W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres ip i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane firmie google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować.

Logo

Witaj na Katalogu Grafików , w sercu grafikosfery, gdzie wspieramy i doceniamy każdego grafika. Znajdziesz tu aktualności, artykuły oraz przeglądy pełne różnorodnych i ciekawych prac.

TŁO

POZNAJ NASZYCH GRAFIKÓW

KATALOGI

— 21 maja 2016
(C) Leona Z. P.

Witam wszystkich w sobotni dzień. ;D Słońce za oknem wskazuje na południe, a przegląd właśnie się rozpoczął. Nauczyciele w szkole już proponują oceny i zapowiadają ostatnie testy. Jednak jestem pełna nadziei - za miesiąc upragnione wakacje. :D Będę miała albo wolne, albo pójdę do pracy jeśli taka się znajdzie. Tak... potrzebuję prawdziwego chill out'u.  W dzisiejszym przeglądzie są same najlepsze prace tego tygodnia. Zapraszam do przeglądania. ;D ~MrsLogan


Szablony


http://pre13.deviantart.net/8800/th/pre/f/2016/127/3/8/ou_est_chatte____szablon_nr_37_by_krowieszablony-da1laqy.png
Francuski to nie mój język obcy. Jestem zwolenniczką angielskiego i umiarkowanie niemieckiego (tak sporadycznie), ale ten szablon jest w prawdziwym paryskim stylu. Jest śliczny, słodki i delikatny, a cytat tylko ulepsza pracę.

http://funkyimg.com/i/2bWtY.png
Michael Jackson i jego słynne Black & White. Wychowałam się na słuchaniu różnych radiostacji, gdzie stare, kultowe piosenki były tam priorytetem. Czarno-biały bardzo ładnie wpasowuje się tematykę, a czerwone dodatki dodają pracy ładnego kontrastu.

http://img00.deviantart.net/088c/i/2016/127/d/3/demigods_camp_by_keczup_z_mandarynka-da1l8hh.png
Lubię czarujące, minimalistyczne szablony. Ten zachwycił mnie bardzo swą tajemniczą, ale za to piękną naturą. Koloryzacja do obrazka jest dopasowana idealnie, dzięki czemu praca zyskuje na swym wdzięku.

http://pre14.deviantart.net/fbcb/th/pre/f/2016/141/b/4/42__perfect_combinations_by_alessabelikov-da38w14.png
Jeden z mych faworytów. Nagłówek jest idealny, ciemne tło szablonu z kolorami dodaje miły dla oka kontrast, tworząc razem wspaniałą kompozycję. Brawo!

Nagłówki



(C) euleunge

Stało się. Dopadło mnie wstrętne choróbsko. Dołączając do tego niesamowity ból kolana można by powiedzieć, że powoli przeistaczam się w kalekę :) Pewnie jesteście zaskoczeni, że przegląd pojawia się tak wczesną porą. Otóż, tak czasem bywa. Z dnia na dzień wynikła pewna niespodziewana sprawa, którą muszę pilnie załatwić. Stąd też znikam na cały weekend, a w wasze łapki oddaję przegląd! ~Weronika

Ognista, przepełniona ciepłem i pozytywną energią praca, która nastraja i sprawia, że od razu jakoś tak lżej na sercu. Wszystkie troski odchodzą w cień. Liczy się tylko dzieło Erenae. Może to dziwne, ale nagłówek ten wywołuje we mnie właśnie takie odczucia. Oglądanie go należy do rzeczy jak najbardziej przyjemnych. Naprawdę, coś wspaniałego!

Czekam tylko aż ktoś wpadnie na pomysł, by otworzyć muzeum poświęcone naszym wspaniałym grafikom. Kto wie, być może w przyszłości będę to ja? Myślę, że podobny projekt cieszyłby się ogromnym zainteresowaniem w szczególności, gdyby na wystawach pojawiały się takie perełki jak ta, autorstwa Scar. Jedyny nagłówek wykonany w bieli i czerni, ale za to jaki wspaniały! To mój dzisiejszy faworyt :)

To już ostatnia praca w tymże przeglądzie. Fakt, nie było ich zbyt wiele, ale jestem pewna, że wszystkie wytypowane przeze mnie cuda przypadną wam do gustu i zgodzicie się z moim zdaniem. Co mogę powiedzieć o tym nagłówku? Lubię w nim przede wszystkim to, że pomimo jedynie dwóch kolorów przewodnich, nie jest nudny, a wręcz przeciwnie. Cały czas coś się dzieje, a praca nie jest statyczna. Ogromny plus!
Podziel się tym postem na:
Wiemy jak ważny jest czas. Dlatego też stworzyliśmy formę, dzięki której można podesłać do nas swoje prace, bez zbędnego logowania się na maila.
Jedyne co musisz zrobić, by twoja praca została poprawnie zakwalifikowana
  • Podać swój Nick. Opcjonalnie: po przecinku podać nazwę strony na której tworzysz (tylko jednej).
  • Wpisać swój adres e-mail, opcjonalnie w wiadomości podać inny kontakt. Ważne, by w razie problemów, można było się z tobą szybko skontaktować.
  • W wiadomości podać: nazwę rywalizacji (postu), oraz link do grafiki.
  • Zamieścić komentarz w rywalizacji, o przesłaniu przez formę pracy.
Życzymy powodzenia!
-Załoga Katalogu.



  1. Jak mnie dawno nie było w przeglądach. <3
    Z szablonów najbardziej podoba mi się praca Evelyn (brzydko faworyzuję, bo Mike na nagłówku :D) - ale urzekła mnie też Alessa. Szablon ma coś w sobie. ;)
    Z wyróżnionych nagłówków moim faworytem zdecydowanie jest praca Erenae!
    Gratuluję wszystkim, dobra robota. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne prace ! Mega podoba mi się szablon minimalistyczny i ten od Eveline, jednak moje serducho w tym przeglądzie skradł ostatni nagłówek, współpraca Alessy i Danni :) Oby więcej takich współprac !

    Pozdrawiam xx
    Lailaa ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. Przegląd skromny, ale ile perełek! Nagłówek Erenae to mój faworyt :3
    Dziękuję za wyróżnienie moich prac <3

    Alessa

    OdpowiedzUsuń
  4. Kłaniam się nisko i dziękuję za dodanie mojego szablonu do przeglądu :D. Jak dla mnie szablon Prudence. wygrał wszystko

    OdpowiedzUsuń
  5. Scar ♥ Alessa & Danni ♥ Moje faworyty ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Szablon Evelyn i Alessy są obłędne! *-* Kolory w każdym z nich idealnie wpasowały się w mój gust :) Z nagłówków najbardziej spodobał mi się ten autorstwa Erenae :) Shay jest cudowna :D
    No i po raz kolejny dziękuję za umieszczenie mojej pracy w przeglądzie i tak wspaniały komentarz do niej :) To bardzo miłe :D

    Pozdrawiam wszystkichh! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Chciałam dodać ogłoszenie:
    Serdecznie zapraszam na otwarcie mojego nowego bloga- Graficzne Uniesienia. Znajdziecie na nim najrozmaitsze formy graficzne- nagłówki, sygnatury, bannery, dodatki graficzne, itd...
    Oficjalne otwarcie odbędzie się już dzisiaj o godzinie 18:00!
    Pozdrawiam i czekam na Wasze przybycie,
    Ingulaine :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. +button ogłoszenia- http://funkyimg.com/i/2c4Gx.png

      Usuń
    2. Dodane! :)

      PS. Blog został przyjęty do spisu!

      Usuń

Szukajka

graphic-luna
© 2020 | graphic-luna