W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres ip i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane firmie google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować.

Logo

Witaj na Katalogu Grafików , w sercu grafikosfery, gdzie wspieramy i doceniamy każdego grafika. Znajdziesz tu aktualności, artykuły oraz przeglądy pełne różnorodnych i ciekawych prac.

TŁO

POZNAJ NASZYCH GRAFIKÓW

KATALOGI

— 12 września 2016
(c) Tiny Fox

Po niespełna rocznej przerwie wraca do was seria „Szabloniarnia od kuchni”. Dziś chciałabym przedstawić wam młodziutką szabloniarnię - od momentu jej założenia nie minęły nawet dwa miesiące. Niech jednak nie zmyli was ten fakt, Secret Templates pełna jest fantastycznych prac wykonanych przez doświadczone i utalentowane graficzki. Pozostaje mi jedynie zaprosić was do lektury.


PODSTAWOWE INFORMACJE
„Secret Templates to szabloniarnia, o której nie mówi się głośno — w końcu o sekretach mówimy szeptem. Czy chcesz poznać nasze sekrety?” - czytamy na głównej stronie szabloniarni.
To wyjątkowe miejsce zostało oficjalnie otwarte 15 lipca 2016 roku, do tej pory odwiedzono je ponad 8 tysięcy razy. W skład załogi wchodzą Danni, Zaula i Calliste (stażystka), na czele z Alessą Belikov. To właśnie z nimi przeprowadziłam mini-wywiad, bo w końcu od kogo dowiemy się najwięcej, jak nie od samych twórczyń?

KILKA SŁÓW OD ZAŁOGI

 Najpierw zadałam pytania właścicielce szabloniarni:

Co skłoniło cię do założenia Secret Templates?
Alessa Belikov: Mój prywaciak w pierwszym założeniu miał być blogiem grupowym, jednak spontanicznie podjęłam decyzję, że chcę go prowadzić sama. Po kilku miesiącach, bodajże w maju, zatęskniłam za współtworzeniem szabloniarni (bo kiedyś, jeszcze pod innym nickiem, do jednej należałam) i stwierdziłam, że czemu by nie spróbować jakąś założyć? W ciągu dwóch miesięcy wcieliłam mój plan w życie i tak oto powstało Secret Templates.

Co należy do twoich obowiązków?
Alessa Belikov: Oprócz podstawy, czyli wstawiania szablonów, jako szefowa muszę dbać o porządek na blogu, uzupełniać harmonogram, rozpatrywać zgłoszenia do naboru i aktualizować zakładki, choć tak właściwie tym po trochę dzielę się z całą ekipą. Szabloniarnia działa krótko, więc nie miałam jeszcze jakichś problemów czy ważnych spraw, nad którymi jako założycielka musiałabym zapanować (i życzę sobie, żeby tego uniknąć). 
Kolej na Zaulę i Calliste:

