zamknij

Icons #35

 
(c) Oreuis

Hejka. Co prawda w większości siedzimy teraz w szkolnych ławkach, ale to nie oznacza, że nie można skorzystać z funkcji planowania. ;p Zajęłam sobie tym postem poniedziałkowy wieczór, bo na razie nie mam co robić po lekcjach. Wiem, długo to nie potrwa... Mam tu dla Was galerię ikonek sierpniowych. Zapraszam! :)

Hanchesteria 

 

Stephi 

    
    

Oreuis 

  
  
    
    
    

Alessa Belikov 

    
  
  

Forain 

 
 

Martyna11105 

    
    

Danni 

    

Madziula-graphic

 

Monika4451 

    
    

Blondiee 

 
 
 
 
   
   
    
  
  

Breath

    
  
  

Prettysmilex 

    
    
    

StrayHeart 

   
   
   
   
   
   
   
   

Neva 

 

Ally 

 
    

Selly 

 

Inginia 

   
   
   
   

Elmo 

 

6 komentarzy:

  1. Prettysmilex, Monika4451, Ally ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Prettysmilex, Inginia, Strayheart - MOJE BOGINIE *O*

    OdpowiedzUsuń
  3. Wakacje to był czas sporego wysypu widzę. Przyznam szczerze, że nie potrafię wybrać swojego ulubieńca. Każda ikonka ma w sobie to 'coś'! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hanchesteria, Prettysmilex i Selly - najlepsze <3 Oby takich więcej!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję, za umieszczenie moich ikonek ♥
    Jak dla mnie najlepsze - Inginia, Forain, Alessa Belikov i Hanchesteria <3

    Pozdrawiam,
    Breath.

    [ http://diaphanerose.blogspot.com ]

    OdpowiedzUsuń