Occulta Sonomia Graphics Paix - my design & graphic blog Play with me seek and hide Pomocny Pomost Pretty Sinner Psychodeliczna Sel. Rosalainess Rose Perdu Sayendesse Secret Artwork shimmyshame Sosowa Szabloniarnia Spadająca Rozgwiazda Strove Szablon caffee Szablono Sfera Szablonowa Owczarnia Szablonowo Świat grafiki Terrible Crash Time Machine Tropical Talent Tworzone z sercem Überschrift Violainess Watch Me Burn WildRose Wonder Templates Wyimaginowana grafika Wyspa Twórczości Zatracone Dusze

O katalogu grafików

Katalog grafików to najstarszy funkcjonujący spis blogów graficznych. Poruszamy tematy ważne dla blogosfery, staramy się być blisko naszych czytelników, a także dostosować się do każdej osoby, która nas odwiedza. Zachęcamy do zaobserwowania katalogu, jak i polubienia naszego fanpejdża, aby być na bieżąco. A skoro o mediach mowa, zachęcamy również do dołączenia do naszej grupy na facebooku. Graficy, łączcie się to strona zrzeszająca wszystkich maniaków szablonów, nagłówków czy sygnatur. Powstała ona na potrzeby rozrastającej się w szybkim tempie grafikosfery; członkowie pomagają sobie nawzajem, jak i poruszają kluczowe tematy.

Aktualności

Idziemy za ciosem

Rok szkolny w pełni, a na Katalogu zaszły naprawdę
ogromne zmiany! Metamorfozę przeszły m.in. przeglądy tygodnia (więcej informacji w rubryczce obok
>>>), jak i informator dzienny. Od teraz wszelkie newsy będziemy relacjonować na bieżąco na naszym facebookowym profilu!

Nowa twarz przeglądu

Tak, tak! Od teraz to
WY decydujcie o tym, czyje prace będą się ukazywały w cotygodniowym przeglądzie. Od soboty aż do wtorku macie okazję na wytypowanie dzieł swoich faworytów! Serdecznie zachęcamy do licznego udziału. Niech perełki ujrzą w końcu światło dzienne!

Głowa pełna pomysłów

Jeśli
masz uwagi co do naszej działalności, stylu pisania postów, szablonu lub po prostu chcesz zaproponować jakąś zmianę, nowy cykl wpisów, pisz do nas na katalog.grafikow@o2.pl. Pamiętaj, Katalog istnieje dla Ciebie - to Ty jesteś jego częścią!

Fantastyczna trójka

Autor: Weronika

(C) Erenae

Cześć i czołem! Sezon burzowy możemy stanowczo uważać za otwarty :) Wyładowania atmosferyczne to zdecydowanie moje klimaty. Lubię śledzić, jak komórki przemieszczają się. Uwielbiam obserwować czarne jak węgiel niebo, na którym co rusz rozbłyskują pioruny. Kocham zapach unoszący się w powietrzu po całym tym niesamowitym spektaklu. Czasem jednak burze przeszkadzają mi w pracach nad postami. Cholernie się boję, że jakiś piorun uderzy w dom, więc wyłączam wszystko to, co jest w prądzie. Znów się rozgadałam nie na temat :) Dziś goszczę u siebie nieocenioną Azulmez. Dziewczynę znajdziecie m.in. na allofme-szablony.blogspot.com. Graficzka ponadto wykonała na potrzeby notki miniaturki do wytypowanych przez siebie prac. No już, rozwijajcie! Warto :)


Szablony


Od razu zaznaczę, iż sama szablonów nie tworzę. Jednak kiedy widzę takie cudeńka - dosłowanie się rozpływam. Sama kolorystyka jest zachwycająca. Uwielbiam prace z tematyką natury, więc pod tym względem praca jak najbardziej trafiona pod moje gusta! Układ szablonu też niczego sobie, nie jest przekombinowany, a w sam raz. Dodatkowo też bardzo lubię tę piosenkę Taeyeon, miło, że została wykorzystana przez Prettysmilex.

Dlaczego wybrałam akurat ten szablon Renfri? Nagłówek w tym szablonie wyróżnia się na tle pozostałych. Potwierdza on tylko regułę, że piękne wcale nie musi zajmować tak dużo miejsca. Tło postów idealnie do niego pasuje,a cały szablon nie sprawia wrażenia gigantycznego. Pozwolę sobie nazwać go mianem małego cudeńka.

