W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres ip i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane firmie google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować.

Logo

Witaj na Katalogu Grafików , w sercu grafikosfery, gdzie wspieramy i doceniamy każdego grafika. Znajdziesz tu aktualności, artykuły oraz przeglądy pełne różnorodnych i ciekawych prac.

TŁO

POZNAJ NASZYCH GRAFIKÓW

KATALOGI

— 10 lipca 2016
(C) Elle

Cześć! Z tej strony ReNu – zdziwieni? Ja też. ;) Jestem świeżą osóbką na Katalogu i przez kilka dni sama się sobie dziwiłam, że naprawdę się zrekrutowałam – ale nie żałuję! O sobie pisać nie będę – od tego jest zakładka redakcja, kto jest ciekawy na pewno tam zajrzy. Zamiast tego, moi kochani, przychodzę z latami świetności, którymi będę się tu zajmować razem z retrospekcjami. Ostatnie pojawiły się w styczniu, więc myślę, że przez jakiś czas na pewno będę miała co tu robić. Ale do rzeczy! Pod lupę biorę dziś bloga Goldrushed, którego lata świetności minęły – uwaga, uwaga – dwa lata temu! Autorką każdej pracy jest Elle.

Na blogu znajduje się dwanaście notek, więc nie ma tu wcale tak dużo do pokazania, ale mam nadzieję, że każda osoba nacieszy swoje oko chociaż jedną z tych prac. Jak się za moment dowiecie, większość prac Elle ma bajkowy klimat i kolorystykę.

Sygnatury





Żadna z powyższych prac może i nie jest specjalnie bogata, ani nie robi wielkiego „wow” w porównaniu do prac niektórych graficzek, ale mi ogromnie spodobały się bajkowe i magiczne kolory każdej z tych sygnaturek. A faworytem zdecydowanie jest ta rozpoczynająca post. ;)

Nagłówki







Pierwszy zdecydowanie podbił moje serce.

Szablony





W tym ostatnim szczególnie podoba mi się przejście nagłówka w post.
A chociaż Elle na blogu nie daje znaku życia, z jej deviantartu wynika, że dalej tworzy szablony, a zarówno CSS jak i grafika idą jej o wiele lepiej, czego przykładem może być ten szablon: klik. Nie mniej, blog umarły, a jego lata świetności minęły bezpowrotnie (tak sądzę). Na tym kończy się dzisiejsza notka. Może nieco skromnie, bo wiem, że dziewczyny wcześniej potrafiły wstawić naprawdę dużo prac, ale ja jestem zadowolona. Wy też koniecznie dajcie znać, co myślicie.
ReNu
Podziel się tym postem na:
Wiemy jak ważny jest czas. Dlatego też stworzyliśmy formę, dzięki której można podesłać do nas swoje prace, bez zbędnego logowania się na maila.
Jedyne co musisz zrobić, by twoja praca została poprawnie zakwalifikowana
  • Podać swój Nick. Opcjonalnie: po przecinku podać nazwę strony na której tworzysz (tylko jednej).
  • Wpisać swój adres e-mail, opcjonalnie w wiadomości podać inny kontakt. Ważne, by w razie problemów, można było się z tobą szybko skontaktować.
  • W wiadomości podać: nazwę rywalizacji (postu), oraz link do grafiki.
  • Zamieścić komentarz w rywalizacji, o przesłaniu przez formę pracy.
Życzymy powodzenia!
-Załoga Katalogu.



  1. Cześć.
    Chciałabym prosić o wypisanie mojego bloga z "zawieszonych", gdyż otworzyłam go znów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok, done :) W przyszłości proszę jednak o podawanie nazwy/adresu bloga, który ma zostać przywrócony do danej kategorii :P

      Usuń
  2. Chciałabym poprosić o dodanie ogłoszenia :)
    LINK DO BLOGA: https://404error-graphics.blogspot.com/
    BUTTON: http://funkyimg.com/i/2e1n8.png
    TREŚĆ: Serdecznie zapraszam wszystkich na otwarcie nowego bloga graficznego - 404error. Pierwszy post pojawi się już 15 lipca w południe. Pozdrawiam i czekam na wasze przybycie, Stephi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bloga nie kojarzę i szczerze mówiąc - chyba wiem dlaczego. Prace na nim publikowane po prostu mi się nie podobają. Są chaotyczne, nieładnie skomponowane...
    Niemniej muszę przyznać, że pokazany przez Ciebie szablon od Ellie z deviantarta (ten ostatni) jest nawet w porządku. :)

    OdpowiedzUsuń

Szukajka

graphic-luna
© 2020 | graphic-luna