Szablony o jakiej tematyce wykonujecie najchętniej? Preferujecie realizowanie zamówień czy też tworzenie według własnego pomysłu? 
Zaula: Jeśli chodzi o tematykę to zdecydowanie te ciemne, minimalistyczne. Czuję się w nich najlepiej, jak rybka w wodzie! Zdecydowanie preferuję wykonywanie zamówień, ale wybieram te, w których mam więcej wolnej ręki. Nie przepadam za bardzo jeśli ktoś jasno dyktuje mi, jak ma coś wyglądać - bo często ja to widzę inaczej i zamawiający inaczej.
Calliste: Najchętniej wykonuję szablony o tematyce miłosnej lub fantastycznej. Kocham, jak te dwie tematyki się przeplatają ze sobą, więc zawsze wykonam takie prace, nawet jeśli nie będę mieć czasu. Wiadomo (przynajmniej moim skromnym zdaniem), że łatwiej jest wykonać szablon, tworząc pracę według swojego pomysłu, aczkolwiek ja zdecydowanie preferuję realizowanie zamówień, gdyż ja chcę, aby ten szablon, który zrobię komuś się przydał i wtedy zwracam większą uwagę na każdy detal i staram się dostosować do kompozycji zawartej w zamówieniu, jednak to oczywiste, że czasem jest to niemożliwe, ale zawsze staram się dopasować, choć trochę do gustu innej osoby. 
Co waszym zdaniem jest najmocniejszą stroną Secret Templates? Czym wyróżnia się spośród innych szabloniarni?
Zaula: Myślę, że najmocniejszą stroną jest zdecydowanie organizacja i kontakt między szabloniarkami a właścicielką. Może tego aż tak nie widać, bo to bardziej strona techniczna, ale wierzcie mi na słowo, na odpowiedź nie trzeba czekać latami. Jednak jeśli chodzi o tę publiczną stronę to myślę, że częstotliwość postów jest naszą mocną stroną. Czym Secret Templates się wyróżnia? Chyba atmosferą i poziomem szablonów. Od samego początku są tam publikowane prace na dość wysokim (moim zdaniem) poziomie. A atmosfera jest iście przyjazna pod każdym postem.
Calliste: Najmocniejszą stroną Secret Templates jest na pewno oryginalność. Wszystkie dziewczyny tworzą prace według własnych upodobań. Każda ma swój gust, inne poglądy, triki graficzne i to właśnie wpływa na wygląd szablonów i sprawia, że są one naprawdę oryginalne i to też właśnie je wyróżnia, gdyż każdy z nas ma inny styl. Natomiast spośród innych szabloniarni, ten blog wyróżnia się taką bijącą tajemniczością. Od samego początku, to był motyw Alessy, aby stworzyć taką szabloniarnię i doskonale jej się to udało. Dziewczyny także swoim charakterem wpłynęły na tę szczególną cechę bloga. Spośród wszystkich szabloniarni mój wybór właśnie stanął na Secret Templates, między innymi dlatego, że posiada tą zagadkową, wręcz magiczną aurę. Bardzo mi się to podoba i mam nadzieję, że ta aura zachowa się jeszcze przez bardzo, bardzo długi czas. Dziękuję bardzo!
(dzisiejszy post z serii S.O.K. powstał bez udziału Danni ze względu na utrudniony kontakt) 

Serdecznie dziękuję całej ekipie Secret Templates za wyczerpujące odpowiedzi na moje pytania,  natomiast wszystkich czytelników zapraszam do odwiedzenia tejże szabloniarni :-) Mam nadzieję, że z entuzjazmem przyjmiecie powrót serii S.O.K.
Podziel się tym postem na:
Wiemy jak ważny jest czas. Dlatego też stworzyliśmy formę, dzięki której można podesłać do nas swoje prace, bez zbędnego logowania się na maila.
Jedyne co musisz zrobić, by twoja praca została poprawnie zakwalifikowana
  • Podać swój Nick. Opcjonalnie: po przecinku podać nazwę strony na której tworzysz (tylko jednej).
  • Wpisać swój adres e-mail, opcjonalnie w wiadomości podać inny kontakt. Ważne, by w razie problemów, można było się z tobą szybko skontaktować.
  • W wiadomości podać: nazwę rywalizacji (postu), oraz link do grafiki.
  • Zamieścić komentarz w rywalizacji, o przesłaniu przez formę pracy.
Życzymy powodzenia!
-Załoga Katalogu.



  1. Cudowny artykuł! ^,^ Dziewczyny dały z siebie wszytko. Trochę mi przykro, że nie mogłam brać w nim udziału, ale ostatnio w ogóle nie mam czasu zaglądać na pocznę, szczerze nawet o tym nie pomyślałam :D
    Ale ręczę, że wszytko, co powiedziały dziewczyny to szczera prawda! ♥

    Pozdrawiam,


    Danni xx.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję w imieniu całej ekipy, że mogłyśmy wziąć w tym udział ♥
    Pozdrawiam!

    Alessa

    OdpowiedzUsuń

Szukajka

graphic-luna
© 2020 | graphic-luna