Kiedyś myślałam, że żaden szablon o tematyce anime mnie nie oczaruje. Z tego błędu wyprowadziła mnie Lynx. Zaciekawił mnie w tym szablonie przede wszystykim układ i kolorystyka. A ilość topazu w nagłówków wcale mi nie przeszkadza, wręcz przeciwnie. Wszystko dopięte na ostatni guzik, kawał doskonałej roboty.

Nagłówki


Uwielbiam prace Forain i Tiny Fox. Zawsze podoba mi się w nich dopasowanie koloryzacji i edycja napisów. Ten efekt ich współpracy także nie jest pozbawiony wymienionych walorów! Osobiście też ostatnio gustuję w pracach złożonych z pngs. Wspaniała robota!

Ta współpraca zwraca na siebie uwagę przede wszystkim swoimi kolorami. Zieleń i róż to naprawdę świetne połączenie. Wykorzystanie oczu modelki nadaje temu nagłówkowi czegoś magicznego, są one hipnotyzujące. Napisy też niczego sobie! Zwykle nie przepadam, kiedy na pracy znajdują się zbyt długie napisy, jednak ten - autorstwa Hanchesterii i Lotus - zdecydowanie zdobył moje serce!

Szczerze? Nie przepadam za Ikon. Mimo to praca urzekła mnie pod każdym względem. Uwielbiam, kiedy w pracach występują postacie 2+, o ile autor jest w stanie ułożyć je w sposób naprawdę ciekawy. Tak się stało w przypadku Shandie. Odcienie szarości w dodatku z czerwonymi akcentami nadają pracy genialny efekt. Podziwiam pod każdym względem.

Zgadzacie się z graficzką?

9 komentarzy:

  1. Same piękne rzeczy! <33 Już od dawna jestem zakochana w szablonie Prettysmilex i nagłówku Shandie ♥ Oczywiście każda inna praca także podbiła moje serduszko. Nie potrafiłabym zrobić z nich ranking, bo aż szkoda by cokolwiek znalazło się na drugim miejscu.
    Pozdrawiam!
    oreuis

    OdpowiedzUsuń
  2. Znowu będę wkurwiająca, ale to również praca Emergency <3 i miło, że ktoś ja docenia, więc obie bardzo dziękujemy <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, bardzo miło... dziewczyny, jak już robicie przeglądy, to naprawdę sprawdzajcie, czyje prace dodajecie.
      to nie jest tak, że ani trochę nie robi mi się przykro, robaczki.
      mimo wszystko dziękujemy!
      ps zacznę podpisywać te nagłówki swoim nickiem, bo Renifer będzie się panoszyć po katalożkach jak wrzód na tyłku
      (; ̄Д ̄)

      Usuń
    2. Wina leży po obu stronach :) Ja nie zawsze zdążę sprawdzić, czy graficzka, którą proszę o wytypowanie prac i stworzenie miniaturek doda wszystkich autorów, a i druga strona czasem bywa niedokładna. Czasem jest tak, że dana praca jest efektem współpracy dwóch osób, a jedynie jedna jest ujęta w podpisie. Drugi twórca jest gdzieś wspomniany w treści posta. Ale obiecujemy większą skrupulatność :)

      Usuń
  3. Zaczęłaś dwa posty z rzędu tą samą sygnaturą, kochana. :D Wiem, że jest ładna, ale dostałam małego oczopląsu jak weszłam na katalog... xD

    A Azulmez wybrała naprawdę fantastyczne prace. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach, znów mój błąd :D Post był zaplanowany troszeczkę wcześniej, a sygnatura została do niego wklejona właśnie wtedy. Przegląd był robiony na świeżo, a ja nie zauważyłam, że druga jego współtwórczyni rozpoczęła swoją część tym samym dziełem :P

      Usuń
  4. Chciałam dodać ogłoszenie:

    Land-of-grafic wznawia nabór na szabloniarzy. Jeśli nie lubisz nudy, a jesteś kreatywny, potrafisz szybko się uczyć i chcesz zawrzeć nowe znajomości to ta informacja jest właśnie dla Ciebie! Wejdź na naszą stronę do zakładki nabór po więcej informacji! Już dziś możesz wysłać swoje zgłoszenie. Czekamy na nowe duszyczki!

    i jeszcze nasz button do tego http://funkyimg.com/i/PkhU.png

    dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodam tuż po 11, gdy wrócę do domu :)

      Usuń
  5. Nie spodziewałam się, że mój szablon będzie w ogóle brany pod uwagę. Bardzo się cieszę i dziękuję. :)

    OdpowiedzUsuń