W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres ip i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane firmie google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować.

Logo

Witaj na Katalogu Grafików , w sercu grafikosfery, gdzie wspieramy i doceniamy każdego grafika. Znajdziesz tu aktualności, artykuły oraz przeglądy pełne różnorodnych i ciekawych prac.

TŁO

POZNAJ NASZYCH GRAFIKÓW

KATALOGI

— 24 grudnia 2016
#Signature116 - Let me love you by xXForainXx 
(c) Forain

Znalazłam chwilkę, żeby opublikować post przeglądu, a jednocześnie Was nim nie stresować. Macie sporo wolnego czasu (teoretycznie) na wskazanie najlepszych prac minionego tygodnia, do czego serdecznie zachęcam. :) I od razu życzę również mile spędzonego czasu i odpoczynku! 

Zasady: 

  1. Przegląd obejmuje okres od 18 do 24 grudnia
  2. Nie wolno zgłaszać swoich prac. 
  3. Ograniczamy się tylko do szablonów i nagłówków (jak tradycyjny przegląd), które pochodzą z blogów należących do spisu. 
  4. Komentarz musi zawierać: link do grafiki, nick autora, nazwę bloga (najlepiej jako link) oraz opinię, która potwierdzi wybór pracy. 
  5. W jednym komentarzu można zgłosić więcej niż jedną pracę (przy zachowaniu ładu i jego czytelności). 
  6. Wszelkie uwagi organizacyjne i propozycje są mile widziane, prosimy składać je na końcu komentarza (po zgłoszeniu prac). 
  7. Aby stworzyć link w komentarzu uzupełnij kod o podane informacje: <a href="link do grafiki">autor - nazwa bloga</a> 


 
(c) Erenae

W czwartek powstanie poniżej przegląd prac zgłoszonych przez Waz oraz tych wytypowanych przez redakcję. Jeśli chcecie zobaczyć, jak to wygląda - zapraszam do poprzedniego przeglądu, który znajdziecie tutaj. Na zgłaszanie prac macie czas do środy. :)

Szablony 

 
 Jak dla mnie ten szablon po prostu przebił wszystko, co widziałam w swoim życiu! Jestem pod ogromnym wrażeniem wykonania zarówno nagłówka jak i kodów. Ta czerwień i szarość... coś niesamowitego! Jestem pewna, że osoba, która będzie miała przyjemność użytkować ten szablon - będzie zadowolona :) - Forain

 
Wybrałam te pracę nie z powodu Seleny Gomez, ale z powodu iż jest delikatna i i subtelna. - Rockmenowa

Nagłówki 

 
Formy i kształty na tym nagłówku po prostu mnie porwały. Dosłownie przedstawiają lód i ogień *-* - monika4451

 
Praca jednocześnie posępna kolorystycznie i optymistyczna dzięki Candice. Bardzo podoba mi się ta mroczna delikatność. ;) - monika4451

 
Wybrałam właśnie tą pracę ze względu na ekspresyjność i świetnie dopasowany kontrast i światłocień. Uwielbiam takie prace. A może to słabość do Erenae? :> - Forain
Podziel się tym postem na:
Wiemy jak ważny jest czas. Dlatego też stworzyliśmy formę, dzięki której można podesłać do nas swoje prace, bez zbędnego logowania się na maila.
Jedyne co musisz zrobić, by twoja praca została poprawnie zakwalifikowana
  • Podać swój Nick. Opcjonalnie: po przecinku podać nazwę strony na której tworzysz (tylko jednej).
  • Wpisać swój adres e-mail, opcjonalnie w wiadomości podać inny kontakt. Ważne, by w razie problemów, można było się z tobą szybko skontaktować.
  • W wiadomości podać: nazwę rywalizacji (postu), oraz link do grafiki.
  • Zamieścić komentarz w rywalizacji, o przesłaniu przez formę pracy.
Życzymy powodzenia!
-Załoga Katalogu.



  1. Erenae - Heartbeat Graphic Wybrałam właśnie tą pracę ze względu na ekspresyjność i świetnie dopasowany kontrast i światłocień. Uwielbiam takie prace. A może to słabość do Erenae? :>

    OdpowiedzUsuń
  2. Alessa Belikov i Mrs.Punk - Secret Templates Jak dla mnie ten szablon po prostu przebił wszystko, co widziałam w swoim życiu! Jestem pod ogromnym wrażeniem wykonania zarówno nagłówka jak i kodów. Ta czerwień i szarość... coś niesamowitego! Jestem pewna, że osoba, która będzie miała przyjemność użytkować ten szablon - będzie zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prosze o dodanie ogłoszenia:

    land-of-grafic serdecznie zaprasza na świąteczny Mini Miesiąc tematyczny, który odbędzie się 27 grudnia!

    i button https://lh4.googleusercontent.com/proxy/60eHRpWHXKtK4EDYkWta1zxSiTCbkXE1CUe_wTlXzWVxvDMDfohS-EiyCanlMRuQFx4=s0-d

    dziekuje i wesołych świąt życzę!

    OdpowiedzUsuń

  4. Forain- http://happygraphicheart.blogspot.com

    Wybrałam te pracę nie z powodu Seleny Gomez ale z powodu iż jest delikatnai i subtelna.

    OdpowiedzUsuń

Szukajka

graphic-luna
© 2020 | graphic-luna